[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:29

Maar idd denken dat ze koning(in) zijn enzo Haha! dat geven ze toch ook aan op 1ste pagina Knipoog
"I'm not Arrogant, I just happen to be right!"

Je moet dan zelf even arrogant en bijdehand doen om erbij te mogen horen denk ik Knipoog

Pannekoeken dinsdag al gehad Nagelbijten / Gniffelen

misschien Hachee maken dan moet ik wel snel naar winkel want moet 2 uur sudderen Whoosh!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:31

Kip tandoerie is lekker *LOL*
Ik dacht gewoon misschien wel leuk, omdat ik toch ook zelf wil starten, misschien leuk om over dressuur te praten en tips & tricks uit te wisselen. Maarja dat zit er niet in !
Laatst bijgewerkt door Pradaatje op 21-09-07 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:32

Ach Joyce.. Maak je er maar niet druk om hoor..
Het is gewoon een beetje testen.. Lachen Blijf maar lekker hier kletsen..

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:34

Het enigste wat ik denk is .. Wacht maar totdat ik jullie tegen kom op wedstrijd en jullie ver achter me laat Duivel

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:37

Tsja.. Die Dressl0ver is echt een keiharde bitch..
Hoop maar niet voor Casperrr dat ze als ik zondag foto's maak ze ze daar laat zien.. Of ja, misschien wel.. Zien ze eens wat anders dan een bos of recreatiepaard.. Vork

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:40

Dat willen ze niet zien denk ik. Ze zien alleen maar de vlekken. En dat vinden ze al niet mooi Clown
Ik ga zo lekker rijden.. Beetje oefenen. Met boomloos is rijden Ja

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:41

Tsja.. Maar zij is wel de oprichtster van het topic.. Zou ze dan ook zo afgebrand worden..? Nagelbijten / Gniffelen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:42

Tja.. Dat is ook weer zo Nagelbijten / Gniffelen Die miss wel niet.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:42

Pradaatje dan kunnen we beter op tinkers in de sport kletsen over dressuur of in andere topic, deze klinkt toch vrij hard/ arrogant ...

Clown idd Sita misschien dan toch een ander beeld Haha! maar volgens mij waren dat ook vooral suggestieve vragen om uit te lokken tot harde doelstellingen/ uitspraken om het te ontkrachten Knipoog

Haha! Net vriend gebeld dat ik hamster had gevonden en ie eigenlijk te leuk is dus hij meteen lachen "dus je wilt hem houden dan moet je nog wel snel een ander cadeau verzinnen" Nagelbijten / Gniffelen Lovers Mijn schatje Tong uitsteken

Maar nee hoor ik sta hem (denk ik Bloos ) wel gewoon af --> heb al genoeg werk met 4 konijnen, Sayla en het huishouden enzo Whoosh!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:43

Ik ben benieuwt of je het echt doen Nagelbijten / Gniffelen

Ja idd..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:45

Tsja.. Ik denk t ook.. Gewoon harde rotopmerkingen.. Kijken hoe snel iemand aangebrand is en tot in welke zin ze terug reageren.
Met jou 'wacht, laat maar ook' hebben ze zoiets van okeee.. Lopen ze gewoon over je heen..

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:46

Denken ze. Ik sta boven hun Ja

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:47

Zal ik me ook eens aanmelden daar.. *LOL*

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:48

Echt!
Ik ga ervan door mensen. Maar dat wil ik nog wel is zien Nagelbijten / Gniffelen
Als ik het heb gezien ben ik weg Nagelbijten / Gniffelen Totzondag!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:55

Haha nee man.. Als koeienmeid word je daar vast en zeker helemaal uitgescheten.

En dan denk ik als ik me daar aanmeld dat er gauw een slotje zal volgen.. Aangezien ik dan helemaal uit mijn naadje kan gaan, mja ik moet me nog steeds inhouden.. Ben namelijk nog steeds submod, mag ik niet rellen namelijk.. Nagelbijten / Gniffelen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:06

Ach rellen het toch geen nut laat ze lekker samen arrogant spelen Nagelbijten / Gniffelen

John is dadelijk thuis dan verzinnen we wel wat te eten Vork had vandaag geen zin in hachee dat doe ik dan gewoon keertje in weekend Knipoog

hamstie slaapt Dromen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:07

Aaah.. Hammertje slaapt.. Lovers Zo noemt mijn neefje een hamster.. *LOL*

Mijn konijn gaat denk ik dood.. Nagelbijten / Gniffelen
Niet dat ie ziek is, maar gewoon oud en versleten.. Hij ziet er ook niet uit.. Helemaal aan het verharen en plukkerig..

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:10

Ach gut nooit leuk als een beessie oud en versleten raakt ... zeker nu ze weer gaan ruien is dat volgens mij best zwaar voor ze ...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:12

Ja, hij ziet er echt niet uit.. Arme Spikey..
Maar fit is hij nog wel.. Dus ik denk niet dat ie direct het loodje legt..

