[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:34

Haha maar wacht maar tot je haar hoofdje wil pakken...

Ja Lisje is best lenig...

Maddox had Fons te pakken vanmorgen. Ze sloeg zo raak en zo onverwacht dat ie 10 minuten later nog beduust stond te kijken met dezelfde pluk kuil uit zijn mondhoek...

SuperRoos

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:43

fredt, thanx

vasthi, leuke foto van lisje!

cheveyo, ga geronimo ook kijken denk ik, wil ik wel althans, ff kijken of vriendin dat ook wel hihi
ondertussen nog aan het kwijlen bij je foto's!

keevagirl, thanx!

wenk, lastig die veulens

zo, nu ff spulle pakke en dan pleite hier hihi

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:17

Chev : Ik heb geen lege dvd's op dit moment maar ik kan hem wel voor je opnemen op video !

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:28

Wat een ontzettend gave foto van Superroos met Fig *Wij zijn twee vriendjes, jij en ik *

Chub een date met opa De interesse is iig wederzijds, heb je lekker toch je zin... Wel effe informeren wat 'ie onder een 'natje' verstaat, hè!

Leo, veel succes met Baggio morgen.

Lien, heb je genoeg juun? Zo niet, 'k heb nog meer, hoor.

Verder een waar nodig.

Verzorg-dochter is weer thuis na 2½ week ziekenhuis. Ze is direct opgehaald door d'r moeder en maandag komt ze weer thuis. Dan krijgt ze nog een hele poos fysio en dan moeten die slappe beentjes het weer doen. Die fysio komt trouwens aan huis, da's wel luxe (en hopen dat verzekering dat vergoedt want ik heb vandaag nieuwe pc besteld )

Iemand hier trouwens ervaring met Reiki bij paarden?

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:31

Roos en Chev wat een prachtige foto's!!!!
Jammer dat je je shet niet kunt houden Tequila, het is een leuk beestje!
Shayla, heb je al een hengst uitgezocht?
Jellie, waar ben je?
Chev, sorry, geen dvd recorder.
Wenk gefeliciteerd met je contract!
Coydog, fijn dat het rijden zo leuk ging en inderdaad, ook die momenten benoemen!!!

Vanaf hier niks te melden eigenlijk. O ja heb een steenrode pad (geen anky) besteld. Samen met paar van stal. Ben benieuwd. Vorige week al een mooi halster met touw gekoocht. Bij toeval, zag hem hangen en vond hem zo gaaf. Een geblokt halster, voor mijn kakkerpaard, hahaha.
Vanmiddag een offerte laten maken voor een keuken. Nog maar even over na denken en meerdere keukenzaken bij langs. We weten nu iig wel hoe we het willen hebben.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:34

Hier... Cindy

Heb zo ontzettend weinig puf om achter mijn pc te zitten..... heb dus al enkele dagen niet gelezen....

Van Roos zag ik mooie foto's.... maar nu eerst even eten

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:34

Wat is dat voor film, die Geronimo?? En hoe laat?

Super foto's van Figje, Roos en Nicole!

Cora: super!!!

Wat is er met Hindu gebeurd? Gekke Cesair en lenige Lisje

Stijve Tommie, maar toch een leuk plaatje zo

Euhm tja.. op stal wilde ik en n stalgenoot gaan springen, maar kon helaas niet doorgaan.. bak was verhuurd.. Nu hebben we besloten dat we met ene groepje de bak een keer gaan afhuren voor een springparcours. 10 a 12 euro ofzo delen met een groepje is goed te doen En binnenkort als zwarte Pieten door t dorp

Verder zijn er 5 shetjes op stal, die gaan maandag naar de paardenmarkt in Hedel... 2 bonte en 3 vosjes... erg verleidelijk!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:32

* Chubby: een date?? eindelijk. Ga ervoor

* Renee: Jammer dat Ivanhoe weg moet Ik hoop dat je een goed tehuis voor hem zult vinden.

* Leonoor die vreemd gaat Ziet er wel goed uit.

* Roos: altijd die pijn is ook niet leuk. Jammer dat het nog lang kan duren

* Cheveyo: Wat een leuke foto's van Roos. die eerste

* Wenk: contract getekend. super

* Chev: de DVD recorder gaat aan voor je. Lees het net op tijd

Ik heb vandaag weer de woningbouw gebeld en nu de opzichter aan de lijn gekregen. ik krijg er nu een ruit in die niet stuk gaat. Je kan er met een moker opslaan, maar dan komt er alleen een ster in. Beter dus.
Nu afwachten hoelang het gaat duren voordat het geplaatst is.

