[TI] [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Clocloken_

Re: [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 18:34

volgens mij moet je er vooral gewoon voor zorgen dat je er plezier in blijft hebben op zo'n momenten :j
Het is tenslotte toch je vrije tijd en die moet je benutten door ervan te genieten en de stress enz even kwijt te raken denk ik dan :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 19:41

Ja is ook zo, we gingen de laatste tijd gewoon heel erg lekker, en dan word ik ambitieus. Dan wil ik Zac en mijzelf blijven verbeteren. En ik vind t dan niet erg om af en toe een stap terug te moeten doen, maar dat heb ik heel erg moeten leren.
Tot een half jaar geleden was ik alleen maar bezig met wat ik niet kon en wat er niet goed ging.
toen ik dat had afgeleerd gingen we ineens als een speer, hij liep geweldig en elke keer als we samen bezig waren zat ik op een roze wolk.

Nu gaat het in mijn prive situatie even slecht (stiefvader is terminaal en zal binnen 3 maanden overlijden, en op stal zijn er allerlei onzekerheden) en merk ik meteen dat ik weer in dat oude patroon val. En dus blijf hangen in wat niet lukt, in plaats van te gaan bedenken wat ik ga proberen/priegelen om t op te lossen.. en daardoor ook niet met nieuwe ideeen kan komen.

Maar goed, anders maar even terug naar simpel lol met de knol en tandje terug in de dressuur tot er wat meer rust in mn hoofd is.

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 19:45

Gi z'n veulen duurt nog 2 maandjes... Nog geduld hebben, ben zo benieuwd wat ervan komt.

Mooie foto's hoor!

In de winter ben ik naar zo'n divoza extra koopavond geweest, man wat druk, dat nooit weer, haha!

Ben t helemaal met je eens Clocloken, lol met je knol voorop! Dan laad je weer op voor de rest van de dag/ week. Dus goede zet Dott!

Hier geen Tekna zadel.

Pfff... Ik heb zaterdag een samenspeelochtend van de dwarsfluitles. Het is de bedoeling dat iedereen een stukje voorspeelt en dat we dan duetten gaan oefenen. Zie er al de hele week vreselijk tegenop. Volgens mij ga ik t maar afzeggen, tis de bedoeling dat zoiets leuk is toch?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:03

Ja lijkt me wel. Waarom zie je ertegenop, als ik mag vragen?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:05

Wat Dott zegt, wat is de reden? Maar het moet wel leuk blijven. Misschien is er iets waardoor je het weer leuk kan maken?

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:08

Nou, ik durf nie, hahahahaha! Op les speel al alles fout wat thuis wel goed gaat. Ik krijg er zo de zenuwen van...

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:20

Oh herkenbaar ja :')
Eigenlijk zou je dan juist wel moeten gaan, maar kan me voorstellen dat die drempel wel erg hoog is :o

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:22

Yep maar een keer doorzetten en wie weet wordt al dat oefenen beloond door een staande ovatie ;) Sterker nog niemand zal je gaan uitlachen op zo'n event! Ze zullen volgens mij niet eens de foutjes merken (ik zou het niet merken als ik in een publiek zat voor muziek enzo).

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:23

Ja, t gaat nergens over, want t zijn alleen leerlingen. Maar pfffff...

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-15 21:24

Foto van mij met mijn cap
(lekker close up hahaha)

dus voor wie niet wist wie niene was weet het nu

Afbeelding
Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 21:40

Mooie cap Nienke!

Dott en trouwens sterkte nog joh, is een nieuwe stal zoeken niet een optie overigens?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 22:04

Ik ben wezen kijken bij een stal, maar als onze stal gewoon zo door mag (dat is dus de vraag, maar de gemeente blijft steeds een definitief oordeel uitstellen, zou vorige week worden. Toen deze week en nu waars al volgende week) dan wil ik niet per se weg.
Maar goed, stal waar ik ben wezen kijken is ook wel erg nice, hopen dat ie nog niet vergeven is mocht t idd negatief oordeel zijn.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 22:18

Feike heeft vandaag voor de 2e x slobber gehad, hij vind het heerlijk!! Staat erbij the flehmen en smeert er ook alles onder, gaat met zijn hele hoofd door de bak dus hij ziet erna ook niet meer uit hahaha

Balen Dott.. hopelijk is je dipje snel voorbij. Gelukkig heb je nog wel lol al je niks "moet" maar het moet ook geen "moeten" zijn :(:) Ook heel veel sterkte meissie.

Eigenlijk "moet" je er gewoon voor gaan Joanne, straks krijg je spijt dat je het niet gedaan hebt. De avond voor mijn proefje van laatst, zat ik er helemaal doorheen en wilde ik niet meer. Maar wat ben ik blij dat ik het toch heb gedaan!

Geweldige cap Nienke!

