wij hebben vandaag voor het eerst in 4 weken weer even saampjes gereden, ik moet rustig aan doen door een verschoven tussenwervel, maar er toch even op gekropen vandaag
let wel, ik rijd al 6 jaar geen dressuur, maar hij word voor me gereden momenteel dus westernzadel even de kast in en dresuurzadel er even op,hij doet er goed zijn best voor!
nu de baas nog hihi
renate85
Geplaatst: 17-05-10 22:45
Vanaf volgende week heb ik een plaatje van een dame bij me in de wei staan..... Ik hoop dat ik hier net zo gelukkig mee mag worden als met mijn vorige tinker Ches Ze heeft 1 blauw oog, en gedeeltelijk bruine oortjes Haar hoofd aan 1 kant helemaal wit, en aan de andere voor de heft gevlekt. Ze heeft veel wit met hier en daar een vlek, en een haardos waar je u tegen zegt (als dat eenmaal uit de klit is) Haar vader is Rocky mountain
Ontmoet deze nieuwe topic spammer
Naam mogen jullie me nog even mee helpen... Ze had daar zo'n 100 verschillende namen hahaha Ik had zelf dit in gedachte, maar misschien dat jullie nog wat leuks weten wat bij haar past.
Indian White Rebel
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 18-05-10 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Linkjes verwijderd. Max 2 foto's toegestaan; als je meer foto's wilt laten zien mag je een ITP-topic openen. Zie ook de openingspost van dit topic.
edith2
Geplaatst: 17-05-10 23:12
Wat een prachtige aktie foto's maken julle maar mijn tinkie denkt er vaak anders over. Na een pedicurebeurt werd Indy wel heel relaxed in het voorjaars-zonnetje
leuk paard renate. ben helaas niet zo goed in namen bedenken maar veel plezier met je nieuwe vriendin. lot, die vlecht ziet er echt heel mooi uit.
noala afgelopen week, deed ook aan rek en strek oefeneningen
en het resultaat
nikkielvis
Geplaatst: 18-05-10 08:10
Van harte Renate met je nieuwe aanwinst. Hoop dat je veel plezier met de mooie dame in kwestie gaat beleven. Namen ben ik ook geen kei in. Heeft ze nog geen naam dan?
Wat zie ik toch weer gave tinkers voorbij komen. Wat is het toch een gaaf ras...
renate85
Geplaatst: 18-05-10 08:12
nikkielvis schreef:
Van harte Renate met je nieuwe aanwinst. Hoop dat je veel plezier met de mooie dame in kwestie gaat beleven. Namen ben ik ook geen kei in. Heeft ze nog geen naam dan?
Wat zie ik toch weer gave tinkers voorbij komen. Wat is het toch een gaaf ras...
Jawel, zo'n honderd namen
Marretjuh
Geplaatst: 18-05-10 12:23
Vasthi
Geplaatst: 18-05-10 12:40
In Memoriam Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik afscheid moest nemen van mijn grote liefde Vasthi. Ik zal haar echt nooit vergeten, ze was een heel bijzondere dame. Gelukkig heb ik haar geweldige dochter Cesair nog.