Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dapperdier schreef:@arwen3 Mij!! Zin in de wedstrijd!
Ik zal kijken of ik mijn chauffeuse kan vragen om te filmen.. Er staan al wat oudere filmpjes op youtube, helaas niet van mijn 71pnt proef in O`woldeMaar wel het NK van vorig jaar.(net uit blessure dus niet naar de stukjes in galop kijken)
Oh.. heb me net ingeschreven voor het NK, alleen trail dit jaar. Spannend!
dapperdier schreef:Jongens.. wat dachten jullie van een gesprekje (discussie) over westerntraining met tinkers. Waar loop je tegen aan, wie heeft daar tips voor. Hoe zie je je ideale westerntink graag lopen en in welke onderdelen. Hoe kom je daar, wat train je..
Morhwen schreef:dapperdier schreef:Jongens.. wat dachten jullie van een gesprekje (discussie) over westerntraining met tinkers. Waar loop je tegen aan, wie heeft daar tips voor. Hoe zie je je ideale westerntink graag lopen en in welke onderdelen. Hoe kom je daar, wat train je..
Waar loop ik tegenaan? Mijn tink loopt vooral tegen balkjes aanHet draven over balkjes, een, twee, recht achter elkaar, in een waaier, het maakt niet uit, er worden heel wat punten afgetikt. Het is net of ze het nut er niet van inziet om haar benen op te tillen voor een paar van die balkjes.
Iemand tips?