He dat is wel heel vervelend... Hier groeit het geld helaas ook nog niet aan de bomen...
Dott
Geplaatst: 11-04-15 19:25
Das idd naar, waren de bandjes al wat ouder?
Ik zag net een veulie.. ga zo topic kijken
Equiday was erg bijzonder, pony van stalgenoot deed nogal moeilijk met de trailer, dus uiteindelijk met opladen daar hulp gehad na een uur in de regen staan kloten. Dat behoeft nog veel oefenen. wel een mooi touwhalster voor Zac gescoord, 2 paar equirex sokken zodat ik warme tenen heb deze winter en een emmer met allerlei snoepjes zelf samengesteld bij Peerke. Zac komt dus niks te kort.
Morgen met andere stalgenoot mee op concour, maandag met instructrice mee naar de kliniek, word Zac zn maatje gecastreerd.. druk weekend.
Hier Cup echt een hele stevige opvoedingsles gegeven daarnet de kleine opdonder. Bijten en snel wegrennen vervolgens aan 't halster vooral niet luisteren... meelopen voor je gaan lopen en zijn idee doen, als je 'm vooruit dreef zijn achterhand naar je toe draaien, vertikken achteruit te gaan... na 10 minuten werken had die het terug door . Moest ik nog maar met mijn leadrope zwaaien en ging die al naar achter kleine opdonder . Zonder slaan trouwens, puur op een mengeling van basis grondwerk... hopelijk heeft die het na 1x door, bij broertje deed die het terug maar na broertje wat instructies gegeven te hebben en hij ze toepaste had Cup 't ook al door "oei die is toch de baas" .
Ik ben vanmiddag heerlijk met Feike op buitenrit geweest Heerlijk aan een los teugeltje gedraafd op een fietspad naast een, altijd drukke, weg. WAT een top paard Precies waar ik naar zocht Lekker weer 2 uur weg geweest Genieten!
Uhhh als iemand zin heeft een leuk verhaaltje in te sturen voor de Battie, deze maand een beetje slap qua inzendingen ;_; Eventjes toveren deze komende dagen.
En Cheyenne wordt toch ook dit jaar gedekt, wel ergens in augustus ofzo. En dan is het denk ik wel genoeg. Mits ze gezond is en veulen gezond is etc want ze is nog steeds hartstikke drachtig momenteel 6 dagen overtijd.
Yep, vanalles. Ik vind het enorm banketstaaf nu iets over mijn eigen paarden te schrijven omdat het dan net overkomt alsof ik aandacht zoek ofzo omdat ik Chazie al over fb en bokt spam dus ik denk dat ik maar iets over kleur schrijf, dacht aan iets over sabino enzo te schrijven dus niet over "speciale" kleuren maar gewoon kleuren en patronen. Had eventueel over KI kunnen praten maar daar is eigenlijk ook weinig over te vertellen. Ik heb eigenlijk best een saai leven haha. Was bezig om iets over stamboeken in de USA te maken maar helaas krijg ik weinig gehoor. Misschien wel leuk om over allerlei buitenlandse stamboeken te schrijven maar of daar mensen interesse in hebben is een tweede. Ik weet niet wat ik boeiend kan maken dus suggesties zijn welkom en inzendingen dus zeker ook
Ken je dar nog van vroeger in een clubblad van de voetbal en de gym... "Ik geef de pen door aan...."
Wellicht een half a4 per persoon daar aan te geven? En dat je dus steeds de "pen" door gaat geven zodat alle leden of zo aan de beurt komen met 1 foto bijv...
Lijkt me leuk, alleen moet iedereen het dan ook daadwerkelijk willen doen Ik ga morgen m'n artikel af moeten maken, moet nog foto's zoeken. Gelukkig heb ik een dubbel sabino thuis staan en hoef ik daar niet voor te zoeken.
Iedereen moet dat inderdaad willen doen en dan gezien feit dat we ruim 500 leden hebben Ah Sheryn, zijn we wel even bezig!
Lori
Geplaatst: 12-04-15 22:46
Ik kan ook niet zo schitterend schrijven eigenlijk, weet ook niet wat er interessant genoeg is aan ons om over te schrijven .
Nou de genen die vrijdag zijn komen kijken naar de nijntjes hebben 1 van de mannetjes gereserveerd, nu nog voor 1'tje een thuis vinden en eerste nest is volledig gereserveerd... juist 1 tje twijfel ik nog of ik der wil laten gaan of niet, al van het begin af ben ik . Nu heb een advertentie gezet voor dat ene rammetje hopelijk snel ook een thuis voor 'm Van het nu 2de nestje lijken het 2 met grijs te zijn terug en 1 met zwart of bruin maar over enkele dagen zal dat duidelijker zijn, ze doen het tot nu toe super . Owja en de voedster ook gelukkig .