Goedemorgen allemaal,
Zit hier op mijn werk al 2 dagen te wachten tot het magazijn zijn zaakjes op orde heeft. Pas dan kunnen wij beginnen met de maandafsluiting
Heb het achterstallige werk van een ziek collegaatje onderhand ook al weg gewerkt en moet me straks maar eens gaan bedenken wat ik zou kunnen gaan doen zolang het magazijn zijn zaakjes nog niet op orde heeft….
Anyway:
@ Leon: moeilijke en lastige situatie heb je nu met Snowdon. Ik zou zo geen oplossing weten behalve dan dat je echt moet doorzetten. Iedereen weet dat ik ook zo mijn troubles met Fayette heb gehad toen zij 3.5-4.5 jaar oud was. Weg rennen, geen rem, geen stuur, stijgeren, gericht bokken om mij er af te krijgen, etc. En wat verdere adviezen betreft ga ik met de rest mee: ga iets doen met hem waar jullie allebei plezier in hebben. Buiten rijden, spelen in de bak, kunstjes doen of gewoon aan een lang teugeltje zonder zadel rond sjokken. So what als er andere mensen in de bak rijden die, volgens jou, van jou verwachten dat je serieus rijdt? Als jij niet aan hun verwachtingen voldoet is dat toch hun probleem en niet de jouwe? Verder ga ik ook met Keevagirl mee wat betreft Corine Vogelaar. Zij drukt je echt met de neus op de werkelijkheid. Hoeveel effect jouw houding op jouw paard heeft. Sinds ik bij haar dressuurlessen ben gaan volgen is zowel mijn houding en manier van rijden als die van Fayette veel meer ontspannen, nagevelijk en meewerkend geworden dan ooit voorheen. Vroeger vocht ik ook heel vaak met haar. Ik ben er nu achter gekomen dat dat geen zin heeft. Door zelf ontspannen en nagevelijk te zijn wordt Fayette dat ook en hierdoor wordt zij veel werkwilliger dan voorheen.
Sterkte in ieder geval…
*Leest weer verder*
Snowdon schreef:Laat maar, wist deze antwoorden zelf ook al wel... ben de weg gewoon n beetje kwijt.
en om even cru over te komen: zulke opmerkingen plaats jij nu zo vaak als je een probleem in de groep gooit en wij je proberen te helpen. Persoonlijk vind ik dit zwaar … ik weet eigenlijk niet wat, maar deze houding van jou (eerst om aandacht vragen en dan als je goed bedoelde adviezen krijgt de deur weer dicht gooien) is voor mij de belangrijkste reden dat ik normaal gesproken niet op jouw problemen reageer. Deze keer heb ik dat wel gedaan en eigenlijk heb ik er alweer spijt van…
@ FK: fijn dat het rijden zo lekker ging met Mira. Minder natuurlijk dat ze zo gevoelig op steentjes is. Misschien dat dit nog een kwestie van gewenning is?
@ Mariel:
wat ben ik blij dat mijn ouders 29 jaar geleden de beslissing hebben genomen om van Amsterdam naar Enschede te verhuizen. Sterkte en succes in ieder geval.
Edit: en anders kom je toch gezellig bij ons in het oosten wonen? 
@ SR: Sterkte en succes vandaag in het ziekenhuis
@ Leonoor: wat een plaatje is je dochter toch
@ Shayla: goed nieuws dus w.b. de artrose van Shayla
Ben nu wel benieuwd welke hengsten je op het oog hebt voor haar 
Verder gaat hier ook alles zijn gangetje. Flet en Herc zitten ook al weer flink in hun wintervachtjes. Flet d’r buik groeit gestaag door
en mevrouw is helaas niet meer de nette Tinker die ze altijd was. Pffff, die ziet er ‘s ochtends altijd uit…. Tis geen 3 kleur meer maar op zijn minst een 5 kleur.
Gisteren heeft vriendjelief lampen gekocht voor in de bak dus die gaan dit weekend nog opgehangen worden en dan kan ik volgende week doordeweeks weer lekker rijden ‘s avonds. En poep scheppen met licht