Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het gaat wel hoor zegt die dan, maar ik zie de pijn in zijn ogen. Nu is hij mijn dochter van school halen met de scooter, hij wil niet dat ik ga fietsen na mijn nachtdienst en met die duizeligheid.
) Zowiezo kunnen pas met de ivf behandeling starten als we alle "testen" hebben doorlopen, dus dat duurt nog wel even en dat zal wel na ons trouwen zijn (anders kan ik altijd zeggen dat we pas daarna willen beginnen, dat is geen probleem) Ik had het toch ook wel fijn gevonden als ik zwanger zou zijn als we trouwden. Het is ook zo dat als ik zwanger ben, het met mijn chronische vermoeidheid beter gaat door de verandering in mijn hormoonhuishouding. Niet dat ik alleen daarom een kind "neem" hoor, maar ik weet dat ik me dan altijd een stuk beter voel en vol energie.
Ik heb weer mooie Guus foto's. Meneer is net weer over het draad gesprongen, was ook wel uitdagend aangezien er aan de andere kant ook lekker gras staat en het het schapen draadje van 70cm is
Is ook niet erg dus heb em maar lekker laten staan

, ik vrolijk ook altijd op als ik naar ze kijk, kan dan ook uren boven de doos hangen om te gluren. Zij gluren dan terug, gaan trillen en vallen dan om 

haha ja snap idd dat hij er over heen sprong
(of stapte
) snowdon schreef:Amy harsjes... Go Amy!
Hou je het nog vol Siet?
Bianca, inderdaad een keuring ben je aan niemand verplicht! Over 3 jaar knalt hij alsnog wel hoor.
Met al dit zou ik ook echt nog even niet aan een kindje beginnen, alles op z'n tijd. Trouwen zorgt ook voor voldoende stress he
Gelukkig, Marleen!
Ik ben helemaal zen..