[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:38

SuperRoos schreef:
mariel jeetje zeg dat is echt vervelend...
kl*te man... sterkte drmee, kan me voorstellen als je geschrokken bent wel...

Ik ben niet echt geschrokken, maar ontzettend kwaad . De woningbouw werkt ook niet mee en de volgende keer is mijn foets wel weg. Oude, maar nog heel goede fiets, dus de verzekering zal wel niets uitkeren. Morgen ga ik een boord of plank halen en het raam dicht timmeren. Mag wel niet, maar pech voor hun.
Op mijn werk hebben we ook steeds meer last van dat schorem . ik wordt het zo zat.

Coydog: wel gerepareerd, maar voor hoelang

Roos: sterkte morgen. Hoop voor je dat ze kunnen vinden waar de pijn vandaan komt.

KootMiraDrum

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:53

Indezz schreef:
Overigens, fijn dat Mira het verder goed doet. Ben benieuwd of er morgen nog iets uitkomt! Als ik het zo hoor is ze niet echt gewend om voor je te werken. Het maakt haar onzeker als je op haar zit, in plaats van dat je naast haar staat (denk ik). Joh, lekker rustig aan oefenen. Komt helemaal goed!

Morgen?? O, bedoel je de homeopathe? Die komt donderdag pas.
Ik zie rijden trouwens niet als "voor me werken"

@ Bonte, balen dat dat tuig niet van andermans spullen af kan blijven

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:58

Truste allemaal!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 23:21

Indezz schreef:
Neem me niet kwalijk, ik moet wel effe blijven oefenen, anders krijg ik nooit zo'n foto geplaatst.....

Afbeelding

een eenkleur....mijn tinkie was als jaarling ook niet helemaal een schoonheid maar daar groeien ze wel overheen

#Maya: in een ruitersport zaak in zeewolde hebben ze meerdere soorten....en ze zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeel zacht....

#tinkemuts: wat een schatjes op de foto....lieffffff

#Shayla: JOEPIE....gauw een veulen fokken!!

#Snowdon:

#Bonte: aangifte??? waardeloos die jeugd van tegenwoordig

#Lien: cool karretje......

en nu ga ik naar bed....toedeloe

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 23:36

moeilijk hoor snow en ik als beginner kan je al helemaal geen advies geven.

Ik heb zelf een stinkie die deze week al heel eigenwijs is en ik even niet weet wat ik er mee moet.

Ook ik zit niet lekker in me vel dus misschien doet Whis daarom ook wel zo.

Maar snow als ik jou foto's zie is jullie band wel heel erg goed dus daar zal het niet aan liggen.

dikke kus van onze kant en kom op he doorzetten.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 04:54

peetorlan schreef:
even weer een rot bericht whahah(het houd niet op hier).
zoon lief is gisteren door een boom eraf geknalt met buitenrit.
dus lekker vijf uur in het ziekenuis gehangen.

Wauw peetorlan dat klinkt niet best zeg, veel sterkte

Coydog, pas je wel op jezelf, klinkt erg druk.

Tarmine , leuk je weer te zien, is l even geleden, idd

Vashti, heerlijk he die muziek, kan ook helemaal uit mijn dak gaan daarmee. Gelukkig gaat het met Vashti goed

Maya, prettig dat je dat onder werk kunt doen, secheelt zoveel tijd sávonds

Keevagirl, erg mooi doen ze hier ook, laatst liep Mac vol over joy heen en die liep 3 dagen kreupel, maar ja niks aan te doen, ze zitten erachter aan en ik roep ze wel terug mar zre komen niet.

