Denk niet dat iemand je dat kwalijk neemt, Arjan ! Vertel maar gewoon lekker wat je daar allemaal meemaakt, vinden wij ook leuk om te lezen ! (ik wel tenminste ).
Luie Ingrid en John! Oei, vervelend zeg Marleen! Hoop ook niet dat je bazin vervelend weer gaat doen Sita! Leon telefoon gemist Hallo Arjan
Vanmiddag gelest, ging niet echt super. Ik snap het niet, het ene moment doet ze het zoo goed, en het andere moment naait ze hem er keihard tussen uit. Zonder rem, rent ze op het hek af, stopt ze optijd, en loopt weer rustig verder alsof er niks is. Net alsof ze van die uitbarstingen heeft. We denken dat het misschien ligt aan dat ze denkt dat ze teveel drukt dan krijgt. Volgende keer ga ik dus zonder bit rijden, misschien dat het dan beter gaat. Snap het echt niet.
K*T! Had voor jullie een heel verslagje van Arjan getyped... PATS boem, alles weg.... stomme Internet Explorer kapte ermee toen foto uploaden vast liep.... hopelijk werkte de printscreen nog, dan kan ik t nog wel ff typen, anders geen zin meer
Hier n foto'tje vanuit het verre Tsjaad... samen met n Fransman. Vanaf locatie 2, hij is nu op locatie 3, waar hij blijft. Hij is nu voornl bezig met dingen regelen, kennis maken etc. Hopelijk komt zondag hun apparatuur, die is nl erg vertraagd. Het is daar snikheet en vochtig, ze moeten 5ltr per dag drinken. Verder veeel woestijn voor de verandering en weinig 'luxe'. Hij had nu het geluk dat het rustig was. Hij heeft ook nog niet echt kennis kunnen maken met de NLse mariniers, die veel op pad zijn. De Ieren zijn apart volk en de Fransen proberen goed hun best te doen met hun engels. Ze slapen nu nog met z'n tween (hij en zn collega van hier, de dokter) in een tent op veldbedjes met klamboe. Overdag worden ze lekgeprikt door de insecten (voornl muggen). Straks komen de Fransen waar ze mee samenwerken er ook slapen, is wel zo handig als er een oproep is. De keuken is ook erg simplistisch, zelfs zo dat ik nu een bord, beker en bestek op moet gaan sturen Post duurt twee weken, alles wat hij krijgt vind ie leuk zei hij al Hij weet nog niets van de kaartjes. Snoep, chips en puzzelboekjes zijn altijd welkom, dus ik heb wat inkopen te doen haha Hij ging nu 'lekker' douchen, ze hebben beperkte tijden waar ze water kunnen gebruiken. Daar in de buurt is ook niet veel water. Veel zand, zand, zand en her en der wat takken (nu nog met groen). Verder naar t zuiden is wel n regenwoud, maar daar zal hij niet zo snel komen. Daar zitten apen en olifanten. Hijzelf heeft al wel een prachtige zwerm Ibissen gezien.
Wat is internet dan toch een geweldige uitvinding Al gelijk een foto van Arjan daar, en een haast live verslag van Leon.
BTW : Als je naar Mozilla overgaat, die onthoudt je tekst na vastlopen, dan klik je op sessie herstellen, en dan heeft hij nog alles staan wat je de laatste keer hebt getypt Errug handig. Kan je ook voor en achteruit klikken zonder tekst te verliezen. En sowieso vind ik die minder traag dan IE
Arjan idd leuk dat je nog af en toe aan kan komen waaien Leon leuk z'n verslag en moet kaartje nog halen ...
Behoorlijk BASIC dus met rare Ieren en Fransen die Engels proberen te praten Lijkt me toch wel sùper gaaf
Starjo wat een mooierd
Joyce zou idd best door druk kunnen komen ze is ook zo gevoelig hopelijk vind je de goede oplossing is idd niet leuk als het zo goed gaat en dan ineens weer wegschieten enzo
pff Grr weet helaas dat mensen door bepaalde ervaringen erg paranoia kunnen worden... Ben er nog bijna iedere dag kwaad om maar wel erg Naar en Sneu dat ie zo paranoia naar jullie is en niet voor rede vatbaar Idd had denk ook politie gebeld als ie met hekken begint te gooien Hopelijk toch een leuke BBQ vanavond
Oh Keeva je puppy's zijn altijd VEELS te leuk dus graag foto's "met beleid"
Vanavond gezellig op visite geweest Grappig hoe mijn nichtje toch ook op mij lijkt (pa heeft sterke genen ) Heb haar nog gezellig geholpen met allerlei puzzeltjes enzo was echt leuk (kom er ook eigenlijk veel te weinig )
Morgen feestje van mijn Ma en Neef met koud en warm buffet en al Heb er nu al zin in
Laatst bijgewerkt door grid op 05-09-08 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Zeker leuk Leon om zo nu en dan iets te horen hoe het daar verloopt. Het zal voor jou zelf ook super zijn dat je wat van hem hoort. Maar zal denk kwa emo veel met je doen. Als je iets nodig heb melden he. Dan kan ik kijken wat ik voor je kan halen of doen
Pas toch fotootje van mn kat geplaatst nadat haar teen was geamputeerd? Na die tijd alweer 2 keer bij de dierenarts geweest! Als het verband eraf gaat begint ze meteen erg hard te bijten en te likken en is het zo weer open.... Vandaag dus weer! Het verband mocht er af en een kwartier later zaten we weer bij de dierenarts.... (Een andere dan die ons eerst steeds geholpen heeft) en die vond het er erg vurig uitzien en was bang dat dat kwam omdat er niet zo netjes gehecht is... Ze zijn bijna allemaal vast gaan zitten in de huid en daardoor moeilijk te verwijderen. Toch een aantal weggehaald, nu hopen dat de ontsteking minder wordt. Weer verband erom (hebben nu al bruin,zwart,blauw en groen gehad) en dinsdag terug komen. Ben benieuwd, Kittevrouw heeft zich vanaf half 7 al niet meer laten zien, ze zit boven onder het bed of in een schoenendoos. Beetje boel van slag. Arm beest....