[TI] [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Clocloken_

Re: [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 19:30

Leuk dat je gewonnen hebt Nienke :)

En Lor ik ken je probleem, vind ook nooit mijn goesting en als ik iets leuks zie is mijn maat er niet..

Vandaag mochten de merries met veulen op de paddock :D veel nerveuze blikken van de merries en veel gekke leuke sprongen van de veulens :) tussen de merries zal het na een tijdje wel wennen.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 19:34

Oeh, nog leuke filmpjes gemaakt?

Lor wel fijn dat je nog wat hebt gevonden, shoppen is echt een hel :')

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 19:36

Shoppen is leuk joh!

Alleen moet je dan wel centen hebben :')

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 19:42

Lekker de veulens naar buiten :D

Ik heb Feike vanmiddag even gelongeerd, hij liep heerlijk ontspannen en gebruikte zijn rug nu ook goed :D

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 19:45

Aah bah nee shoppen is niet leuk maar als ik wat vindt dan uiteindelijk tussen al die dingen die mijn smaak niet zijn ben ik wel blij... enkel inderdaad mijn maat af en toe niet zoals met dat jurkje maar ga nog een ander filiaal binnen gaan en hopen dat ze het daar wel hebben voor de keer dat ik wat vindt dat ik mooi vindt :') .

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 11:28

Wat leuk dat je wat gewonnen hebt Nienke! Mooie cap! Zeker heerlijk weer voor een rondje met je dochter!

Blij met Feike, +:)+

Shoppen is ook niet mijn favoriete bezigheid, maar soms moet je wat hè... Mooi dat je wat gevonden hebt!

Heerlijk, springende veulentjes in de wei!!

Noeka krijgt sinds een paar weken nu veulenbrok bij omdat ze zo mager werd van het groeien. Zij krijgt nu ook wat meer energie om eens door de wei te 'dartelen' op haar megalompe manier. Lach me altijd slap, ze komt echt niet van de grond :')

Lekker hè, 's avonds weer licht. Gisteravond nog lekker rondje gereden en even met de wei bezig geweest. Heb geen armen meer van t klussen bij t nieuwe huis, en moet vanmiddag wéér... Pff...

Tja, dat dwarsfluiten doe ik sinds een jaar. Ik vind het wel leuk, voornamelijk omdat ik een onontdekt talent heb, ik fluit nu wat ze meestal pas met 6/7 jaar les doen. Toch nog iets wat ik kan, haha! Maarrr ik kan zeer slecht tegen foutjes en daar word ik vreselijk zenuwachtig van. Maar goed, als je nooit iets doet wat je eng vindt, leef je ook niet echt toch, dus morgen maar aantreden, als ik mn armen dan nog omhoog krijg :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 11:37

Gewoon doen dus! Je kunt het!!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:55

Zucht, stalker is nog steeds bezig. Aangezien hij mijn berichten nergens meer kan lezen heeft hij een nieuwe manier gevonden om me toch nog ff te laten weten dat hij nog meeleest door mijn clan berichten te liken. Klinkt heel dom maar als je weet dat degene die je niet wilt dat je berichten leest toch een manier gevonden heeft om ze te lezen voel je je wel beroerd.
Ik overweeg nu een officiële klacht te maken bij de politie maar de eerste keer waren ze al niet bepaald meewerkend dus ze zullen we nu ook niet serieus nemen. Voor hun is het maar een spelletje online. Genoeg andere... nee. Ik vind niet dat ik moet opzouten omdat een zielige nolifer geen vriendin kan krijgen. Dat hij maar geband wordt. Ik wordt keihard gestalkt, lastig gevallen etc en hij is degene die z'n gelijk krijgt doordat hij niet geband wordt. No way dat ik dat laat gebeuren. Ik ben echt kwaad nu.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:59

Groot gelijk. Kun je hem niet laten blokkeren door de site/het spel/whatever? Als je uitlegd hoe en wat.. of zeg ik nu iets doms?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 13:05

Nope, heb ik geprobeerd. Enige support waarvan ik antwoord krijg is xbox zelf. En zij zeiden vorige keer dat ze er naar zouden kijken. Dus heb ze weer gevraagd of er vordering is.

