jaja, had paardrijles vnvd en daarna nog ff wijntjes tutteren bij een vriendinnetje stinkend en wel..... en dan zitten ze hier allemaal over mij te kletsen! En dan nu allemaal vlug naar bed!
Komt Ellen??? Ojeeeeeee, dan heb je echt het grootste "waarommetje", "ik durf er wel op te zitten", "wat ga je nu doen" om je heen Gezellig zeg, veel plezier!
Ik ga ook zo slapen, pittig dagje geweest! Artis is leuk!!! daarna dwars door A'dam naar het station teruggelopen, auto stond in Diemen, kun je tenminste nog gratis parkeren, teruggereden en toen snel naar stal om Niamh te fatsoeneren voor een pittig lesje, want we waren maar met zijn 2-en... poe poe Ze liep weer super en erg leuk, een fan van Niamh en inwoner van Gemonde is Jury 11 oktober! Helaas jongens; hij is omkoopbaar! gna gna gna Hij komt sowieso elke week naar onze springles kijken en toevallig was hij vandaag ook bij de dressuurles aan het kijken...
Ojah, heb daar ook geslapen he was makkelijker! Dus ik lag te slapen, ineens ging ik zitten, ik was vergeten mn lampen aan te doen, ik ging een tunnel in! Dus ik zat daar, lampen aan, lampen aan! Ben ik vergeten! Zegtie, wat nou lampen aan, je ligt in bed hoor! Nou, echt vaag.. Ik weet gewoon alles zegmaar, ik was ook wakker, m'n ogen open, maar toch zat ik in die droom
Leuk dagje dus Ellen, slaap lekker! Veel plezier morgen
ellieellende
Geplaatst: 03-09-09 00:30
hahahaha Wel goed dat je zo bezig bent met je veiligheid in bed..... LOL
Nou ga ik afsluiten hoor! truste en droom ze vanacht
mnkortleve
Geplaatst: 03-09-09 00:31
_janet_ Mooie Case, hier kwam mijn zoontje ook gelijk met zijn Case aanzetten, kijk mama dat is dezelfde. Case op de wc, ik zal het maar niet hardop zeggen. goh zit in het type mens zeker, wij vergeten onze trouwdag ook. zo dat is wel heel brutaal een vreemde op je paard. Jeetje wat heb je soms toch brutale mensen
Sita_ Fijn dat het met Willy al een stuk beter gaat. Onze hond is nou echt nooit vies, zit nooit onder de bagger of onder het kroost. Hotze Zo warm was het nou ook weer niet dat je moest gaan zwemmen. Leuk penny meisjes, maar soms ook niet heel handig. Helaas zijn het jou paarden en ben je tat aansprakelijk ook al hang je een bordje neer.
snowdon Wat is die Tobias toch lief. Wel zonde van het boek. 3 jaar al weer. Wel netjes in huis. Mooie vijver zeg. Mijn man gaat niet naar voren om de stroom af te zetten als de draad achter kapot is die knoopt hij zo aan elkaar. De kinderen pakken hem ook zo vast ik heb wel geleerd dat dat geen garantie is dat er geen stroom op staat.
D_Travis Leuk he boodschappen doen. Nieuw halster voor slim paard. Sorry niet mijn smaak pony.
kuzznathalie Same FOTO??????? Stoute hond, scheelt wel dat je het nu opruim. Leuk dagje Artis.
Pradaatje Jeetje dat is erg. Heel goed verlopen dus met die trein en je date.
eefje03 Die spinnerag zit zo hoog dat ik er met de geheel uitgeschoven ragebol nog niet bij kan de rest had ik wel gehad. Leuk een dagje meelopen. Appart van die vrouw. Leuk baby cavia's.
Mallow fijne stagedag gehad.
Paintlinger Drukke dag dus.
Grit Leuk familie op bezoek.
Lekker aan het behangen geweest. Chabo is nu echt verkocht ik heb iemand heel blij gemaakt, hij gaat het daar geweldig krijgen daar ben ik van overtuigd. Morgen weer een behandeling voor Bravour.
Nu ga ik mijn bed opzoeken de wekker loopt weer vroeg af.
Laatst bijgewerkt door mnkortleve op 03-09-09 00:32, in het totaal 1 keer bewerkt