Daag Leon, ik heb dat gevoel ook wel hoor. Ik heb me er toe laten verleiden er tóch op te klikken.
Hier op stal hebben we netstroom, en zelfs al groeit er van alles tegenaan, het is nog sterk genoeg om een flinke schok en een zere elleboog na te laten. Nigel laat t ook wel uit zn hoofd om er tegen aan te staan.
Vandaag heb ik m gelongeerd en ik liep tegen een raar probleem aan. Bij mijn weten klopt het niet:
Rechtsom: Hier laat hij zit minder makkelijk wegsturen. Stap gaat beter, minder telgangneiging . Draf gaat krachtiger, meer afdruk met zijn achterbenen. Galop gaat daarentegen uit evenwicht, gaat snel, plat door de bocht in het begin, later kan hij het minder goed volhouden en heeft hij weinig evenwicht. Wel mooi van achter naar voren.
Linksom: Nigels makkelijke kant, hij gaat vrij makkelijk linksom bij me weg. Stap is niet goed, neigt naar telgangstap. Draf is wat uit elkaar en slapper, kijkt dan ook veel met zijn hoofd naar buiten. Is ook minder krachtig dan rechtsom. Galop is meer in evenwicht, rustiger, maar valt wel uit elkaar en veel op de voorhand.
Ik snap het niet! Als je het zo ziet zou links zijn sterke kant zijn, want die draait hij makkelijker naar me toe dan zijn rechterzijde. Maar als links sterker zou zijn, dan zou dus de linkerdraf krachtiger moeten zijn. Galop klopt dan wel weer in het plaatje. Bovendien kijkt hij linksom naar buiten. Dat zou er op wijzen dat de rechterzijde dus sterker is, en korter. Waarom vindt hij het makkelijker om zijn dan zwakke kant te tonen aan mij?
Snap er echt geen drol van 
Kunnen jullie me helpen?