Inderdaad, al een mooi verschil. Maar Lilly is sowieso leuk!
J_E
Geplaatst: 15-07-13 17:41
Oh, wauw! Dus sokken groeien ook mooi bij... Weer wat geleerd, haha!
Dat stampen hè, kan dat ook alleen van goed gras komen?
cp112
Geplaatst: 15-07-13 17:56
JoanneE schreef:
Oh, wauw! Dus sokken groeien ook mooi bij... Weer wat geleerd, haha!
Dat stampen hè, kan dat ook alleen van goed gras komen?
stampen = beessies (meestal mijt) Rijk gras kan er wel aan meehelpen.
jorretje
Geplaatst: 15-07-13 21:13
Omdat Gijs stampte, jeukte (erin bijten) en schuurde aan zijn sokken op de oude stal, had ik vermoeden van mijt (was niets te zien/voelen). Door t schuren waren de sokken ook afgesleten, heb ik t idee. Dus op zijn nieuwe stal heb ik Gijs behandeld met pipetjes frontline combo. Kan ook zijn/ helpen dat ie op de vorige stal misschien teveel binnen kreeg door veulenbrok. Door gras was t bij hem niet, want hij deed het in de winter ook (waarschijnlijk nog wel erger, maar op stal/ in de paddock zie je het ook beter als ie zich tegen een hek aan parkeert om die sokken te schuren, dan als ie een keertje stampt in t weiland). Nu schuurt/jeukt/stamp ie niet meer, terwijl ie dus wel vol op t gras staat. De sokjes kunnen nu weer rustig bijgroeien (en hij is pas 2 he, dus alles is nog in ontwikkeling).
Jess_vH
Geplaatst: 15-07-13 22:57
oh verdraaid... heel naleeswerk en reactie uitgetypt en foetsie weg....
ok samen gevat: Lilly is echt mooi bijgekomen zeg.
Lor lekker bezig geweest met de pakken, maar gelukkig niet bij de pakken neer gezeten haha. Beter hoor je zadeltje verkocht.
Kaat echt een leuke foto. Kan me voorstellen dat je benieuwd ben naar de rest.
Joanne, Ahh ma en zoon, wat een grote bonk/bink al zeg!
Caro, wordt dat je nieuwe pup? Die wordt vast heeeeuuul groot!
Gijsje krijgt al weer lekker fluf Leukerd is het ook!
Chantal succes met de verkoop van Kristy. Maar dat zal vast wel goed komen!
Verder was het prachtig weer! Ik ben eerst naar hyporama geweest en een mooi hv halstertje (paars) gescoord met halstertouw bijpassend. Toen kon ik ook weer niet de bijpassende grote HV poetstas laten liggen...en als kers op de taart doorgereden naar Reeuwijk en ben n u in het bezit van een puntgave BF Lenxington. Morgen eff testen. Maar nu eff 1 week geen geld meer uitgeven dan aan boodschappen hoor.
gefeliciteerd! Oh Cane Corso's zijn zulke mooie honden! Ben erg benieuwd naar je nieuwe zadel Jess!
Mira283
Geplaatst: 16-07-13 11:44
Drukke week gehad een shet is naar een ander huisje gegaan de ander staat nu ergens anders. Dichterbij mij . De haf heeft hem goed opgevoed/onderdanig gemaakt meneer moest even wat manieren bij gebracht worden . Ben druk aan het sparen voor een nieuw zadel. Even een inch groter dan normaal aangezien ik gezegend ben met grote bovenbenen en kont. Ben al druk aan het afvallen end at gaat de goede kant op
inmiddels hebben we vakantie gepland fayem.we hebben wel moeten compenseren om iets te vinden,maar we hebben iets en daar gaat het om!we hebben iets geboekt in overijsel.wel op een vrijdag(wilden liever op maandag 5 aug. gaan),en ook iets meer als het beoogde budget.maar overijssel zijn we erg blij mee.lekker veel gaan fietsen en genieten van de natuur.
vandaag ging de rijles niet door vanwege de warmte.daarom eros maar gepoetst(longeren was ook nog te warm daarom heeft ie een extra vrije dag) eros vindt het schijnbaar zalig als je zijn voetjes goed rost(gedeelte boven de hoefjes).apart plekkie....
Oh lekker Ellie Overijssel. Klinkt goed. Ben er nog nooit geweest zelf.
Ja Faye zou leuk zijn als je erbij ben om te getuigen hoe ik voor de latste x mijn bankrekening leegtrekt. Nog 8 daagjes en dan komt ze dan echt ) Je bent overal al bij geweest dus dit mag je ook niet missen hoor! Plek zat in de grote citroen haha