Wat leuk dat je wat gewonnen hebt Nienke! Mooie cap! Zeker heerlijk weer voor een rondje met je dochter!
Blij met Feike,
Shoppen is ook niet mijn favoriete bezigheid, maar soms moet je wat hè... Mooi dat je wat gevonden hebt!
Heerlijk, springende veulentjes in de wei!!
Noeka krijgt sinds een paar weken nu veulenbrok bij omdat ze zo mager werd van het groeien. Zij krijgt nu ook wat meer energie om eens door de wei te 'dartelen' op haar megalompe manier. Lach me altijd slap, ze komt echt niet van de grond
Lekker hè, 's avonds weer licht. Gisteravond nog lekker rondje gereden en even met de wei bezig geweest. Heb geen armen meer van t klussen bij t nieuwe huis, en moet vanmiddag wéér... Pff...
Tja, dat dwarsfluiten doe ik sinds een jaar. Ik vind het wel leuk, voornamelijk omdat ik een onontdekt talent heb, ik fluit nu wat ze meestal pas met 6/7 jaar les doen. Toch nog iets wat ik kan, haha! Maarrr ik kan zeer slecht tegen foutjes en daar word ik vreselijk zenuwachtig van. Maar goed, als je nooit iets doet wat je eng vindt, leef je ook niet echt toch, dus morgen maar aantreden, als ik mn armen dan nog omhoog krijg