[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:09

Nog geen tijd gehad om bij te lezen, maar ik ga heel ego even mijn nieuwste beauty showen:

Afbeelding

Lovers Lovers Lovers

Overigens heeft Flynn een ongelukje gehad, hij stond op stal, werd knetter, steigerde en lande op de deur -> jaap in z'n borst. Leek niet heel ernstig, maar het bloeden stopte niet. DA erbij, en nou heeft Flynn 5 hechtingen in z'n borst Nagelbijten / Gniffelen Verder maakt hij het weer helemaal goed Ja

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:11

Oooh.. Mooi gedaan zeg! Echt heel leuk! Ja

Arme Flynn Ach gut Beterschapjes voor hem!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:18

Wauw Berdien wat een mooie tatoo.
Ach Flynn, Beterschap.

Even een vraagje. Binnenkort (4 oktober) word Anne-Fleur 6 jaar. Ze is helemaal gek op Blackstar. Ze slaapt zelfs op een geplastificeerde foto van Black. Knuffels zijn Black. Foto's op haar kamer enz. Dus duidelijk helemaal gek van Black. Maar wat zal ik haar geven voor haar verjaardag. Wel iets wat te maken heeft met Black. Maar ik weet niet wat.
Hebben jullie enig idee misschien?

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:32

aaaaaahhhhh ik heb zooo de neiging om wat te zeggen in dat topic, van die harde **** amazones BAHBAHBAH,

ook hallo trouwens Haha!

Berdien Gave tatoo!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:36

Hihi.. Heb via PB contact gehad met dat meisje die Zondag komt, zit ook bij de harde amazones.. En ze zei dat deze opmerkingen inderdaad geplaatst werden om nieuwelingen te testen.. Omdat ze al eens veel ruzie ed hadden gehad daar in het topic.. Mja, ik vind het geen doen.. Iemand komt daar immers voor de gezelligheid meekletsen..

Heb haar trouwens wel medegedeeld dat als zij met zo'n vooroordeel Zondag zou komen ze linea recta terug naar huis kon..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:40

Idee voor een kado voor Anne Fleur.. Ik weet t eigenlijk niet.. Nagelbijten / Gniffelen
Rijd ze al paard? Anders een officiele eerste paardrijles op Black?

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:45

ik zit ook elke keer, ik moet gewoon even een pb sturen naar dat mens, maar ben me aan het inhouden, anders denk ik níet dat het goed komt haha

@Blackstar, ik zal ook al aan zoiets te denken, van een les of 4 cadeau doen, op blackstar. Óf, een fotoshoot laten maken van haar en blackstar, daar denk ik dat ze ook heel erg blij mee zal zijn

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 08:31

goedemorgen.

Maya: trainingsritje met Aman gehad. Wisselend. Moet toegeven dat ik hier wel moest lachen om alle levengevaarlijke monsters die jullie onderweg tegen kwamen. Clown Hopelijk gaat het zondag wat beter Knipoog

Berdien: Gave Tattoo. En arme flynn. Hopelijk is het snel genezen.

Blackstar: vind die fotoshoot wel een leuk idee van lord.

P.s. volgens mij heb ik iets gemist over het *** amazone topic? Clown

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:20

Paar bladzijdes terug, staat het pradaatje schreef iets daarover, een Quote staat er

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:21

Goedemorgen!

Tsja.. Die Amazones.. Ik maak me dr maar niet langer druk om.
Als wij maar beter weten dat onze paarden dat wel kunnen. Lachen Ik nodig ze iig van harte uit om plaats te komen nemen op mijn Tinkertje.. Kunnen ze misschien nog wat van leren.. *LOL*

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:24

haha inderdaadd, mogen ze lord ook wel proberen, denk dat ze hem na een uur/ anderhalf uur nog niet netjes hebben lopen dat kan ook zo een banketstaaf zijn als andere mensen hem rijden, echt doen alsof hij 3 is en eerste keer een zadel op heeft haha

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:27

Haha ja inderdaad.. Amy is dan wat makkelijker.. Maar toch, wil t wel eens zien.. Clown

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:35

haha inderdaad, laat ze maar komen Tong uitsteken

Ik ga naar me werk, moet tot 6 uur, dus jullie zien me vanavond wel weer Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:36

Werkse.. Ik ga dr ook zo vandoor.. Wat boodschapjes doen.. Lachen

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:48

Goeiemorgen allemaal! Net m'n bed uitgerold, maar nog steeds ziek. Ik hoop dan echt dat ik me wat beter voel, maar helaas vandaag niet! Om 12 uur mogen we Banbay ophalen, en vanmiddag komt er iemand voor Dajcan kijken ,die gelijk een trailer meeneemt, dus wie weet is hij dan wel weg. Gaat wel erg snel zo. Maar goed, dan is Banbay er weer om mee te knuffelen.