Hij was vanmiddag bijna ontsnapt.. Ging dernet een boterham brengen en ik zag hem niet.. Keek aan de andere kant van zijn buitenren en hij had gewoon een heel gat in zijn nachthok geknaagt en was bijna buiten.. Clown

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:13

Nagelbijten / Gniffelen nog levendig genoeg dus ...

Doei! ga nu

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:18

Doei! Grid

Haha, ouders zijn weer thuis en het is weer gelijk van 'Ja.. Wat zullen we eens gaan eten' Clown Haha, ik stel wat dingen voor, mja dat motten ze weer allemaal niet.. Vork Ik was het al bijna gewend op mezelf wonen en koken.. *LOL*

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:48

Zo ben ik weer.
Hele lange dag school gehad. Nu even snel op bokt, dan mijn vader ophalen, en dan snel eten komen.
Wordt heel makkelijk vanavond want mijn moeder en wilco zijn er niet.

Prada: wat voor volk loopt er bij jou op school rond joh? Ik zou gaan klagen overal waar ik zou kunnen klagen. Gewoon je mond open trekken hoor.
Sita: bijna in bezit van mooi hoofdstel.
grid: nog een gesprek voor misschien baan.
Berdien: wat is Flynn groooot. Niet normaal. Hoest met je tatoo?
uhhm rest ben ik vergeten sorry!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 17:55

Nou.. ik ben ook weer thuis Clown Aman was echt niet grappig bezig... Zou vandaag in twee uur naar Nicole rijden als laatste trainingsrit. Madam heeft zo ongelovelijk met m'n voeten lopen spelen, alleen maar teuten, niet willen doorlopen, toen kreeg ze ineens door dat ik een grote ronde wou maken en wou ze helemaal niet meer meewerken. Hebben lange tijd bij de grote weg gestaan om over te steken, dat ging wel, maar dan daarna... Zij zijn groot en ik is klein! Lips are sealed

Dr is daar zo'n grijze kast langs de weg met hoogspanning ofzoiets, en dat is natuurlijk dooooodeng. Na 20 m krijg je vervolgens een witte omheining van 1 m hoog voor een huis. Dat is levensgevaarlijk Ja Dan ben je in een handgalopje, word je zomaar ineens besprongen door een stilliggend stuk pallet wat je helemaal gaat opvreten, dat is vanzelfsprekend reden om gelijk over de weg naar de andere berm te springen.

Na 2 km oid bij Schorers graf waren er een stel fietsers op een bank aan het zitten, nou. Vergeet het maar... De ram in de wei daaropvolgend die uit een blauwe emmer dronk was ook levensgevaarlijk, en vlak voor Driewegen zaten er honden achter de omheining / heg.... Maar toen zag ze ineens Des, en koos ze eieren voor dr geld.

Daarna heel wisselend gereden, soms lekker door, soms weer wachten vanwege een kudde koeien die ging oversteken bij de kaasboerderij, een hele hoop trekkers tegengekomen. Maar, wonder boven wonder, toch nog exact (weliswaar op de minuut precies pas Haha! ) na 2 uur op stal aangekomen... Clown Dus dat biedt hoop voor zondag... Haha!

Daarna haar lekker afgespoeld, ze hebben heerlijk warm water bij Nicole op stal Lovers Aman geniet daar echt van... Haha! Even op stal gezet, en toen de ponies van de wei afwaren mocht ze lekker bij Des staan... Haha!

Zit nu te wachten tot de garage belt en ik m'n auto kan ophalen... Clown zat ik daarnet met m'n ma op het terras een ijsje te eten. Is de hond idioot aan het blaffen naar de kat, en ineens breekt die ketting los... Nagelbijten / Gniffelen Dag Bobbie...! ROFL Dus wij natuurlijk helemaal zoeken, uiteindelijk zag ik hem in een stuk land over de weg. Dus ik auto gepakt en erachteraan (als je de kattebak opendoet, springt ie daarin, op een andere manier krijg je hem niet te pakken). Maar toen ik met de auto bij de weg was, was hond ook weer weg, dus ik verder gereden om te zoeken, zag hem niet, en weer teruggekeerd, ineens zag ik 'm in m'n achteruitkijkspiegel, dus ik de auto aan de kant gezet. Kattebak open en hem erin gedouwd, dat pastte precies, maar toen kon de klep niet dicht.. Sja, grote hond, en Citroën AX *LOL* Dus toen is ie over de achterbank gesprongen, en daarop gaan zitten... ROFL Clown Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:04

Lekker gereden met aman. Gelukkig liep ze later wel door. Hopen dat ze het zondag ook zo goed doet!
Bobby er van tussen gepiept. Gelukkig heb je hem wel weer kunnen krijgen. Misschien moeten jullie dan een toch iets grotere auto kopen voor bobby Tong uitsteken Wat voor hond is bobby dan?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:13

Hahahha die Amanda! Ik zie dr ook al helemaal bezig, net als toen met dat enge huis wat ineens uit de bosjes sprong.. Vork ROFL