Ik zou mijn naam kunnen veranderen, maar het spel dat ik speel heeft leaderboards, dus ranks. Ik sta bv 19 in de wereld ranglijst voor een wapen en hij weet dat. Dus als ik mijn naam verander ziet hij het aantal kills op dat wapen en onder welke naam. Dus dat heeft geen zin tenzij de leaderboards mij onzichtbaar maken of mij eruit verwijderen. Dan kan ik mijn naam veranderen en iedereen verwijderen zodat niemand weet wie ik ben. Helaas voor m'n vrienden maar ik wil lekker relaxed kunnen gamen die paar vrije uurtjes die ik heb. Het zou een uitlaatklep moeten zijn maar dat is het niet, het is alleen maar meer stress.

Maarja buiten de ego post, hoe gaat het met jou Dott? Voel jij je al wat beter?

En Joanne, echt gewoon doen! Je gaat heel goed spelen ik weet het zeker.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 13:28

Ja kan ik me goed voorstellen, wel echt naar dat iemand je dat op die manier zo "onmogelijk" maakt. Bah. -:(-

Ja hier gaat het al wel wat beter, veel gehad aan de les gisteren. Weer even op het juiste spoor gezet en dan kan ik ook wel weer verder :)
Instructrice wees me erop dat ik helemaal niet volledig terug ben gezakt in mn oude patroon, want in plaats van te blijven klieren met wat niet goed gaat, heb ik nu het even gelaten en ben wat anders gaan doen. Ontspanning voor mij en voor Zac. Dus mezelf uit de situatie halen is vooruitgang op "vroeger" :)
Nu kan ik weer verder, heb wat handvaten gekregen :D

Maar straks eerst lekker een buitenrit in de zon {:}
En morgen naar Equiday, stalgenoot doet mee aan de NH challenge.
Gaan er hier nog mensen naar Equiday?

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 13:45

Nientsje: wat goed zeg je debuut. Ziet er goed uit. Zit jouw zadel wel fijn, je lijkt mij in een stoelzit te zitten ipv dat jouw hakken onder je heup komen.
Gefeliciteerd met je prijs. Staat 'm goed!
Lekker zo met de kar. Wil ik binnenkort ook weer eens doen. Is al weer 5 jaar geleden dat ik op de kar mee ben geweest :o
Wat goed van je die buitenrit :D heerlijk gevoel he!
Caily hier ook eentje met halve maten, zo irritant := Hoe is het met Caily?
_Clocloken_ : wat een dotje van een veulen. Dit is geen tinker of wel gezien het zo fijntjes is?
Wat een lief veulentje. Andreas <3
Chimello: wat is je angst dan om te vliegen. Wil je nu niet weg vanwege 't veulen of wat er pas gebeurt is?
Als je er niet prettig bij voelt zou ik ook niet gaan. Wel jammer maar begrijpelijk. Ik hoop dat 't nog voor je terug komt.
Wat een knapperd die Chazie <3
Zo wat een pens heeft die zeg :oo :')
Draakjee : oh brahma's. Vind die fantastisch <3 helaas had opa er een en die werd door (de wyandotte) weggepest. Heb deze aan mijn vorige werk kunnen verkopen waar ze bij een groepje brahma's kon. Zou er zo weer 2 willen bij opa in de ren maar ben bang dat 't gat in de muur voor haar dan te klein is := Wat een heerlijke sociale dieren zijn 't. Ons pap heeft wyandotte's die zijn zo schuw. Opa heeft new hampshire en wyandotte. Maar brahma's <3
Lori The hunger games. Super gaaf ja. Ik wist wat er ging komen, althans ik had een vermoeden maar schrok toch enorm met 't laatste stuk. Kan niet wachten op deel 2
Wat een lieve nijntjes <3

niene87 Wauw wat een gave tink heb jij zeg! Mooie foto's ook.
Dott Ik herken 't wel een beetje hoor. Heb ik een fijne les gehad wil ik dat goed gaan oefenen. Is mevrouw totaal niet voorruit te branden.. Of ik word te overijverig en ga te veel verwachten wat zij (nog) niet kan of niet snapt en dan raak ik geïrriteerd. Vervolgens beukt mevrouw mijn voet tussen haar en de bak en weet ik voldoende :') Lastig hoor. Als t niet gaat stap dan even een paar minuten met lange teugel en relax even. Hielp bij mij wel.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 13:49

