En Jacq, ik vind je ook sociaal hoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

stom foutje. Moest Diny met een y zijn
Chubby schreef:Wat een geweldige foto's heb ik vandaag al voorbij zien komen! Leo die geniet van Tommie, Lenige Lisje (wat een mooie foto Dienie, waarom heb jij je camera nooit mee?), Roos en Figje....
) Pff... en natuurlijk Leon en Leonoor
snowdon schreef:Al die namen ook.. Jacqueline (2x), Nicole (2x), Ingrid (3x), Sandra was eerst ook dubbel.... Diny/Dienie... Michéle/Michelle (sory Pel, schrijf je naam vast fout) Pff... en natuurlijk Leon en Leonoor
(dat is al genoeg
) Cheveyo schreef:Thanks iedereen voor de toeschietende hulp ivm Geronimo, thanks echt toppie! Ben benieuwd bij wie hij inderdaad gelukt is, hope so. Het is een indianenfilm die mij aangeraden is door vrienden en die wil ik echt gewoon zien, ineens komt hij vanavond dus op tv!.

Chub, je weet niet half hoeveel foto's ik moet maken voor er een paar lukken. Die cursus is wel goed, maar het wordt ook wel steeds moeilijker. Goed geoefend op de rechtergalop, knap hoor.Bonte schreef:snowdon schreef:Al die namen ook.. Jacqueline (2x), Nicole (2x), Ingrid (3x), Sandra was eerst ook dubbel.... Diny/Dienie... Michéle/Michelle (sory Pel, schrijf je naam vast fout) Pff... en natuurlijk Leon en Leonoor
En er is maar 1 Mariel. Ikke![]()
(dat is al genoeg
)
) alweer te koop !
Ik denk dat ik vanaf hier weer de boel bij ga houden en ga reageren....

(stijgbeugels wisselen... haha)