. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
*
Onderspuiten met vliegenspray werkt eventjes.. Maar niet voldoende. Zag net dit topic [SV] zebra strepen op paard schilderen Vind het wel grappig en wil het eigenlijk wel eens uitproberen 
Familie weer netjes samen.
Prachtig dier, en het klikte goed met Tinky!
13 juli had ik dan een shoot met Oona en haar Cheyenne door Diana Verburg fotografie. Wij als 2 Belgjes helemaal tot in Bergen op Zoom gereist om dé achtergrond te verkrijgen. Het was ontzettend leuk en de paardjes deden netjes hun best. (Al was Tinky meer onder de indruk van alles wat eetbaar was
) Ik was wel weer lekker een muts om echt ALLES te vergeten. Ik had maar 1 stijbeugelriem mee en geen singel.. Dus ik was verplicht om zadelloos te rijden. Dit was voor Tinky en mij al weer een jaar geleden en ze gleed enorm door al die glansspray en shampoo. Gelukkig ben ik er niet afgepleurt - al scheelde het op een bepaald moment echt niet veel. Van Diana zelf heb ik nog maar 2 foto's van Tinky gezien. Er was wel nog een meisje die het reflectiescherm vasthield enzovoort en tussendoor ook foto's heeft gemaakt. Die foto's heb ik pas gisteren gevonden, maar jeetje, men toetsenbord was ondergekwijld! Ik heb ook direct een linkje gekregen om na te bestellen, zitten super leuke foto's bij, maar die mag ik jullie helaas nog niet tonen tot ik ze besteld heb. Ik mag jullie wel deze tonen, en sommige zullen die vast wel al gezien hebben op mijn fb of in het Tinker foto topic. Zodra ik alle foto's heb maak ik een topic 

Ik rijd ook de rijproef mee, dus ben enorm benieuwd en ik ga me dood stressen! Ook gaan we zaterdag nog eens lekker naar de zee. Mijn vakantie is tot nu toe echt TOP geweest! Kan niet meer stuk!
.
.