ik zie dat babette zich als nieuwkomer zich heeft gemeld.ik hoop dat je hedy zult vinden.ik zal je snel nog wat foto's sturen.moet even t stickje met de juiste foto's zoeken.
het warme weer de komende week gaat ons hopenlijk geen parten spelen.waar ze kan zal de bijrijder sóchtends rijden en anders savonds laat.er zal toch een beetje moeten worden geoefend voor de eerste wedstrijd.gek hoor,dat het zo snel dichtbij komt!
eindelijk is de nieuwe wasmachine geariveerd.veel was opgespaard dus momenteel is wasmachine nummer 7 al aan het draaien(en dat is nog niet de laatste).door dat de zon hier laat nog actief werd is toch veel was nog droog,en dat ruimt wel lekker op.vandaag ook de keuken uitgesopt en smorgens de post bezorgd.(ging gister niet door de vierdaagse).al met al een actieve dag!
wanneer ik op wedstrijd ga?never of my life!ik vindt t leuk te leren rijden,maar in de picture staan tijdens een wedstrijd dat hoeft niet voor mij.voor eros de showbink en voor mijn bijrijder is het een kans die ik ze gun.vindt het leuk dat het met mijn dier is,maar ik hou het bij recreatief rijden
ik ben bang dat van de week de rijlessen weer niet doorgaan.die extreme warmte is niet goed voor de paarden om dan nog te moeten werken.
wat Chantal al zei, Aranka lijkt mij ook gewoon zwart bont.. Shakiro is hier swinters ook zwart bont en door de zon, verkleurd het zwarte naar bruin.. maar mensen haar wordt vaak ook lichter door de zon in de zomer.
Denzel daar in tegen is echt donkerbruin bont, al denken veel mensen zwart bont wanneer ze hem in de schaduw zien. Zodra de zon erop staat zie je pas zijn echte kleurtje
jeetje balen Mira, hoop indd. ook dat ze snel weer normaal loopt.
spannend Ellie, ik zal duimen hoor!
Gister zowel zonder zadel als bitloos gereden met Denzel door de polder.. ging aardig goed moet ik zeggen hij doet het ook allemaal maar zo braaf he, top pownie!
Ik ga morgen ochtend met Jack gaan rijden en woensdag naar vorig paardje (is nu 2jaar bij die mensen), camera gaat natuurlijk mee . Ben enorm blij dat die daar zo goed staat. Morgen middag weet ik met wat geluk of paard eventueel op de ranch op de weide kan of niet .
Andrea: ik heb ze vandaag van 12 tot 5 op stal gezet. Was zo zielig, helemaal lek gestoken. + de warme temperaturen. Sprayen ect houd echt niet alles tegen. Wij hebben ook een dazenvanger bij de wei staan, die doet zijn werk ook niet voldoende.
Ik ben al aan het kijken, op de site van dabo staat een handige om zelf te maken, dan maar meteen drie doen dacht ik. van de week ofzo maar eens op zoek naar spullen
Ja geen geblaf etc. vandaag 20min gereden langs de straat, wegens overlast van dazen heel snel terug naar stal gegaan. hij vond dat hij op de plek moest galoperen, malloot!