Gisteren in de bak gereden met dana. Vorige weer heerlijk gelest. Daarna weer gereden. En nu wilde ik dus weer oefenen. Nou ze was echt niet voorruit te branden. Misschien omdat alle paarden de wei op mochten en zij dus niet..
De zon scheen, er was geen wind. Dus ja wat doe je dan. Gebruik maken van de situatie en weer alleen de bossen in.

Eerste stuk was ze erg sloom en afwachtend. Tot ik 't beu was en even stem heb verheffen ging 't redelijk. Een varkenston was toch wel eng, maar meer als een bochtje maken doet ze niet.

Lekker de bossen in, op een bepaald moment af moeten stappen want ik kon niet onder een boom heen die was omgewaaid. Wilde niet gespiest worden. Vond ze prima. helaas kon ik er aan de andere kant niet uit. Alles was gebariccadeerd. Dus weer afsgestapt en gekeken of 't lopens wel ging. Helaas niet dus zijn we terug gegaan. Over de kleine zandvlakte. Hier ging haar hoofd omhoog en mocht ze van mij gaan. Ik heb enorm gezigzagd om te kijken of ik wel volledige controle had. Ging super goed. Lekker een uurtje weg geweest. Wel vreemd zo alleen, dana vertrouwd mij volledig want als ik er naast sta in 't bos gaat ze 't liefste op mijn rug :')

Maandag of dinsdag met een stalgenoot mee, die weet overal de weg. Durf niet zo goed alleen over de drukke weg te lopen.

Afbeelding

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 13:51

ook nog even gevlochten, pokkewerk :')

Afbeelding
hier was ze 't vort beu :')
Afbeelding

Mary (drachtig), Roisin en Nola
Afbeelding

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 16:00

Leuk hoor altijd, jou enthousiaste verhalen over Feike :D

Shoppen is ook niet mijn ding, heb er helemaal niets mee.

Noeka lekker in haar vel :D

Vervelend zeg Chimello, kan het spel er inderdaad niets aan doen? En kun je het niet naast je neer leggen, zolang jij er niets meer om geeft is voor hem de lol er toch zo af?

Lekker zeg, heerlijk weggeweest met Dana, stoer hoor, zo alleen :)

Hier heel erg druk op het werk, maar gister gelukkig wel nog tijd gevonden om een rondje bos te maken, echt heerlijk. Izzy is echt zo ontzettend lief :D
Op de hei nog de schaapjes en kalfjes gezien :)

En nog een dikke week en dan komen mijn eitjes uit, van de 5 zijn er 2 bevrucht :)

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:06

Je kan het Joanne!!

Lekker dan Chimello.. wat een sneu persoon...
Hier doet de politie trouwens ook al lastig met een "echte" stalker, ik ging aangifte doen, wordt ik weggestuurd onder het mom van "onvoldoende bewijs", nou lekker dan -O-

Topper Dott!!
Nee geen Equiday voor mij, al dat gereis :')

Ik vind mijn zadel heerlijk zitten hoor Jolanda, ik moet zelf alleen enorm aan mijn houding werken, maar dat vind ik gewoon nog erg lastig. Het is al wel beter dan het geweest was :j
Lekker dat je zo op buitenrit kan alleen, dat durf ik nog niet er is altijd iemand mee, of te paard of op de fiets :=
Balen dat alles gebarricadeerd was.
Maar heerlijk zeg dat je binnenkort met een stalgenoot gaat! :D
En wat een prachtige manen <3 maar wat een vlechtwerk :oo

Maartje ook lekker op buitenrit geweest :D
Spannend met je eitjes :):)

Ik ga vanavond even Feike rijden, ben de hele dag wel wat uit mijn doen, dus maar zien hoe het rijden gaat :+

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:10

Slaat echt nergens op Nietsje! Tot je aangevallen wordt kunnen ze niets doen schijnbaar. Ja, heb je veel aan he...

