Leuk Sita! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moet dit..

) en nog wat in de bak gefrübelt. Ondanks de wind, ketende shetten en een opwapperend zeil van de buren ging ze echt heel goed.
Als ik een 'normaal' paard had, wist ik het wel! Oef!
Ben normaal niet zo van die suffe normalerds, maar deze waren zo bloedmooi!

En veel plezier vanavond! 
Maar er is genoeg te doen en Snowdon wordt niet 'getraind', dus dan kunnen meerdere ruiters geen kwaad

Is idd best heavy soms. snowdon schreef:Jaa, de shetpaddock ben ik erg tevreden mee! Is ook best ruim
De grote paddock is ongeveer 2500 m2 en deze van de shetjes is 25m x 10m
We hebben idd twee verzorgersMaar er is genoeg te doen en Snowdon wordt niet 'getraind', dus dan kunnen meerdere ruiters geen kwaad
En twee verzorgers is toch harstikke handig, en gezellig!
Al ging het vandaag echt goed, ze heeft me niet meegesleurd met haar been, en ze is niet gaan hangen. Normaal houd ik hem vast, dit keer had ik 'm tussen mijn benen geklemd. Gaat het vijlen een stukkie makkelijker
Maar het blijft echt zwaar, zo'n Bels van ±800 kilo
Zit altijd veel werk aan. Bij Jessie is het makkelijker, die heeft voor wat meer werk, maar achter hoef ik niks aan te doen. Die zijn zo sterk geworden sinds het NB-en, echt super.

( Op de momente dat hij níet op mijn tenen staat )

Sita_ schreef:Jullie zijn toch zo'n mooi stel samen Annique.. De liefde straalt dr vanaf!
dank je wel ,
Visite komt dr aan..