Ja Lisje is best lenig...

Maddox had Fons te pakken vanmorgen. Ze sloeg zo raak en zo onverwacht dat ie 10 minuten later nog beduust stond te kijken met dezelfde pluk kuil uit zijn mondhoek...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

*
De interesse is iig wederzijds, heb je lekker toch je zin... Wel effe informeren wat 'ie onder een 'natje' verstaat, hè!
waar nodig.
)

En binnenkort als zwarte Pieten door t dorp 
Ik hoop dat je een goed tehuis voor hem zult vinden.
Ziet er wel goed uit.
Shayla schreef:Chev , video staat aan ! Je kan dus kiezen

Citaat:Iemand hier trouwens ervaring met Reiki bij paarden?
Citaat:Chub een date met opa De interesse is iig wederzijds, heb je lekker toch je zin... Wel effe informeren wat 'ie onder een 'natje' verstaat, hè!
Geweldig (
) deze periode, overal twijfels en zenuwen, ups en downs, interpretaties die misschien helemaal niet zo bedoeld zijn *zucht*Citaat:voor mijn kakkerpaard
Tegen 21.00 had ik mezelf zo ver dat ik toch maar ging rijden. Ff half uurtje relaxed gehobbeld.
Chubby schreef:wat een mooie foto Dienie, waarom heb jij je camera nooit mee?
Citaat:Chubby - wat een verhaal toch weer..... je bent een zeer sociaal wezen jij..... met andere woorden ik dus niet?
Chubby schreef:Maya, stap je ook uit in Etten-Leur? Want in dat geval zou je zelf eens naar dat zadel kunnen komen kijken. Bel me in dat geval maar ff, ik pm m'n nummer wel!
(als dat niet dubieus klinkt...
) Ik ga nl naar Tilburg, en ik ben al 3 uur onderweg, en heb daar eigenlijk geen tijd voor
Maar komt verder wel goed als die breedtes beetje overeenkomen 
Maar moest telebankieren dus ben weer uit bed gekropen
Nu ga ik echt slapen!
Morgen zal ik meten!
Bonte schreef:schreef iets over fotocursus....