Leonoor wat heb je toch een mooie dochter

Debo, hahaha geweldig

Chubby, druk, druk, druk

Shayla, super nieuws, moet je vreselijk gerust stellen

Jacky- Hiha, rodeo in de winkel, Mw van Ham was een jurylid van het ICS, opleiding via KNHS

TM, erg leuke foto

Leon weet je, ik heb ook zo'n pard Drumshambo, als ik die op stal zet is hij zo chagerijnig dat als ik de staldeur open doe hij al zijn oren plat gooit, als ik die buiten laat staan ook alregen, sneeuwt of stormt het is hij veel vrolijker

Roos, geweldig dat je zo'n leuke middag hebt gehad, ben benieuwd naar de foto's, en ja kan wel van vanmiddag zijn die pijn, zo intensief ben je vast allang niet meer bezig geweest + de weersverandering, nou wil wel dus

Bonte wat nou? nou ja zeg wat een brutaliteit, daar ben je mooi klaar mee

Desillies geweldig hoor. en mooie oprit.

Fjordkootje, lekker hoor dat het zo goed gaat, is eeen soort stofbril niets voor je?

Spetter, heerlijk geniet ervan

Met Guinnes gaat het al iets beter, de waardes waren wat gestegen en hij keek helderder uit zijn ogen, ik blijf me verbazen ove rhet feit dat het werkt, elke keer weer, terwijl ik het nou al zo vaak heb gezien.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 07:08

Goedenmorgen,

Bonte en Snowdon:

Bonte,ik kan me goed voorstellen dat je kwaad ben !

Snowdon: ik hoop dat het goed komt tussen jullie,als ik jullie foto's bekijkt is het haast niet voor te stellen dat het niet lekker loopt tussen jullie, maar ik kan jullie geschiedenis ook niet.

Shayla: wat fijn dat het niet erfelijk is,heb je al een hengst op het oog ?

Jean: Ik vond het een bekende naam maar kon hem niet plaatsen,ben benieuwd wat er verder ga gebeuren !

Verder iedereen een fijne dag en bijna weekend !

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 08:07

*Meld mij even gauw voor ik weer aan de slag ga*

Bonte, niet leuk! Ik hoop dat het snel allemaal opgelost is.

Jean, fijn dat het met Guinness alweer wat beter gaat!

Shayla, wat fijn dat je nu toch echt op zoek kunt gaan naar een passende hengst om een beebie te fokken...

Vanaaf ben ik drukdrukdruk met m'n zusje, dus kan Chubby pas laat gaan bezighouden. Hopen dat de les dan al afgelopen is, dan kan ze lekker ff los in de bak. En anders maar weer rijden, alhoewel ik liver zelf ook een dagje vrij ben (heb mezelf begin deze week wat doorgereden en dat geneest niet echt als je dagelijks stevig rijdt)

Morgen een ochtend vol proefritjes: een zilveren Clio (110 pk ), een oude Astra (oude mannen auto, maar wel goedkoop), een zwarte Clio (ook 110 pk) en een Megane (voor de kindertjes later, want is een 5deurs )

Fijne (werk)dag allemaal!

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 08:42

Meld me even...barst van de koppijn. Zo maar ff een asprientje nemen denk ik en aan de slag. In ieder geval wens ik jullie een fijne dag!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 08:45

ff snel berichtje

Vandaag alweer laatste toetsen
Gister ging mn economie eigenlijk wel goed...terwijl iedereen het een vreselijk moeilijke toets vond
dus wil nu mn cijfer, mja, ze schiet niet erg op

Pff werd vanmorgen wakker met het idee dat het zaterdag was...viel een beetje tegen toen bleek dat ik nog 2 toetsen had vandaag

allemaal fijne dag vandaag

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 08:50

Goedemorgen

Gister had ik mij hier even gemeld en daar kreeg ik allemaal lieve berichtjes op
Moest alleen plots in vergadering dus geen tijd meer gehad

Met mij, jeanie en jeanie gaat het allemaal goed
Jeanie staat nog heerlijk in haar buitenstal te zweten onder een deken dus die maar weer afgehaald en nu staat ze lekker in haar wintervacht

Dus deken maar weer op doen want ze is niet droog te krijgen

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 09:26

Goedemorgen!
Roos succes in het ziekenhuis! Chubby een zere k*nt aiii niet fijn! Succes met de autozoektocht!
Tarmine fijn dat alles goed is. Spet heeft ook al zo'n dikke vacht.

