Hier nog een voorbeeldje van een kleur dekje op Kit: Niet zo'n opperbeste foto maar het gaat om het idee van de kleur , wie wilde dat nou zo graag zien...Resdiray?
haha arme vent van me.....nou het staat hem prachtig hihi.
Daarom vind ik ook hoor en trouwens roze zie je voor de menselijke mannen (weet even niet hoe ik het anders moet noemen ) ook dus dan mag het voor onze tinkermannen ook hoor
rommulus
Nou Deborah.. Inderdaad een hoop lol gehad.. Hahaha.. Die Kitty! Chev, dat doe je hem toch niet aan.. Straks heeft ie een ID-crisis!
Toen ik vanmiddag op stal kwam liep Vanny in de wei.. En ik dacht was is die toch mager geworden sinds gister.. En toen ik beter keek lag er een super lief hengstenveulentje in de wei.. Echt een schatje! Na een half uur te staan kwijlen hebben Martinique en ik Amy gevangen die weer lekker hengstig was. En toen ze het veulen zag weer even vergat dat zij ipv de moeder eigenlijk peettante was.. Dus helemaal leip doen. Daarna gepoetst en gezadeld.. Martinique heeft lekker gereden, nog een sprongetje gemaakt. En dr moeder kwam ook nog kijken. Dat vind ik echt leuk dat de ouders eens komen kijken.. Amy gaat misschien dienst doen om Martinique aan dr ruiterbewijs te helpen. Want Amy doet toch alles is en is gewoon braaf.. Tenminste braver als Jardo, waar ze normaal in de les op rijd..
ik had idd gevraagd om foto's van dekjes op tinkers dus bij dezen bedankt!!!!! Heeft iemand misschien nog een groen dekje als voorbeeld op een zwart/bonte tinker? Niet donkergroen, maar een beetje lime of appeltjesgroen.
wat lief.. heb nog niet alles bijgelezen ga ik zo doen. Ja zielig van dat paard he die dood is vond het echt een super mooi beest.
Vandaag schoolvoetbal gehad (klinkt misschien een beetje stom zo onder de volwassenen maarja) En heb er een verloren ook gelijk met 3-0 en 3 gelijk en een gewonnen .. met 2-1. We hadden net niet genoeg punten om door te gaan naar de finale..
Maar ik vind toch paardrijwedstrijden leuker doe je het toch lekker met z'n tweetjes..
Lieve foto's Sita! Leuk dat ze met Amy misschien 'r ruiterbewijs gaat doen! Betrokken ouders is inderdaad fijn
Pfoeh, net de papieren voor Galway (wat overigens in Ierland ligt ) doorgenomen, boel contracten, boel papierwerk en een hoop nagezoek, maar heb er wel zin in! Oke, andere momenten stress ik weer compleet, maar over het algemeen heb ik er zin in