GAAF annique! Jij moet het wel naar je zin hebben! Logisch dat je je pony mist
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar vind de mini leuker 
wel 's avonds nog lekker bij Noa geweest

als werk beetje opschiet vanmiddag lekker naar Say ipv 's avonds
Suikeroompje
hihi!

) jij vermaakt je daar zeker wel! 
haha, ben ik blij dat ik zondag even een sprongetje gemaakt heb. nu stond er alleen ook een stijl van zo'n 50cm tussen, maar het het wel gedaan! Waren 3 hindernissen allemaal in een soort gebroken lijn achter elkaar, dus 1 hindernis, gebroken lijn, 2e hindernis gebroken lijn en dan de 3e, was nog best lastig en Guus wil vaak te hard en dan houd ik hem teveel tegen en gingen we er dus langs
Op een gegeven moment had ik het ritme te pakken, vroeg ik of ik nog 1 keer mocht, en dat het nu zonder weigeringen ging, en dat lukte!
Helemaal blij en trots op m'n Guusje

. Ik ben zondag ook wakker geworden met een flinke aanval, en vanmorgen ook weer. Maar heb het al mijn hele leven, dus ben er nu wel aan gewend niet te kunnen ademen als andere. Sterkte meid
. Is altijd heel vervelend! Hopen dat de medicijnen beetje aanslaan! Eevj schreef:Hmm jij ook al astma chantal. Ik ben zondag ook wakker geworden met een flinke aanval, en vanmorgen ook weer. Maar heb het al mijn hele leven, dus ben er nu wel aan gewend niet te kunnen ademen als andere. Sterkte meid
. Is altijd heel vervelend! Hopen dat de medicijnen beetje aanslaan!
(kon ik maar weer naar dr toe
)

Zó knap *gloei van trots*
)
zegt ze "Ooh, het is d'r niet, maar de koningin komt straks" helemaal blij
dus natuurlijk even kiken bij het raam, en zwaaien, want ja, dat moest van mevrouwn Heuf, want dat is beleefd
Beatrix zwaaide wel terug vanuit d'r limozine 
)
zegt ze "Ooh, het is d'r niet, maar de koningin komt straks" helemaal blij
dus natuurlijk even kiken bij het raam, en zwaaien, want ja, dat moest van mevrouwn Heuf, want dat is beleefd
Beatrix zwaaide wel terug vanuit d'r limozine