Zo naar de zorgboerderij waar mijn zus en ik elke vrijdag meehelpen paardrijden. Vanmiddag ws achter een nieuwe keuken aan. Vanavond staldienst. Lekker druk dagje dus.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 09:28

pfff ben op pagina 231, maar moet nu naar mijn werk.
Tot later! Fijne ochtend/dag allemaal.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 09:30

Goedemorgen allemaal,

Zit hier op mijn werk al 2 dagen te wachten tot het magazijn zijn zaakjes op orde heeft. Pas dan kunnen wij beginnen met de maandafsluiting Heb het achterstallige werk van een ziek collegaatje onderhand ook al weg gewerkt en moet me straks maar eens gaan bedenken wat ik zou kunnen gaan doen zolang het magazijn zijn zaakjes nog niet op orde heeft….

Anyway:

@ Leon: moeilijke en lastige situatie heb je nu met Snowdon. Ik zou zo geen oplossing weten behalve dan dat je echt moet doorzetten. Iedereen weet dat ik ook zo mijn troubles met Fayette heb gehad toen zij 3.5-4.5 jaar oud was. Weg rennen, geen rem, geen stuur, stijgeren, gericht bokken om mij er af te krijgen, etc. En wat verdere adviezen betreft ga ik met de rest mee: ga iets doen met hem waar jullie allebei plezier in hebben. Buiten rijden, spelen in de bak, kunstjes doen of gewoon aan een lang teugeltje zonder zadel rond sjokken. So what als er andere mensen in de bak rijden die, volgens jou, van jou verwachten dat je serieus rijdt? Als jij niet aan hun verwachtingen voldoet is dat toch hun probleem en niet de jouwe? Verder ga ik ook met Keevagirl mee wat betreft Corine Vogelaar. Zij drukt je echt met de neus op de werkelijkheid. Hoeveel effect jouw houding op jouw paard heeft. Sinds ik bij haar dressuurlessen ben gaan volgen is zowel mijn houding en manier van rijden als die van Fayette veel meer ontspannen, nagevelijk en meewerkend geworden dan ooit voorheen. Vroeger vocht ik ook heel vaak met haar. Ik ben er nu achter gekomen dat dat geen zin heeft. Door zelf ontspannen en nagevelijk te zijn wordt Fayette dat ook en hierdoor wordt zij veel werkwilliger dan voorheen.
Sterkte in ieder geval…

*Leest weer verder*
Snowdon schreef:
Laat maar, wist deze antwoorden zelf ook al wel... ben de weg gewoon n beetje kwijt.

en om even cru over te komen: zulke opmerkingen plaats jij nu zo vaak als je een probleem in de groep gooit en wij je proberen te helpen. Persoonlijk vind ik dit zwaar … ik weet eigenlijk niet wat, maar deze houding van jou (eerst om aandacht vragen en dan als je goed bedoelde adviezen krijgt de deur weer dicht gooien) is voor mij de belangrijkste reden dat ik normaal gesproken niet op jouw problemen reageer. Deze keer heb ik dat wel gedaan en eigenlijk heb ik er alweer spijt van…

@ FK: fijn dat het rijden zo lekker ging met Mira. Minder natuurlijk dat ze zo gevoelig op steentjes is. Misschien dat dit nog een kwestie van gewenning is?

@ Mariel: wat ben ik blij dat mijn ouders 29 jaar geleden de beslissing hebben genomen om van Amsterdam naar Enschede te verhuizen. Sterkte en succes in ieder geval.
Edit: en anders kom je toch gezellig bij ons in het oosten wonen?

