Nou.. ik ben ook weer thuis
Aman was echt niet grappig bezig... Zou vandaag in twee uur naar Nicole rijden als laatste trainingsrit. Madam heeft zo ongelovelijk met m'n voeten lopen spelen, alleen maar teuten, niet willen doorlopen, toen kreeg ze ineens door dat ik een grote ronde wou maken en wou ze helemaal niet meer meewerken. Hebben lange tijd bij de grote weg gestaan om over te steken, dat ging wel, maar dan daarna...
Dr is daar zo'n grijze kast langs de weg met hoogspanning ofzoiets, en dat is natuurlijk dooooodeng. Na 20 m krijg je vervolgens een witte omheining van 1 m hoog voor een huis. Dat is levensgevaarlijk
Dan ben je in een handgalopje, word je zomaar ineens besprongen door een stilliggend stuk pallet wat je helemaal gaat opvreten, dat is vanzelfsprekend reden om gelijk over de weg naar de andere berm te springen.
Na 2 km oid bij Schorers graf waren er een stel fietsers op een bank aan het zitten, nou. Vergeet het maar... De ram in de wei daaropvolgend die uit een blauwe emmer dronk was ook levensgevaarlijk, en vlak voor Driewegen zaten er honden achter de omheining / heg.... Maar toen zag ze ineens Des, en koos ze eieren voor dr geld.
Daarna heel wisselend gereden, soms lekker door, soms weer wachten vanwege een kudde koeien die ging oversteken bij de kaasboerderij, een hele hoop trekkers tegengekomen. Maar, wonder boven wonder, toch nog exact (weliswaar op de minuut precies pas
) na 2 uur op stal aangekomen...
Dus dat biedt hoop voor zondag... 
Daarna haar lekker afgespoeld, ze hebben heerlijk warm water bij Nicole op stal
Aman geniet daar echt van...
Even op stal gezet, en toen de ponies van de wei afwaren mocht ze lekker bij Des staan... 
Zit nu te wachten tot de garage belt en ik m'n auto kan ophalen...
zat ik daarnet met m'n ma op het terras een ijsje te eten. Is de hond idioot aan het blaffen naar de kat, en ineens breekt die ketting los...
Dag Bobbie...!
Dus wij natuurlijk helemaal zoeken, uiteindelijk zag ik hem in een stuk land over de weg. Dus ik auto gepakt en erachteraan (als je de kattebak opendoet, springt ie daarin, op een andere manier krijg je hem niet te pakken). Maar toen ik met de auto bij de weg was, was hond ook weer weg, dus ik verder gereden om te zoeken, zag hem niet, en weer teruggekeerd, ineens zag ik 'm in m'n achteruitkijkspiegel, dus ik de auto aan de kant gezet. Kattebak open en hem erin gedouwd, dat pastte precies, maar toen kon de klep niet dicht.. Sja, grote hond, en Citroën AX
Dus toen is ie over de achterbank gesprongen, en daarop gaan zitten...