ik heb 2 foto's van bobbie. kan ik die via de e-mail naar iemand hier sturen die ze er dan in dit topic zet? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb 2 foto's van bobbie. kan ik die via de e-mail naar iemand hier sturen die ze er dan in dit topic zet?
Citaat:Ik ben graag bereid je een stadstour aan te bieden , incl.
een " natje en een droogje " .
Ik hoor het wel wanneer het je een keer schikt ?
voor de mensen die zo de foto's zien : Ik kan hem helaas niet wassen (eigenaar en ik zijn opzoek naar een oplossing) maar daarom zijn 'zijn' sokken en staart wat smerig. En zijn staart is op die foto's ook lang, maar is nu al korter
leuk beessie, nog lekker overbouwd he

*Tequila* schreef:"Probleem" is dat Ivanhoe 's nachts ook op stal gaat, en in de boomgaard is er wel beschutting, en een klein afdakje, maar geen echte schuilmogelijkheid. Dus een nieuwe Shet erbij gaat haast niet. Er stond eerst en oude Welsh merrie bij, maar die staat nu ineens weer overdag bij de andere paarden op de grote wei...

Heb geen inspiratie meer.... Ben een briefje aan het opstellen naar iemand die 3 weken geleden 12,5 jaar in dienst was. Dat hadden we enigszins over het hoofd gezien
Nu dus en felicitaties en excuses, maar hoe ga ik dat netjes in die brief zetten... *pieker*
haha
lekker genieten van je weekend!
sterkte met de verkoop van je kleine shettie, had hem graag bij fig in de stal gehad hoor, wil dat altijd al, een kleine shet erbij, maar swinters staan ze op een stuk wei onze paarden dat niet goed voor shets omheind is...