@ SR: Sterkte en succes vandaag in het ziekenhuis

@ Leonoor: wat een plaatje is je dochter toch

@ Shayla: goed nieuws dus w.b. de artrose van Shayla Ben nu wel benieuwd welke hengsten je op het oog hebt voor haar

Verder gaat hier ook alles zijn gangetje. Flet en Herc zitten ook al weer flink in hun wintervachtjes. Flet d’r buik groeit gestaag door en mevrouw is helaas niet meer de nette Tinker die ze altijd was. Pffff, die ziet er ‘s ochtends altijd uit…. Tis geen 3 kleur meer maar op zijn minst een 5 kleur.
Gisteren heeft vriendjelief lampen gekocht voor in de bak dus die gaan dit weekend nog opgehangen worden en dan kan ik volgende week doordeweeks weer lekker rijden ‘s avonds. En poep scheppen met licht

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 09:41

ik heb nog niet alles gelezen maar moet iig ff reageren op leon, klinkt me vrij ernstig allemaal zeg! hoe staat hij in het voer, wat krijgt hij nu en is er iets in veranderd de laatste tijd?

leuk leonoor, om het opgroeien van josephine zo te kunnen volgen. fotootjes blijven plakken dus de komende jaren!!

arme orlan, beterschap voor jullie allemaal!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 10:57

YES!

Ik mag afstudeerproject samen met m’n vriendin doen. Die zit nu in het vierde jaar (ik zweef tussen derde + vierde in door half jaar vertraging ) Is trouwens Siempie op Bokt btw. Net mailtje gekregen van mentrix, en mits ik naar vierde jaar overga (moet nog 1 tentamen halen voor mijn punten) dan mag ik gewoon gelijk volgend voorjaar dat doen Super! Ik kan onwijs met dr samenwerken, we hebben gewoon precies de juiste samenwerking, zij is goed in contacten en heeft meer de hersens, ik ben meer van het verslagen maken. Ben zo happy! Hoorde van andere klasgenoten dat die dat ook hadden gedaan, en toen Moon naar me toe kwam met dat ze zo baalde dat een X had gezegd van ik wil niet met jou samenwerken. Omdat Moon niet met Y wilde samenwerken en X wilde met Y samenwerken, maar Y is vreselijk irritant en valt gewoon niet mee samen te werken (duidelijk he? )

En dan nu maar een afstudeerproject zoeken Voor omdat zij kan afstuderen moet het in december rond zijn, dus dan nu maar flink op zoek.

Maar gewoon goei niews dus!!!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 11:14

@ Jean, fijn dat Guinness al reageert! Ik een stofbril? Nehhhh, ik ga binnenkort wel eens op brilliejacht.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 12:07

spetter, lekker zeg 2 dagies vrij!
maar wel druk zo te zien hihi

bonte, kan me voorstellen dat je kwaad bent ja, balen dat de woningbouw ook niet veel doet...

jean, zo anders als anders ben ik niet bezig geweest met cheveyo, en ik moest zelfs meer lopen en fietsen en dat zou niet zo'n pijn moeten doen...
ik verbaas me ook keer op keer over resultaten van homeopathie en dergelijke, het is gewoon super als je echt iemand hebt die het probleem goed vind en de juiste medicijnen voorschrijft
zo was fig het vocht in zn benen kwijt na een biertje haha serieus, is vochtafdrijfend en hij had daar dus troep opgeslagen van eerdere reinigingen
fijn dat het met guinness beter gaat!

chubby, morgen lekker autootjes testen dus, hoop dat er wat leuks bij zit

yarka, beterschap met je koppijn

ingrid, hihi ff wachten tot zaterdag nog he
fijn dat je eco goed ging!

tarmine, fijn dat alles goed gaat bij jullie, leuk dat je weer ff langs komt!

flettie, fijn dat het lekker gaat met de paardjes
flet dus lekker smerig nu, hihi wel lekker toch ook, en fijn dat je nu baklampen krijgt, kan je idd lekker savonds met ze werken of poepscheppen

maya, lekker, goed nieuws wat betreft je afstudeerproject!

cheveyo, leuke site heb je trouwens, over het foto's maken, echt mooi!

