ohhh bing staat wel onder een deken, ik dacht van nie.. maar nu snap ik waarom die wit is haha
gave strand foto's
starjo
Geplaatst: 17-01-10 02:06
Die deken heeft hij alleen vorige week buiten op gehad, toen het zo'n ijzige koude wind was, omdat hij zo dun in zijn haar zit. Dus hooguit drie keer op gehad Hij staat verder altijd zonder hoor.
Die strand foto San echt gaaf zeker die vier borstvlekken naast elkaar
Tinkermuts
Geplaatst: 17-01-10 09:26
whoe gave foto San, pappa, dochter, en zijn twee drachtige vrouwen
heb hem gelijk ff ingepikt voor op tp
Lucy_1
Geplaatst: 17-01-10 10:03
Wat een geweldig mooi foto Sandra, die 2e! Gaaf zo met z'n allen! Eerste foto van je is ook mooi hoor
Super gave foto's komen er voorbij... Mooie Bing snoet, lekker rijden langs de zee.... Knappe Serada...
Akecheta
Geplaatst: 17-01-10 10:09
Shayla: Gave strandfoto's! Wiske60, ook heel mooi, lijkt mee heerlijk zo met paardje langs het strand! Mooie Starje & Baxter, zie aan de datums brrr zo vlak na elkaar... Wiske 60, mooie Patch. Kootmira: wat een scheetje is Binti!! Hoog knuffelgehalte Renate85, wat leuk dat je hem zo voor de slee kon inspannen, braaf paard! Diabelle 1e foto echt heel leuk, wat een koppie! Sjintoo: Wat heerlijk voor je paarden dat ze zo tussen de bomen los kunnen lopen! En Lucy: voor de verandering Weer prachtige foto's!..
Wat een prachtige foto's staan er in dit topic, van een geweldig ras natuurlijk!
Ik wilde ook mn topper even showen.
Gister hebben we Ray voor de slee gedaan zonder enige ervaring om voor iets te lopen (wel eerst met lijnen etc geoefend voordat de slee erachter ging natuurlijk). Hij deed het geweldig!
hee Mac is al de klos voor Samba is het nog luilekkerland hij kleurt ook mooi bij die blaadjes hij ziet er gelijk al zo volwassen uit, Samba is nog zo'n kleuter
Laatst bijgewerkt door fraske op 17-01-10 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Puchje
Geplaatst: 17-01-10 20:53
Dees, moet hij nog 3 worden?????
stalnijmegen
Geplaatst: 17-01-10 20:56
ohh nu ga ik heel bokt over me heen krijgen maar intresseerd me niet, klopt puck hij is nog GEEN 3 en ik doe lekker eigenwijs mijn eigen dingen.