Denken jullie eraan dat het plaatsen links niet is toegestaan? Dit geld voor zowel links naar online foto-albums, topics op Bokt of de link van de foto zelf.
SRG
Geplaatst: 15-04-09 12:11
Heb dr al eerder voorbij zien komen, maar hierbij nog een keer: Mijn lieve verzorgtink Maan
Ahum ahum... springtalentje? Haha
starjo
Geplaatst: 15-04-09 14:15
Leuke foto's weer gezien. Calypso is erg leuk Moeten die kids geen cappie op jong geleerd is oud gedaan , kan niet vroeg genoeg beginnen Chakotay zegt zoon gedag, zo vader zo zoon En nog nieuwschierige aagjes gezien voor heeeeel lief klein veullentje En de rest is ook zeker genieten om te zien , we zijn idd heeel rijk met onze mooie lieve knollebollies
Bij ons ook alweer een paar dagen heerlijk op de wei. Mijn heerlijke dekhengst, wordt ook al een echte spierbal
Wat ben je daar aan het doen
Kiara04
Geplaatst: 15-04-09 17:30
Wat een heerlijke,stoere,lieve,mooie,en schattige foto's weer allemaal,die van mij dan ook nog eens, .
Weer heerlijke Tinkers gezien. Haha en Bentley gek aan het doen. Bing is gaaf starjo!
sparkeyboy
Geplaatst: 15-04-09 19:21
hallo. ik heb hier 2 mooie foto's van mijn tinker DIABLO. DIABLO is 12 jaar oud en is een driekleurige tinker ruin. diablo rijd B dressuur en ik heb met hem 1meter gesprongen diablo is leergierig. hij is super snel en wil graag voor je lopen. ik doe ook wel eens mee met tinkerwedstrijden in leusden dressuur en springen. ik ga in september weer mee doen. dit zijn zijn foto's van mijn mooie tinker DIABLO groetjes van chantal en een hoefje van diablo