Dat zal ook wel. vanaf Januari willen ze dat ik in iedergeval 1 avond alleen doe. Dus moet even mijn ritme krijgen met afrekenen, assisteren en afsluiten.
ellieellende
Geplaatst: 18-12-09 21:37
mambo laat wel wat slachtoffers achter in zijn race partij! leuk topic!!!
Mijn moeder loopt alweer te stressen over de konijnen die buiten zitten Hun hele hok zit al vol stro, en zo gaat ze nog even een kleedje een beetje voor hun hok hangen
Ja, de kippen zitten hier de hele dag in hun nachthok, ze weigeren om eruit te gaan . Had ik ze vanochtend eruit geduwd om het hok te verschonen, zitten ze oorverdovend te klagen dat ze weer naar binnen willen en koude pootjes krijgen en we vriezen dood enzo Stomme beesten zijn het ook, maar stiekem ook weer heel lief
Ik ben ook weer thuis en zit nu lekker op de bank Popstars te kijken.
Drukke dagen op werk, gisteravond vanuit werk naar R'dam gereden (onderweg gegeten) en met Arjan naar de musical Hairspray geweest, GEWELDIG!
Vandaag bij thuiskomst was Tobias uitgebroken en had zijn eigen feestje gehouden door de woonkamer op zijn manier te voorzien van kerstversiering...... daar zijn we dus een uur mee bezig geweest om alles op te ruimen. Gelukkig waren de trouwkaarten nog heel gebleven (doosje was versnipperd) en waren mijn verzekeringspapieren van de auto (nieuw, zaten bij de post) geheel doorweekt... maar wel heel! Etc, etc, etc.. was echt om te huilen. Overal kapotte kerstballen, kerstmutsen, slingers, kaarsen, lichtjes, een glazen sneeuwbal, een pen, de schaal met kerstkransen, alles..... zelfs het tijdelijke onderkomen van de jonge guppen was voor de helft leeggezopen. Kerstboom stond nog overeind, maar de dozen met restanten en de tafels zijn geheel geplunderd. Zo'n ravage heb ik echt nog nooit gezien.
Na het opruimen, eten en beesten thuis voorzien van water etc, naar de paarden. Snow in de snow met zn maatjes Maarja, donker dus niets geen foto's.... Net al wel voorpret via sms gehad met Ellen voor morgen, dan kan mn gemiste sneeuwpret goedmaken Het enige 'leuke' wat ik nu van de sneeuw heb meegekregen is mijn uitzicht vanaf mn kantoortje met een specht als boombewoner op 1 meter afstand. Laten we het maar niet hebben over de verkeerstroubles rondom Breda *arghhhh* kilometers file, vrachtwagens geschaard dwars over de weg, vrachtwagen in de fik, snelweg als ijsbaan na brand blussen....
ja ik ben toe aan weekend! Ga nu poging tot bijlezen doen en jullie foto's jaloersig bekijken
Resi_lover
Geplaatst: 18-12-09 21:53
Stoute Tobias
En Snow in de sneeuw
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 18-12-09 21:54
Ellen morgen gezellig naar Leon.
Chantal en Eva een gezellig dagje gehad en leuke foto's van Chanel en CLover gemaakt.
grid ABS uitgetest, werkt wel goed he Zondag paarden verhuizen.
Petra kerstborrel geregeld en een jaarcontract gehad en loonsverhoging
Mambo is gaaf, die bek met modder geweldig
Janet vol hoofd van het werk. Hoe beviel de eerste week in jullie eigen huis?
Puck gaat vleugels maken, ben wel heel benieuwd naar het resultaat.
Leon en Arjan naar Hairspray geweest en Tobias thuis z'n eigen feestje gevierd
hihihihihi ben nog een beetje melig hoor Leon.... had je daar geen foto's van kunnen maken? kan maar beter lief zijn, anders krijg ik morgen een allereerst een sneeuwbal in mijn nek
Ohhh Puck, ben nog steeds aan het zwijmelen over dat huis bij de wei