Patrick veel bekijks en heerlijk dat je zo naar strand kunt
Odinn en Avelyn zijn leuk stel samen ik hoor nog wel wanneer je keer kunt in weekend of op 'n woensdag (niet deze woensdag )
O Ellen heeft der bank nu nog salontafel...
Joyce huid gaat eraan zullen wel veel afvalstoffen naar buiten komen nu... idd gewoon goed scrubben/ verzorgen meer kun je niet doen
Grainey foutje bedankt
Ging trouwens goed met Hugo alleen ze hebben nog z'n schouder niet geopereerd terwijl dat ook nog keer moest alleen zijn borst nu dus wat trouwens weer snel en goed heelt morgen mag ie weer terug naar Reha. Naja hoop dat toch straks het buisje eruit mag ze zeiden dat het nog bleef zitten voor deze operatie maar nu dus nog niet alles gedaan dus weer afwachten... Ach we worden wel steeds beter in liplezen, maar geloof dat hij ook wel eens het hele verhaal kwijt wil en dat is nu nog veel te moeilijk "verstaanbaar" voor ons ...
mnkortleve
Geplaatst: 17-01-10 23:34
Ze doet het eigenlijk alleen als je er 1 vast heb en bijvoorbeeld uit de wei wil halen.
Fries hengstje wat bij Patrick loopt flikt dit ook. Van mij krijgt hij dan op zijn kl*te heb er nu al een paar tussenin gestaan tis een beetje goed. Lijkt wel jaloezie ofzo dat hij er dan niet uit mag ofzo
als jullie samen willen komen grid en ellen is ook gezellig hoor, hoor het wel zaterdag kan ik vaak wel. alleen deze zaterdag weer niet. anders maandag. en ik heb bijna vakantie. (eind deze maand) maar weet nog niet of ik dan nog meer dingen ga/moet doen.
Jammer genoeg zijn alle foto's wazig Dit was na het afgroeten
mnkortleve
Geplaatst: 17-01-10 23:39
Ze houd mij wel goed in de gaten, want ik ben steeds te laat als ik haar wil straffen.
grid
Alleen zijn schouder/ oksel geloof ik rest is meteen wonderbaarlijk goed gegaan en hij is uitgegroeid dus dat scheelt
Schouder/ oksel zit zijn vel te laag vast dus nu kan hij zijn arm maar half omhoog da's natuurlijk niet handig
Doordeweeks kan ik alleen 's avonds of op woensdag evt 's middags. Zaterdags kan meestal wel liefst voordemiddag
Laatst bijgewerkt door grid op 17-01-10 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt
ellieellende
auw mijn ogen
M_D_H
wordt ik daar net gebeld door een of ander wijf... die vind dat ik de jongen met wie ik aant daten was met rust moest laten omdat ze me anders opzocht... mij opzoeken en toen was ik bang en ze vertelde me dat die jongen 6 jaar een vriendin heeft en een kind van 2 waarna ik haar maar even vertelde dat ik neit zo trek had in een afgelikte boterham met kind... dus dat ze hem mag hebben
Nou ik had pas bijna een voorhoef van die Fries tegen mijn hoofd en toen ben ik echt heeel boos geworden sinds dien heeft hij ontzag voor me....voor hoelang geen idee. Bij Patrick moet ik echt niet zo boos worden dan rent hij van angst weg hihi