Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lori schreef:Ik heb braaf bijgelezen over het rijden top van allen!
En over de 2stalkers het is erg dat ze er inderdaad niks tegen doen zo lang er niks gebeurd, het zelfde met mijn kaketoe die is genoteerd maar dat is ook alles...![]()
Oke en wat ik vandaag, nu ja gisteren heb meegemaakt is echt wel bijzonder en kan gebeuren maar gebeurt zelden wel te verstaan. Mijn konijn die kleintjes heeft van 29dagen (vandaag 30 dus) heeft een nieuw nest geworpen (10-4)... je zou zeggen nou ze is vast na haar vorig nest terug gedekt, nou néé want de remelaar heb ik 2/3 dagen voor de worp van haar eerste nest weggehaald bij haar en sinds dien zitten ze volledig apart zonder contact met elkaar... . Nou natuurlijk dat was een complete verrassing maar een hoop opgezocht en gedaan en 't is dus wel degelijk mogelijk dat ze dubbel dragen of een bevrucht eitje vrij komt om te dragen zodra er plek is... waren er 4, 1'tje gestorven jammer genoeg (was uit het nest geraakt, leefde toen nog.. teruggelegd maar toch nog gestorven). Dus erg dubbel dit, ben al blij dat ik nog extra 'snoep" voer was gaan halen voor moeder lief omdat ik der wat mager vond boven op. Kans dat ze sterven is er natuurlijk maar 't is een goede moeder.
Edit@ En de andere voedster is wel degelijk een voedster nog eens dubbel gecontroleerd vandaag, alle geluk pakte zei al een deel de zorg over van haar eerste nest dus heb er best wel hoop op dat het goed blijft gaan maar 't is nu zeker de eerste dagen enorm afwachten.