Zo, net terug van stal! Boncho is redelijk wit geworden maar helaas niet helemaal...... Die van jullie hopelijk ook niet ?? Hihi! Heb er zin in!! Morgen om half 9 weg op stal en zo'n 3 kwartier hopen we er te zijn dus tot dan!!!
oewww lekker vroeg! hier ook alles klaar, paard gewassen, alles ingepakt, en groom opgehaald die bij me blijft slapen. trachten nu de broodjes te ontdooien om te smeren, en morgen eens even om half 5/kwart voor 5 eruit
we hebben er onwijs veel zin in heeeeerlijk om iedereen weer te zien!
Ik ga morgenochtend eerst vroeg de krantjes rondbrengen , thuis wat drinken en dan kom ik al in alle vroegte die kant op om foto's te maken
Gilbey
Geplaatst: 18-09-09 22:13
Voor mij zit nu ook alles ingepakt. Wat een werk is dat altijd weer, misschien toch eens overwegen een keer niet de stand mee te nemen. Beggar is ook een beetje gewassen, Gilbey word morgen nog gedaan door Evelien en haar ouders. Voor mij ook om 5 uur de wekker. Nu lekker douche en naar bed.
Tot morgen allemaal
Gilbey
Geplaatst: 18-09-09 22:14
O-ja, voor de fotografen: ik rij morgen de dressuur in een beige rijjasje en het springen + cross in het groen.
Mixs
Geplaatst: 18-09-09 22:16
een foto plaatsen, dat lukt me ff niet! maarrrr.. op http://annemarietje1978.hyves.nl kun je ons bewonderen!!! net nog les gehad! proefje helmemaal gereden en dat ging super! voor de mensen die morgen moeten rijden succes! en voor de mensen die zondag moeten rijden (ook succes natuurlijk) tot dan!
MelanieB
Geplaatst: 18-09-09 22:21
Hier ook alles ingepakt, 12 uur die kant op, dus ong half 1 daar.
Heb er zin in!
ik ben morgen totaal met (lichter) bruintuig met rood scapa dekje, peesjes, en rood tshirt bruine laarzen, bruine rijbroek, bruine bodyprotector bruine cap
ow, voor degene die mij niet kennen, ben hieraan te herkennen, (loopt naast mij als het goed is, zo niet heb ik een probleem haha) http://i26.tinypic.com/ve96vo.jpg
goeiemorge deze morge ben benieuwd wat vandaag brengt gister is ze niet bereden alleen maar in de wei gestaan ik was beetje gebroken heb erg drukke week gehad ben nu nog steeds echt gaar maja het schijnt geweldig mooi weer te worden helemaal top
Zooooo, ik ga zo de trailer halen, paard vlechten en dan kom ik die kant op. Mijn hoofd zit vol watten, heb enorm slecht geslapen (heel naar gedroomd) dus dat wordt nog een uitdaging vandaag, maar ik heb er WEL zin in! Mochten er nog fotograven online komen; ik zou het heel leuk vinden als er wat foto's van Lisje gemaakt konden worden, we starten M2 dressuur.
Ja wauw! Lotus Exige S? Super, ben helemaal gék van mooie auto's! Ga zo even naar m'n knollie toe en beetje relaxen! Daarna rustig an naar Leusden! Zie jullie daar!
MIxs, dat ben ik inderdaad!! Leuk dat Marieke en Moniek mee gaan!!! Ik ben pas toen ze er net waren even bij jullie langs gereden, heerlijk hoor die pardjes zo tussen de bomen!! Ik weet niet of ik je herken maar spreek mij anders aan!! Ik hoop dat ik erbij ben, vannacht boven een emmer in slaap gevallen... (en nee niet van alcohol!)