Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LindskeXxX schreef:Jackytje schreef:Welkom Lindsay! Leuke Tinker heb je zeg!
Ik vind Tinky echt nog steeds te dikElke keer als ik der zie denk ik 'Die moet echt vermageren!' Ze is al een beetje op dieet (ze krijgt light brok nu
) en ze krijgt denk ik bijna niets meer van brok. De wei is momenteel wel weer kaal gegraasd en ik kan haar weer een tijd geen beweging geven (Nu examens en dan in Juli vakantiejob + hoofdstel dus stuk)
Dankje, het oei is die iets te dik? Ik geef mijn paarden Quatro is speciaal voor paarden pony's die snel te dik zijn misschien is dat wat? Verder equi herbs is ook iets goed als ze niet mogen verdikken tot zelfs afvallen hoor weet niet of je dat wil horen
Hoofdstel stuk is minder wat is er gebuert dat stuk is?
SuperRoos schreef:Mag hier even een melding doen namens bokker Ves, die goed contact heeft met Mark van Nicole.
Nicole haar paarden komen te koop voor een goed huisje..
Wik, Light en Show zijn te koop.
Bombarie komt goed terecht bij bokker Ves..
En Kit.. Weten jullie daar iemand voor? Ook hij mag weg naar een goed huisje..
LindskeXxX schreef:ze is nog wat overbouwd die van mij
Dankje
Maar weet iemand hoe tinkers zijn om op te leren?
Whis_Serada schreef:Ik doe deze oproep via @Superroos en @Ves voor info graag @Ves pben.
De paardjes van Cheveyo @ Nicole komen te koop en ze zoeken dus een goed en blijvent huisje
Mag hier even een melding doen namens bokker Ves, die goed contact heeft met Mark van Nicole.
fayem89 schreef:LindskeXxX schreef:ze is nog wat overbouwd die van mij
Dankje
Maar weet iemand hoe tinkers zijn om op te leren?
je bedoelt hoe tinkers zijn om te beleren/inrijden??? dat verschild per paard en hoeveel ervaring je zelf hebt.
Ieder paard is weer anders en ligt ook aan op welke manier je beleerd.
hier op bokt is genoeg stof te vinden en daarin moet je je eigen werkwijze vinden.
Kom je er zelf niet uit, of lukt iets niet... dan niet zelf aan blijven klungelen want daar kan je paard zijn leven lang last van houden.Whis_Serada schreef:Ik doe deze oproep via @Superroos en @Ves voor info graag @Ves pben.
De paardjes van Cheveyo @ Nicole komen te koop en ze zoeken dus een goed en blijvent huisje
Mag hier even een melding doen namens bokker Ves, die goed contact heeft met Mark van Nicole.
alle tinkers???