Het is tenslotte toch je vrije tijd en die moet je benutten door ervan te genieten en de stress enz even kwijt te raken denk ik dan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sterker nog niemand zal je gaan uitlachen op zo'n event! Ze zullen volgens mij niet eens de foutjes merken (ik zou het niet merken als ik in een publiek zat voor muziek enzo).
Ook heel veel sterkte meissie.

wat kan je dan weer extra blij zijn met je paard he
ik kan me ook steeds meer en meer ontspannen. In het begin verkrampte ik enorm wanneer Feike versnelde, over galop nog niet eens gesproken. Maar nu... wanneer hij versnelt zit ik net zo relaxed als daarvoor. Ik was eerst ook "bang" voor de galop, maar vind het nu weer heerlijk! En daar ben ik zo ontzettend blij mee! Eindelijk! Wat een heerlijk gevoel, wat een kick om die kracht onder me te voelen, om die snelheid te maken! Ik kan gewoon niet stoppen met erover te praten zo'n kick en blijdschap en trots gevoel geeft het me. 
die momenten ken ik ook. Niks kan dan je dag nog verpesten.
leuk. Mooi weer ook voor een ritje.
. Heb nieuwe nodig maar kom wat voor dwaze mode is dat, die t-shirten veel te breed maken in verhouding of domme teksten zoals "love my selfie" grrrr waar vindt ik normale t-shirten met een ronde kraag (dus niet die gesloten dingen)
. 

Niene87 schreef:zooo win ik net even de like deel en win actie van Agradi.
Dus kan Roos/Saar blij maken met een nieuw hoofdstel![]()
wordt een zwarte voor bij ons nieuwe dressuurzadel (die is ook zwart)

(niet klemmen in galop) maar verder ging het best goed.
.
.