't Is hier een beetje grauwig en grijzig buiten, bij jullie? Het zou toch heel mooi weer worden?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:07

Beterschap Marleen! Als Bannie thuis is voel je je vast wel wat beterder!
Hier was het ook grauw en grijs, nu komt de zon er door.. Lachen

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 12:31

Bedankt voor de tips. Maar een officiele les dat gaat niet. Ze stapt nu alleen op Black. En een fotoshoot, mmm overwegen waard. Ik ga van de week de stad in en dan even kijken wat ik kan verzinnen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 13:48

Tsja, ik trek me daar dus echt niks van aan. En als iemand die vind dat alle Tinks doetjes zijn, Jessie wil komen proberen.. Well.. Maya kan er over meepraten Clown Nagelbijten / Gniffelen Jessie liet zich van haar beste kant zien om het zo maar te noemen Bloos

Grote was+schoonmaak+huiswerkdag vandaag, en de zon schijnt zo mooi... Maar goed, tatje mag toch niet in de zon. Zitten allemaal pleisters overheen, lijkt net alsof ik een megawond heb ROFL

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 14:38

Leon, ik heb in elk geval al tegen Huub gezegt dat ik wel ff wat laat weten als we langskomen, dus dat moeten we dan maar een keer afspreken Lachen

Ligt het aan mij of gaan jullie steeds sneller? Verward Alweer 30 pagina's verder Wow! *gaat heel snel haar leven beteren en pogingen doen om het topic bij te houden*

Berdien, ik vind je tattoo erg leuk, past goed bij je! Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet als je huid gekalmeerd is en alles Ja Wel schrikken van Flynn zeg Scheve mond Gelukkig is alles weer in orde!

Blackstar, eerste rijles zou idd wel leuk zijn denk ik Haha! Of een t-shirt met een foto van Black?

Grrr, beterschap Ach gut Ziek zijn sucks.

Ehm, hiero... Ik heb gisteren mijn eerste BE-rijles gehad *glunder* Ik vond het echt onwijs leuk, maar dat was mn omdat ik het best pittig vond. Mijn fouten en slordigheidjes met autorijden kwamen pijnlijk duidelijk boven water Bloos Mijn papa had geloof ik ook wel door dat ik het pittig vond, ik heb echt 'ja, ahuh, hmmm, okay, is goed' in de auto gezeten terwijl we normaal erg goed zijn in discussiëren ROFL Hij vond wel dat het recht achteruit rijden goed ging, alleen wil ik bv in de bocht achteruit te snel en teveel sturen.

En ik ga verhuizen... Of eigenlijk Ellie. Een goede kennis van Rob heeft zijn Haflinger vlakbij de Loonse en Drunense Duinen bij een boer staan, die 9 paarden kwijt kan en die er momenteel 5 (6 als je de Shetlander die geloof ik van de boer zelf is mee telt) staan. Echt op maar een kleine kilometer van de duinen... Wow! Maya en ik zijn er woensdagavond gaan kijken. Ik heb al een paar keer eerder gezegt dat ik een weiland mis bij Ad. Verder sta ik daar over het algemeen prima (het ontbreken van electriciteit is een nadeel, maar geen onoplosbaar; ware het niet dat een aggregaat weer een hoop kost). Ik heb Ad dan ook gezegt dat ik gewoon 's weekends blijf voeren en dat we volgende zomer, als ie weer richting de camping gaat in de weekenden, even contact hebben om te zien hoe ik in mijn tijd zit. Wellicht ga ik dan gewoon volgende zomer weer voeren etc Lachen Ik denk dat ik 'm morgen nog wel irl tref ipv telefonisch, dus we zullen wel zien wat er gaat gebeuren.

