Hier gaat het allemaal heel erg goed met Gammon. Gisteren hebben we een uur buiten gewandeld en dat ging allemaal heel goed, langs verkeer, rennende paarden in de wei tot fietsers e.d. meneer boeit het allemaal niets. De meeste interesse gingen vooral uit naar grassprietjes onderweg dus het is een echte tinker . Zonet heb ik hem even in de bak gereden, veel stapwerk en figuren rijden, vooral het stuurwerk mag zeker wel wat aandacht aan besteed worden maar aan het einde ging het al steeds beter! Heb ook nog wat foto's gemaakt maar die moet ik nog overzetten.....
_Patrick_
Geplaatst: 06-09-10 13:04
Middag!
nikkielvis gecondoleerd
Maartje welkom hier!
Diane lekker met Gammon gewandeld, fijn dat het goed gaat
wat is er weer een hoop geklets!! vorig week erg weinig gereageerd, van het weekend op zeilweekend geweest en komende week ook redelijk druk dus alvast sorry als ik weinig reageer! Gecondeleerd voor nikkelvis en een felicitatie voor Sky hij kijkt al lekker eigenwijs uit zijn ogen!!
ow leuke lekkere knappe jonge is er weer !!! haha hij zei net hoi en daarna liep ie te giechele met zijn maten haha net een stel tienermeide
Marall
Geplaatst: 06-09-10 19:44
Maartje welkom nikkielvis gecondoleerd Patric gecondoleerd met timon.
Ook heb ik nog een leuk laat veulen gezien met bijzondere aftekeningen.
Verder had/heb ik het druk,druk,druk met mijn werk. Hugo heb ik gister weer al rijdend naar huis gehaald ritje van +- 2 uur (met omweg). Heerlijk gereden al ging hij er 1x vandoor toen er een trekker met schudder aankwam ik had Hugo snel weer terug. Heerlijk dat hij weer thuis loopt! Met mijn 2 andere paardjes gaat het ook Primma Meike (haflinger) is hoefbevangen maar gaat de goede kant uit!
Halooo Maartje! Nikkielvis.. gecondoleerd. Wat een vreselijk naar verhaal van timon... Dees al een spoor van je foon? Wat een schatje is Sky . Dakota wat een leukerd is het toch
ow ja mijn telfoon is gevonden achter in het bos... waar ik nooit ben geweest... beetj vreemd maar goed...
JPTinkers
Geplaatst: 07-09-10 12:11
Sky is
strikje erom en breng m maar hier naar limburg
nee heb nog nix , ze lope beetje dom te doen , zegge ze hoi , zeg ik hoi terug en dan lope ze zo dom te giechelen , haha ben ook trouwens druk met andere dingen bezig op me werk ( baan zoeken , op bokt zitten enzo ) hij is nu voor mijn kamer bezig , is wel de hele tijd aan t kijke enzo
_Patrick_
Geplaatst: 07-09-10 13:01
Sky
Diane heerlijk dwergje heb je
Joella druk aan het werk hihi,en jongen in de gate aan het houden.
Vanmiddag voor een vriendinnetje voor Poemba wezen kijken. Zaten 2 zusjes in een hok en Bart zei we nemen ze allebei mee anders zit de ander alleen..... Dus Poemba heeft 2 vriendinnetjes Timanda en Tiffy en hij is er lief voor en gaat goed tot nu toe
Wat een prachtige tekening heeft SKy erg leuke foto's! En wat is Gammon toch leuk. Op de foto's lijkt hij helemaal geen dwergje.
Jonas heeft een week aan de AB gestaan en het vullen van de hals met vocht staat stil. Nu is die er weer af en moet hij het zelf op gaan lossen. Dit kan wel een hele poos gaan duren.
Wat een lieve nijntjes zeg! En hij krijgt dus maar liefst twee dinnetjes erbij . Maar is hij dan gecastreerd? Anders heb je er straks natuurlijk nog meer hahaha...
Enne... Gam lijkt inderdaad niet zo heel klein op de foto's hè, komt misschien ook omdat hij best body heeft (vind ik zelf tenminste), maar zie hem hier maar eens naast de twee leiders van de ruinengroep waar hij staat .