zo, hier brak
zet het maar gewoon ff neer, wil niet zeurderig over komen, typ het eigenlijk altijd als ik pijn heb
maar gister werd het eng...
pijn aan mn benen was te erg, kwam trap zowat niet op
pijn trok door naar mn enkels en heupen
toen lag ik later op bed met een warme kruik en mn benen omhoog
krijg ik dezelfde pijn in mn polsen
ney geen pijn van als je de griep gaat krijgen
maar echt dezelfde steken als in mn benen
met name op de plek waar je ellepijp om je spaakbeen heen draait zeg maar... lag echt verstijfd in bed, kon niet ontspannen
ben uiteindelijk tegen 3 uur in slaap gevallen en moest half 8 op naar fig
pijn is nu alweer aan het opkomen, vind het niet normaal meer, vanmiddag naar ziekenhuis
ga het toch eens hebben over de pijn op andere plaatsen, heb vaak last van mn heupen, mn ellebogen schieten vaak op slot en ook mn schouders beginnen te knakken, begin erg te denken dat ik ook wat anders heb
maar wil mezelf geen dingen aanpraten, maar snap het gewoon niet meer ofzo
en baal echt dat ik nu gewoon niet kan genieten van dingen
ik ben sloom, chaggi, etc... teleurgesteld ook, terwijl ik al geen verwachtingen had van de operatie...

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 12:16

Dank je Roos, het gaat al wat beter. In vergelijking met jouw pijn is mijn hoofdpijn helemaal niets.
Sterkte meid, ik hoop dat ze achter de oorzaak van je pijn kunnen komen. Met de vuist op tafel hoor! Zorg dat ze grondig blijven zoeken.

Ga even eten en naar de paarden, toto vanmiddag!

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 12:22

fijn yarka dat het al beter gaat met je koppijn
ik probeer als ik pijn heb juist ook altijd te denken aan mensen die het zoveel keer erger hebben dan mij... daarbij heb ik weer niks zeg maar, maarja...
is ook moeilijk om daarover te oordelen, met iedereen met een andere pijngrens zeg maar...
bedoel de een die gaat al plat met een gekneusd iets, terwijl ik ook veel mensen ken die doorlopen met dikke breuken hihi
nou schijnen breuken meer pijn te doen maargoed, hoop dat duidelijk is wat ik probeer te zeggen
ik wordt altijd zo lekker vaag als ik pijn heb

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:07

Ik begrijp wat je bedoeld Roos, dus zo vaag ben je niet hoor.
Ben benieuwd wat ze je in het ziekenhuis kunnen zeggen vanmiddag.

VillaNeusjes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 14:14

jammer da we nog niet in oekraine bezig zijn maay hahaha, had je luk projectje gehad *zwijmeld en droomt weg bij het idee .....*

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 14:39

Ik zie geen berichten meer van Graaskorf....

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 14:43

Graaskorf heeft vandaag nog in een ander topic gepost!

Roos, hoop dat de dokter je serieus heeft genomen. Je pijn doet mij denken aan reuma...

Yarka, hoofdpijn al een beetje gezakt?

Ik heb geen zin meer..... Schandalig he..... Alle lopende zaken zijn zo'n beetje afgehandeld, kan nog wel wat andere dingen oppakken, maar ja... Vrijdagmiddag huh....

Ga nog maar eens een adrem mailtje verzinnen als antwoord op de vraag "ben je al eens in Oirschot geweest"....

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 14:55

chubby, zelf was mn gevoel ook reuma...
ff doorbijten nog, bijna weekend!

maargoed, in het ziekenhuis, die pijn is normaal nog zegt mn chirurg, kan nog een jaar duren
het knakken is een onregelmatigheid aan de onderkant van de knieschijf, haakjes dus

zelf merk ik ook wel verbetering zeg maar, mn been is stabieler en mn stand is enorm verbeterd, maargoed als die pijn nog weg gaat zoals ze zeggen dan is het heel mooi
zou over 3 maanden weer geopereerd kunnen worden maar dat moeten we dus nog maar ff zien...

dubbele gevoelens...