Haha dat dacht ik ook hoor kim. Maar ik heb nu eigenlijk vrij makkelijk iets gevonden
Kimley
Geplaatst: 09-06-17 21:54
MariekeTV schreef:
Haha dat dacht ik ook hoor kim. Maar ik heb nu eigenlijk vrij makkelijk iets gevonden
Nou hier niet.. meerdere merken en zadelmakers geprobeerd.. nope
Voorlopig vind ik mijn barefoot heel fijn Ooit in de toekomst wil ik nog wel een fijn dressuur zadel
Floortz
Geplaatst: 10-06-17 14:37
Ik vind een bontje ook zalig. Hij is er in het najaar opgegaan en gaat er niet meer af... Mijn skattie met z'n hengstennek erop. Zijn vriendinnetje die erachter staat zag wat spannends, samen durven ze wel...
Vandaag met mouse alleen gewandeld (mevrouw wil absoluut niet bij de groep weg en is dan echt stout..) Maar vandaag was ze heel braaf, lief dier
Daarna kwam de ostheopaat om haar weer even te checken.. Ze zat vast in dr nek/hals verbinding rechts.. vandaar de moeite met rijden Verder wat kleine dingetjes maar niks ergs gelukkig.
Vanmorgen een lesje op 1 hand gehad. Phoehee. Schouderbinnenwaarts, traver en zelf een appuyament is me gelukt in stap. Valt nog niet zo mee. Maar wel erg gaaf dat Storm het toch maar weer deed. Ondanks mijn geklungel met de teugels hahaaa
paddraigh
Geplaatst: 16-06-17 06:36
Wauw wat een mooie hoofdstellen en paarden komen er voorbij!!
Fijn dat storm het zogoed doet jane!
Arme feike haha, fijn dat ze zo braaf is verder!
Knappe splash en fijn dat je er nu een zadel bij hebt.
Brave mouse
Zondag TREC word het erg warm pffff Das jmmr.. maar in de bos wel koel hoop ikdat.. Verder druk zo voor de vak. Kidsnog 1week dan ferien!!! Langzaam aan druppelen er foto,s binnen
Wauw wat een mooi dekje, en gefelciteerd met jullie 5 jarige jubileum. 12 juli heb ik mijn fjordje ook 5 jaar en 26 juni Betsy 1 jaar
Splash is echt knap
Jeetje knap gedaan zeg op 1 hand!
Fijn dat Mouse weer lekker los is, en gaat het rijden weer beter.
Ik vind Paddy ook zo knap geworden TREC wil ik ook graag eens doen. Lijkt me super leuk!
Dinsdag heb ik weer op Betsy gereden, met de extra inlages andersom en een neopreen singel, het zadel schoof nog wel iets maar al veel minder, maar het ligt ook wel aan mij. Ik knik namelijk in! Maargoed ik ben zo trots op haar dinsdag buitengeren met als eerste keer een groter rondje, een heel ander rondje, eerste keer met 4 paarden erbij en ons eerste galopje buiten voor mij echt weer een mijlpaal, sinds een ongeluk vorig jaar maart waarbij een paard steigerde en achterover klapte op het asfalt ( heb super geluk gehad, paard is niet op mij gekomen en de beugels zijn van het zadel geschoten en ik had enkel spierpijn!) En paar jaar geleden dat ik bitloos de controle over mijn fjord verloor, ben ik bang geworden de controle te verliezen over een paard en zie dan alsik wat nieuws ga doen alleen maar doemscenario voorbij komen!
Maar Betsy is ook erg puberig volgens mij, ik kan en mag niet opstappen heb echt iemand nodig die haar vasthoud, dus ga proberen met clickertraining het te stoppen dat ze normaal blijft staan. Ook wil ik de pommel even kijken of die nog wel past!