Shayla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:42

Chev , video staat aan ! Je kan dus kiezen

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:53

weer veel gelezen maar kan even niks opslaan op dit moment.

ik heb wel hele leuke foto's voorbij zien komen.
mooie kanjer hihihi.

wat ik wel voor leuks wil melden is dat ik na twee maanden eindelijk mijn eigenwijze dame weer aan het longeren heb gekregen.
whahaha was ik toch wel even trots op me zelf en whis boos op mij whahaha.
maar ja de aanhouder wint he.

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:55

Shayla schreef:
Chev , video staat aan ! Je kan dus kiezen

Dan moet het wel goed gaan voor haar

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:00

onze tv springt steeds op zwart beeld,die gaat het dus binnenkort begeven als je het mij vraagt,geluid blijft het wel doen
gaat weer geld kosten hier (en dat was al op)........

VillaNeusjes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:14

pffrt net met paps gepraat die is vanmiddag terug uit oekraine gesproken.. maandag word de boel definitief gemaakt en zou ik al naar oekraine kunnen , doe ik niet want ik ga eerst woensdag met tim uit eten ... afscheidsdineetje (philhippos op bokt)
en van het weekend als het lukt bij maay langs... en dan de volgende week dus toedeloe, met mn auto naar oekraine .....
kan niet wachten .. hoezeeeee

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:16

Heb alles weer bijgelezen en heb Jilleroo en Snowdon vandaag ge-PBt.

Vanmiddag foto's gemaakt van Nikita en Sissi, er zat een grappig koppie van Nikita bij.....

Afbeelding

Vraagje:
Hebben jullie tinkies ook z'on baardje als Nikita ??

Prettig weekend allemaal !!
Laatst bijgewerkt door Knollehollen op 04-11-05 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:18

Hey luitjes!!

Wat een geweldige foto's heb ik vandaag al voorbij zien komen! Leo die geniet van Tommie, Lenige Lisje (wat een mooie foto Dienie, waarom heb jij je camera nooit mee?), Roos en Figje....

Roos, wil het wel ff kwijt: zo vervelend als je knieen zijn, zo'n knappe kop heb je! Zo vrolijk en trots....

Maya, stap je ook uit in Etten-Leur? Want in dat geval zou je zelf eens naar dat zadel kunnen komen kijken. Bel me in dat geval maar ff, ik pm m'n nummer wel!

Peetorlan, liet Whis zich niet longeren? Chub ook niet, en da's toch best een gemis nu ze niet meer buiten staat. Móet echt elke dag rijden nu...

WenK, klinkt goed van je contract! Tevreden ook met salaris ed?

Jammer dat de bak verhuurd was Leon! Is niet handig als je een leuk plannetje hebt met je paard. Bak afhuren voor een parcours is wel cool! Zondag doen er weer wat mensen van onze manege mee bij jullie op stal...

Hehehe... Ben benieuwd, van onze manege gaan ze ook met een groep naar Hedel. Om te kopen wel te verstaan. Zou wat zijn als ze met jullie shetjes terugkomen

Baileys, heb ff gemist wat er met je kunstdochter gebeurt was. Maar klinkt heftig

Citaat:
Iemand hier trouwens ervaring met Reiki bij paarden?

Pellie vast wel denk ik?

Citaat:
Chub een date met opa De interesse is iig wederzijds, heb je lekker toch je zin... Wel effe informeren wat 'ie onder een 'natje' verstaat, hè!

Kom ik vast vanzelf wel achter

Ach, misschien verbeeld ik me e.e.a. Geweldig ( ) deze periode, overal twijfels en zenuwen, ups en downs, interpretaties die misschien helemaal niet zo bedoeld zijn *zucht*

Citaat:
voor mijn kakkerpaard

Des, zelfs al heb je wel wat geld opzij, tv's - wasmachines - drogers ed moeten gewoon nooit kapot gaan...

Jilleroo, stoer hoor! Gaat wel snel ineens huh!

NikitaGoGo, Chub hád zo'n baard kunnen hebben... Maar vind dat niet zo mooi bij de mijne, dus knipknip en 2 weken geleden is alles afgeschoren.

