Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In het dikke buiken topic..
Echt een schatje! En een hele gave naam ook..
l0rdJ schreef:Heerlijk al die veulentjes weer,
nu mis ik het veulen zijn van pal
Maar komt er steeds niet van...
snowdon schreef:Ik ga vrijdag op kraamvisite bij Kenyi en Chivas. Chivas heb ik al vaker gezien, maar is al weer veel te lang geleden!
Ik wil/moet ook nog steeds bij Bowen langsMaar komt er steeds niet van...
Wil straks ook bij Maya en Dewi langs op kraamvisite, dus ik krijg het nog druk haha

Sita_ schreef:Als je dan toch eens in de buurt bent kom je dan ook bij Amy op gewone visite?
Dan zit je dr maar 5 minuten vanaf!

Ze is ook voor het eerst (lichtjes) bekapt. Ze had haar achterhoeven op een of andere manier kapot gekregen, dus daar moesten snel even wat flippers vanaf voordat het door zou scheuren. Was ook nieuw en eng voor haar, maar ze leert toch wel vlot en is zeer braaf.
Al kriebelend aan d'r lip, leunend tegen schouder en m'n hoofd in d'r dikke manenbos...
Pennyjongen ben ik soms hoor 
Ze is echt enorm opgeknapt in die weken bij ons, qua uiterlijk, conditie en openheid van d'r karakter. Ze wilt graag aandacht en dat ze een heel rondje mee kan lopen zonder buiten adem te zijn was eerder niet voor te stellen. Laat staan ook nog eens een voorzichtig drafje langs het kanaal! Tsja... ik ben echt heel erg blij dat ik haar op deze manier heb kunnen helpen en ik geniet echt van m'n minikudde tinkiewinkies. Wat binnenkort dus weer van een trio een duo wordt. 

Snowdon duwt zijn neus erin, maar Chayenne vind de schep en de handvaten bijzonder interessant...
"Loop eens door joh, daar verderop ligt nog wat mest op een lekker groen stukje!"
)