Er waren niet meer auto's bij Mees ongeluk betrokken, maar er waren wel op dat moment meerdere auto's die ook van de weg gegleden waren. Overigens was Mees in Eindhoven toen hij ontdekte dat de dieseltank door het ongeluk lekte. Is dus net pas thuis terwijl hij vroege dienst had, en om half 3 al thuis had moeten zijn. Heb net even al het water hier buiten weer ontdooit, zo lastig met dit weer!!! En nu lekker koken.
Ging ik vandaag werken, dacht ik om 10 uur te moeten beginnen.. Werd ik om 9 uur uit me bed gebeld .. Vorige week was ik te vroeg, nu te laat. Ik snap dr niks meer van!
Mijn kerstpakket gehad, leuk pakket! Er zat oa een chocoladefondue set in!
Beterschap Janet!
Oei, Mees betrokken bij een ongeluk! Gelukkig niks ernstigs!
Succes met soliciteren Debora!
Oh ja.. Ben bezig met kerstkaarten schrijven. Als er mensen zijn die een kerstkaartje willen moeten ze maar even hun adres PB-en..
Kerstkaarten, mwah doen er niet zo veel... als er iets binnenkomt en we hebben nog wat liggen doen we daar ook nog wat heen... ben niet zo'n kaartstuurder
Hier kaarten bijna allemaal weg alleen John weet van een 2 goede vrienden niet het hele adres --> je kent t wel: rijd er zo naar toe, maar huisnr/ precieze adres de ene kunnen we in de bus gooien (is dorp verder) maar de andere is in Waspik dat wordt lastig ...
Leon niet zo'n kaartschrijver --> ik ook niet overdreven alleen directe familie en wat vrienden
Prada geshopt
sita nu te laat en vorige wk te vroeg
janet ziekjes ...
Rommulus morgen weer hier succes met sollicitaties!!
pff Grrr dat was ff schrikken en pas zo laat thuis
Vandaag een rustig avondje, morgen weer lekker rijden
en voor de rit in februari begint zich al een lijstje te vormen
kerstkaarten is hier 1 groot fiasco, stomme Hema heeft mijn online bestelling gewoon zwaar vern*ukt!! ze hebben aan 3 zijden een heel stuk weggesneden, alle kaarten dus verpest, weg 23,49 euro!! en dan met een strak gezicht zeggen dat ze er niks aan kan doen...pffffff.....heb het terug laten sturen met een klacht in de hoop dat ik of mijn geld terug krijg straks of correcte kaarten krijg... duim duim....
Jeetje Angelique Dat is balen! Ik heb ze naar de fotograaf gebracht, proefdrukken laten maken enzo.. Hema enzo heb ik zelf ook hele slechte ervaringen mee.. Die kennen geen 10 x 21 formaat..
Balen Silas hopen dat je nog goede krijgt (of geld terug ...)
Je hebt er nu niks meer aan maar de consumentenbond schreef dat de Blokker de beste fotoservice (+papier) had --> van de services zoals hema, kruidvat e.d. dan natuurlijk
Dat is alleen zo met standaard formaten Grid.. De meeste servicen kennen 10 x 21 niet.. Op welk formaat had je hem afgedrukt Angeslique?
Nee hoor heb bij blokker al erg afwijkende foto's laten afdrukken en ze drukken netjes af wat ik online verstuurd heb al is het bv een bijgesneden foto, dus absoluut niet standaard