Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lepel schreef:Hier bijten de paarden ook wel in de sokken , maar eigenlijk alleen als ze liggen , dan kunnen ze er lekker bij ......
wij hebben toch ook wel eens jeuk ?
Hoe komen de paarden aan mijten ? dan bij de oorzaak beginnen met aanpakken ( heb al jaaaaaaren Tinkers , maar nog nooit mijt gehad ...... )
elliecuijk schreef:ik heb nu 1 x een injecite laten geven en 2 maal een ontwormpasta met invamectine(als ik het zo goed schrijf) in haar kootholten gedaan.even helpt het,maar nu is een gedeelte van de andere paarden aangestoken.Voorheen hebben deze nog geen last van mijten gehad.Ruana heeft vreemdgenoeg geen plekken meer op haar lijf(had ze wel,maar zijn weggetrokken)maar in die sokken blijven ze zitten.ze wordt samen met de aangestoken paarden al behandeld met imavorol,maar ik vrees zolang de bron niet wordt aangepakt,je er niks mee opschiet.ruana is apart gezet.
Jackytje schreef:TINKY IS EEN AAPJE![]()
![]()
(Sorry, is eigenlijk totaal onserieus terwijl hier een serieuze discussie aan de gang is, maar kon het niet laten)
http://theuglydance.com/?v=djqaeffvkr
Snackie schreef:Jaron had luist, die heb ik in de butox gesmeerd. binnen een dag dood, weet niet of dat voor mijt helpt.
Scheren, het scheelt misschien iets, maar als je dat doet, dan kun je beter je hele paard gelijk kaal-kaal scheren? want altijd hou je haar waar ze in kruipen/