Ellie mag in de wei bij de Haflinger of bij een Shet. Ik heb het weiland van de Shet al gereserveerd, dat staat gewoon vol gras Haha! De Haf staat op een stuk zand met kort gras. Zomers staan ze 24/7 buiten, 's winters zet hij ze 's ochtends buiten en 's avonds weer binnen. Volledig omheind met stroomband. Hij voert zelf en mest de stallen uit. Stallen zijn best een nette maat, volgens Maya een goeie 3x3 (4x4 haalt 't denk ik niet). Grote deur met traliewerk en uitzicht op de stal aan de andere kant van het pad (Ellie komt in een blok van 2x2 stallen tegenover elkaar te staan, in het stuk ernaast liggen 5 stallen naast elkaar en met steense tussenmuren, dus weinig 'zicht' op andere paarden). In de stallen hebben ze automatische drinkbakken, in alle weilanden staan pompen naar zijn zeggen (niet gezien overigens, wel een badkuip Lachen ). En er zit een heuse kast met zadelsteun bij Nagelbijten / Gniffelen Maya was helemaal lyrisch over het stro dat ie heeft liggen, hij voert verder basisbrok (eigen brok kan ook) en voordroog (niet gezien, maar dat zal ook wel goede kwaliteit zijn Lachen ). Rijbak is verlicht Haha! Poetsplaats idem dito, ook verankerde punten in de muur met buiten een extra zadelsteun etc. Zag er allemaal netjes uit. En even lang rijden als naar Ad, alleen dan wel aan de 'goede' kant van Tilburg. Als ik op dinsdagavond van Rotterdam af kom, of op donderdagavond van Utrecht, dan kom ik daar langs, terwijl ik voor Ad eerst naar de andere kant van Tilburg moet.

Ik moet nog even zien of ik morgenochtend de trailer van Hans even mag lenen voor de verhuizing. Is al snel, dat klopt, maar met reden. Volgend weekend vertrekken we vrijdagochtend vroeg naar Rome en we komen maandagavond laat pas terug. Ads dochter voert dan, maar die kan maar eens per dag (en dat is dus wel heel veel in 1 keer Nagelbijten / Gniffelen) en ik kan geen voer klaarzetten. De zondag na Rome vertrekken we voor een dag of 8 naar Malta. Komende week zou het alleen 's avonds kunnen en dat wil ik niet, ik wil haar gewoon overdag in de wei erbij kunnen zetten. Dus dan blijft eigenlijk alleen morgen over...

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 14:42

Super Sylvia, dat Ellie op het gras kan komen staan! En het klinkt verder allemaal ook erg goed! Kun je lekker met haar wandelen in de duinen!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 14:43

meld me even
heb niet bij gelezen (moet ik nog doen) maar heb het druk druk en hier loopt alles zoals gewoonlijk in de soep
dus jullie zullem me even moetten missen
sorry

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 14:44

Ach gut Rom...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 15:13

Klinkt super allemaal Sylvia! Ja Kan je lekker wandelen daar met Ellie! Leuk!

En Debora.. We zien je wel eens weer langs komen als je wat beter in je tijd zit! Ach gut

Is Banbay al thuis Marleen? Hoe gaat t?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 15:14

Ik zal wsn idd veel in de Duinen te vinden gaan zijn... Ik wil al jaren graag eens rijden daar, nu heb ik een eigen paard en ik sta ook nog eens maar een km ervanaf... Heerlijk, ik zit nu al echt te genieten Clown Ik hoop alleen wel dat ik Hans zijn trailer kan lenen morgen... Nagelbijten / Gniffelen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 15:26

Goede middag!
Ik heb lekker gewerkt tot 3 uur. Weer veel centjes verdient, het is echt motiverend stukwerk.
Berdien: wat is hij gaaf. Ik sta op het punt om ook weer naar tatoo hans te gaan. Maar heb geen geld.
sylvia: nieuw stekkie! En gefeliciteerd met je BE.
Black: misschien een foto shootje, of een grote lijst vullen met allemaal foto's van blackstar n daarbij een paar lesjes kado geven.
Rom: heel veel sterkte, we zien je wel eer verschijnen als het beter gaat.