Sorry meiden, even een egopost!
Ik heb net een heerlijke les gehad met Feike!
Hij had er volgens mij ook echt zin in want hij liep als een tierelier, hij zweefde erover :~
Heerlijk licht aan het been ook. Ik hoefde mijn been maar, minimaal, te verleggen en hij reagerde direct met enorm veel power :oo
En heerlijk ontspannen en enthousiast :D
Wauw wauw wauw, wat een paard.
Mijn instructrice was ook heel enthousiast, want wat gaan we vooruit!!
Feik en ik worden ook steeds fanatieker :D
Mijn instructrice zei zelfs tegen me: " het is net alsof je alweer twee weken verder bent in lessen dan de laatste les, want wat gaan jullie rap vooruit!"
Volgens mij heb ik de hele les met een Big Smile gereden, en die Big Smile heb ik nog steeds! :D
Met sommige stukjes zat ik letterlijk te grinniken ik zat echt zo op mijn paard: "hihihi" :=
Dat terwijl Feike gister de hele dag vrij was, liep hij vandaag de sterren van de hemel.
Ik ben nooit een dressuurprikker geweest, maar ga het wel steeds leuker vinden!
Ik voel me fantastisch!
Wat ben ik weer trots op mijn fantastische paard :+:

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-15 22:38

Ohhh Joanne, als je er zo tegen opziet lijkt me het inderdaad niet zo leuk..... waarom doe je nog dwarsfluiten? Vindt je dat dan nog wel leuk? Anders wellicht stoppen? Zou inderdaad zeggen dat zo iets leuk is en dat je er zin in moet hebben...
Is het niet gezonde spanning wellicht dat je daarom geen zin hebt?

Dott, knuffel voor jou!

Nientsje, heeeerlijk wat een dag had je zeg! *D wat kan je dan weer extra blij zijn met je paard he

Hier vandaag met Roos en dochter en de 2 hondjes een buitenritje van 3 a 4 km gedaan.. Ik lopend met de honden en Noah te paard.
Heerlijk ging dat lekker zonnetje er bij :D

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 22:45

Echt wel Nienke! Zit weer enorm op een roze wolk, wat doet mijn knappe vent het goed :+: ik kan me ook steeds meer en meer ontspannen. In het begin verkrampte ik enorm wanneer Feike versnelde, over galop nog niet eens gesproken. Maar nu... wanneer hij versnelt zit ik net zo relaxed als daarvoor. Ik was eerst ook "bang" voor de galop, maar vind het nu weer heerlijk! En daar ben ik zo ontzettend blij mee! Eindelijk! Wat een heerlijk gevoel, wat een kick om die kracht onder me te voelen, om die snelheid te maken! Ik kan gewoon niet stoppen met erover te praten zo'n kick en blijdschap en trots gevoel geeft het me. <3

Ooh wat heerlijk Nienke, om zo lekker op pad te gaan. En dat met heerlijk weer. Genieten!! :D

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 00:21

Nice nientsje :) die momenten ken ik ook. Niks kan dan je dag nog verpesten.

Zag je foto's idd nienke :) leuk. Mooi weer ook voor een ritje.
Foto's van Saar zijn ook mooi zeg!

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 13:33

zooo win ik net even de like deel en win actie van Agradi.
Dus kan Roos/Saar blij maken met een nieuw hoofdstel :D
wordt een zwarte voor bij ons nieuwe dressuurzadel (die is ook zwart)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:52

Even frustraties er uit gooien:

Wat een vreselijk LELIJKE t-shirten verkopen ze weer dit jaar in de winkels hier -:(- |o . Heb nieuwe nodig maar kom wat voor dwaze mode is dat, die t-shirten veel te breed maken in verhouding of domme teksten zoals "love my selfie" grrrr waar vindt ik normale t-shirten met een ronde kraag (dus niet die gesloten dingen) :') .

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:55

Basic gedeelte van H&M of C&A?
Daar haal ik m'n spul om te rijden enzo :P
Of de hema?

Gefeli Nienke!

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:19

Gefeliciteerd Nienke!!
Ik win nooit wat bij de agradi :')

Balen Lor!

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 16:18

ik ben een actiever deler hahahaha
elke dag een keer delen en veel andere dingen van hun geliked en toevoelig had ik vorige week bestelling geplaatst... oh ja en een recensie achtergelaten...

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 16:30

Niene87 schreef:
zooo win ik net even de like deel en win actie van Agradi.
Dus kan Roos/Saar blij maken met een nieuw hoofdstel :D
wordt een zwarte voor bij ons nieuwe dressuurzadel (die is ook zwart)

nice!!

Heb vandaag toch een maffe les gehad :o
Zonder singel, maar wel met zadel.
Hieruit bleek dat ik helemaal niet zo scheef zit als ik dacht, maar dat idd Zac zijn bespiering ongelijk is.
Heb 1 keer samen met het zadel mn pony verlaten :') (niet klemmen in galop) maar verder ging het best goed.
Heel apart!

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 16:38

Ohh Nienke! Wat leuk, daaraan had ik ook meegedaan :)
Joanne, groot gelijk dat je dan afzegt, het moet wel leuk zijn! Beetje spannend is zoiets altijd, maar als je er zó tegen op ziet is t niet leuk meer.

dott, dikke knuffel!
Tja t-shirts.. ik heb dat met spijkerbroeken.. Die maten zijn bij ieder merk /model weer zo anders.. Als ik echt dingen nodig heb bestel ik heel veel in een keer stuur dan 3/4 weer terug :=
Voor (basic) shirts kijk ik vaak bij de h&m.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 18:55

Wat leuk dat je iets gewonnen hebt! Win ook nooit wat :P

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 19:07

Heb nu 4 t-shirten in de L&L gevonden deze middag of zijn het er 3 en 1 in de h&m. Toch nog wat gelukkig , in de hema etc vond ik niks en in een winkel met alle populaire merken ook niet. Nu toch 4/5 t-shirten erbij is fjoe :') .

Enkel balen dat ze bij 1 jurkje in de h&m mijn maat niet meer hadden ze hadden 36 maar dat was nog een tikkeltje te breed, moet een 34 hebben dus wordt of online bestellen of in een ander filiaal kijken. En even voor de duidelijkheid ik haat shoppen maar ben wel blij dat ik terug wat leuks heb nu :j .

Ow wat gewonnen Nienke leuk! :D