Heb vanaaf lekker ff rustig aan gedaan.
Was tegen 20.00 op de manege. Dekentje lekker afgedaan, even een borsteltje over paard en door manen en toen de kantine ingedoken Tegen 21.00 had ik mezelf zo ver dat ik toch maar ging rijden. Ff half uurtje relaxed gehobbeld.
Niet teveel gevraagd, niet te veel druk, veel (schijn-) overgangen en voltes gereden. Galopje linksom en toen mezelf er toegezet om ook rechtsom te gaan oefenen.
Daarmee heeft Chub al weken moeite en ik ben dan zo laks om het te gaan mijden. Maar aangezien ik eind november/ begin december een 'B-proefje' moet rijden, moeten we er toch maar aan geloven...
Een keer of 6 verkeerd aangesprongen, maar na een boos woord van mij, wat verzameling, zwaar overdreven stelling naar binnen en veel druk op de buitenteugel sprong madam dan éindelijk goed aan! Rondje gegalloppeerd, beloond en klaar
Heb haar nog even los rond laten stappen in de bak terwijl ik de spullen opruimde en tegen 22.00 kon ze lekker aan haar berg hooi beginnen...

En nu is het alweer na elven, dus ga mijn nestje maar eens opzoeken

VillaNeusjes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:21

heb je pb terug gestuurd hoor nikitagogo

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:21

Afbeelding

Lang genoeg? Hier is ie nog kort

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:22

Chubby schreef:
wat een mooie foto Dienie, waarom heb jij je camera nooit mee?

Ze moet goed oefenen he, want ze doet nu een fotocursus

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:26

Chubby - wat een verhaal toch weer..... je bent een zeer sociaal wezen jij..... met andere woorden ik dus niet?

Ik reageer alleen als ik het nodig vind...... kost me anders echt te veel tijd op het moment, maar ben echt wel begaan hoor met jullie belevenissen, vergeet dan niet.

Baard knip ik er normaal bij Nikita ook altijd af, maar nu moet ze tot begin december buiten blijven (stallen zijn begin december pas klaar) en daarom knip ik er niks meer af. Heb ze wat om warm te blijven. De paardjes komen straks wel allemaal in een weide te lopen met paddock, dus kunnen ze schuilen als ze het nodig vinden.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:29

Citaat:
Chubby - wat een verhaal toch weer..... je bent een zeer sociaal wezen jij..... met andere woorden ik dus niet?

Wel nee gekkie! Ik zit me gewoon lekker achter de comp te vermaken en heb ff tijd over... Ben overdag ook niet meer zo druk met reageren...

Vinnik overigens wel een compliment hoor, dat ik sociaal ben, dank je!

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:32

Vind je zelf van niet dan, Jacq?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:33

Chubby schreef:
Maya, stap je ook uit in Etten-Leur? Want in dat geval zou je zelf eens naar dat zadel kunnen komen kijken. Bel me in dat geval maar ff, ik pm m'n nummer wel!

Heb het overwogen, maar als Leon op tijd is (10.09!) dan sta ik enkel in het deurgat van de trein en wisselen wij een tasje over en weer (als dat niet dubieus klinkt... ) Ik ga nl naar Tilburg, en ik ben al 3 uur onderweg, en heb daar eigenlijk geen tijd voor Maar komt verder wel goed als die breedtes beetje overeenkomen

Ik ging slapen Maar moest telebankieren dus ben weer uit bed gekropen Nu ga ik echt slapen!

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:34

Truste Maya, ik zorg dat ik op tijd ben

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:38

Ben er vanaaf niet aan toe gekomen om te meten Maya, sorry... De kantine was zo gezellig Morgen zal ik meten!

Vind ik mezelf sociaal.... Ja, meestal wel.... Maar is altijd leuk om te horen dat anderen dat (ook) vinden.

Vashti, stop maar met die cursus! Je kunt het al

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:40

Bonte schreef:
schreef iets over fotocursus....

Huh? Hier snap ik ff niks van....

Zie nergens dat Chubby dit geplaatst had.... bericht van Bonte is ook weg....

Fotocursus doen? Ach, mijn ex-man was vakfotograaf...... heb daar wel wat van geleerd, maar heb geen goede camera op het moment, en mijn paardjes zijn te eigenwijs om zich mooi te laten fotograferen door mij en ik ben te haastig, is geen goede combi dus.

Bijvoorbeeld deze (whaha), Sissi draait hoofd weg, mijn camera te langzaam en het is te donker:

Afbeelding

Edit: bericht aangepast, omdat berichten van Chubby en Bonte zijn verwijderd.
Laatst bijgewerkt door Knollehollen op 04-11-05 23:44, in het totaal 2 keer bewerkt