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 19:02

Ja je moet eerst, minimaal, in de kreukels liggen :r

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 20:23

Jolandaa: Katinka en Yannicka zijn tinkers hoor, Katinka toont misschien smaller omdat ze zo groot is :j
Haar halfbroer Indigo zag er ook een lange smalle uit in het begin en begon nadien echt enorm uit te zwaren.
Niki is geen tinker, haar moeder is een kruising met een pinto (drachtig bij ons toegekomen).

Jammer van die stalker Chimello, ik kan begrijpen dat je het meer dan beu bent...

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:18

Net weer lekker op Feike gereden.
En echt heerlijk gegalopeerd <3
Aanspringen en doorgaloperen gaat steeds gemakkelijker! En hij had er zin in want hij maakte toch flinke galopsprongen :=
In de proef van een paar weken geleden, moest ik een grote volte rijden bij EBE en dan tussen B en E aanspringen in de galop en een grote volte bij C galoperen. Dit moest zowel links- als rechtsom :j
Tijdens de proef lukte me dat niet, maar vandaag hebben we het geflikt!! Ben zo trots op Feike :D :D

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:19

Super :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:56

Top hoor :D

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 23:35

jij wordt nog wel een dressuurtopper nientsje!

vandaag een nieuw deken gekocht voor eros.die is 150 grams.de nachten kunnen nog wat kil zijn,en mijn manneke hoeft het niet koud te hebben.

ik ben het nu al beu.bij ons ligt de weg opengebroken,en wat heb je daar een last van!onze straat kan je bijna niet in(die ligt aan de opengebroken weg),auto moet nu een stuk verder weg staan(kan na renovatie ook niet meer dichterbij staan).ben blij dat t nu nog maar 2 weken hoeft te duren..

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 23:40

Fijn Ellie wat een gedoe zeg! Probeer hier al weken een 150 grams deken te vinden nog niets..

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 01:14

Ik heb braaf bijgelezen over het rijden top van allen!

En over de 2stalkers het is erg dat ze er inderdaad niks tegen doen zo lang er niks gebeurd, het zelfde met mijn kaketoe die is genoteerd maar dat is ook alles... ;(

Oke en wat ik vandaag, nu ja gisteren heb meegemaakt is echt wel bijzonder en kan gebeuren maar gebeurt zelden wel te verstaan. Mijn konijn die kleintjes heeft van 29dagen (vandaag 30 dus) heeft een nieuw nest geworpen (10-4)... je zou zeggen nou ze is vast na haar vorig nest terug gedekt, nou néé want de remelaar heb ik 2/3 dagen voor de worp van haar eerste nest weggehaald bij haar en sinds dien zitten ze volledig apart zonder contact met elkaar... . Nou natuurlijk dat was een complete verrassing maar een hoop opgezocht en gedaan en 't is dus wel degelijk mogelijk dat ze dubbel dragen of een bevrucht eitje vrij komt om te dragen zodra er plek is... waren er 4, 1'tje gestorven jammer genoeg (was uit het nest geraakt, leefde toen nog.. teruggelegd maar toch nog gestorven). Dus erg dubbel dit, ben al blij dat ik nog extra 'snoep" voer was gaan halen voor moeder lief omdat ik der wat mager vond boven op :') . Kans dat ze sterven is er natuurlijk maar 't is een goede moeder.

Edit@ En de andere voedster is wel degelijk een voedster nog eens dubbel gecontroleerd vandaag, alle geluk pakte zei al een deel de zorg over van haar eerste nest dus heb er best wel hoop op dat het goed blijft gaan maar 't is nu zeker de eerste dagen enorm afwachten :j .