Beterschap Cantalnou heb ik een tijdje niet gebokt,nou ja wel gelezen maar geen tijd om te schrijven,maar wat betekenen al die groene rondjes bij sommigen?
Siet coolie joelie die smurf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Er komen zo ook nog paardenfoto's, daar maak ik geen topic van dus fotobom!!

Of een roan oid. Maar in ieder geval geen normale vos 
Lekker gereden en met Kascha geknuffeld, d'r tietjes zijn weer ietsie groter... kan het veulen nu met dit weer er wel uit kijken!
Boris is lekker stoer!
echt heerlijk! 
en dankje

Daarna nog ff uitgebreid Nora gepoetst, echt wat een haar komt daar alweer uit zeg
Ook nog ff mooie hengstenvlecht gemaakt.. Noor vond dat maar raar.. Stond steeds te schudden met haar hoofd/hals.. Heb hem toen maar weer uitgehaald (nadat ik wat foto's had gemaakt natuurlijk
)

Ben het nu bijna 3 mnd en krijg er geen genoeg van!!

Iedere keer als ik haar helemaal laat verzamelen dan gaat ze steeds meer verheven draven! Echt super
Ben je mooi klaar mee, die zooi tussen de kinderen.. Bij ons op kdv hebben we paar keer wietzakjes gevonden.. maar gelukkig nooit wat schadelijks.. Kan me echt pissig maken over mensen die zoiets achterlaten op plaatsen waar kinderen komen

Ik ben net thuis, teminsten, rond 7e. Ben keikapot
En morgen weer om half 8 beginnen! Ben ik gelukkig half 1 klaar. Maaaaaar. Nu heeft mijn mentor van mijn school een gesprek gepland staan om 2 uur. Zonder mij wetend en zonder de wetendheid van mijn stage begeleider. Heeft ze geregelt met iemand die dat niet kan regelen. Maar het staat zegt ze, dus daar gaat me vrij middag.