Ik heb ook de 500 toch? Of... Ik weet het eigenlijk niet..
Oja, Isabell Werth.
M_D_H
Geplaatst: 17-01-10 21:49
en dan te bedenken dat ik hem er pas voor de derde keer voor had staan
volgens de grand prix ruiter waarbij ik van de zomer had stage gelopen(en les van heb gekregen) maakt het niet uit hoe kl*ten je paard loopt, de ruiter moet altijd goed zitten.
majah... das naar mijn id niet altijd m ogelijk.... en een zadel doet heel veel aan je houding hoor!!!
Wat een klets, sorry hoor. Maar ik kan echt niet alles wat Prada doet uit zitten, soms haalt ze zulke rare fratsen uit dat het gewoon niet uit te zitten is En mijn zadel ligt gewoon prima, voor mij en Prada. Heb hem 6 weken geleden aan laten passen.
Wel makkelijk praten. Maar bij bepaalde dingen kan ik mijn houding niet goed houden hoor. Als Ziggy uit balans is en giga opgooit. probeer dan maar eens fatsoelijk te blijven zitten.
achos, arme niamh, hopelijk voelt ze zich snel weer helemaal fit.
ja had hummer ook al gezien, arm ding..
grit met vince naar de bak gegaan, is ook spannend, allemaal andere dingen.
en nala die serada mist... arm beestje
gekke prada
hier ook veel muizen, maar dan speelmuizen (die gwyn het liefst in zn drinkbak gooit) hij ligt nu naast me onder mn arm (zit op de laptop) en is weer helemaal beter
ik heb wel een keer op een dode muis gestaan, wel met schoenen, bah bah bah. voelde hem kraken.
zullen we ruilen pradaatje, met mn nieuwe zadel leg ik mn benen eerder te ver naar voren. zal ook eens kijken naar waar mijn wrongen zitten waar moeten ze zitten
leuk! gillian voor de slee. hij is wel smalletjes he ?
mnkortleve
Geplaatst: 17-01-10 22:09
Eevee Ook al ziek aan het worden.
Grit Je profiel is leuk geworden zo met al die pics. Vince concentratie problemen Geduldig sopje
Whis_Serada Gefeliciteerd.
kuzznathalie Ziek, erg van dat paardje.
Lucy_1 Lekker buitenritje gemaakt
grrr Ziekjes.
_janet_ Gezellige borrel. Begrafenis ook weer jong hoor, sterkte morgen. Dat is de reden dat ik dus altijd mijn schoenen op zijn kop hou voordat ik ze aan trek.
D_Travis Travis imiteerd een geit.
ellieellende dat is schrikken zeg hopelijk gaat het allemaal snel over. Bonny staat op stal ook al snel te suffen je kan nu goed merken dat het veulen energie gaat eisen.
snowdon Zeker mooi om te zien dat filmpje.
cp112 Hummer al weer te koop.
_Rhiannon_ Zadel rijker. Harde modder
ManOuke Mooie pics.
Pradaatje Maffe Prada
D_Travis
Geplaatst: 17-01-10 22:11
Denise een nieuw zadel gehaald uit belgie!!! leuk!
Janet een muis in je schoen.. OMG vies aan je voeten, gelukkig drukte je niet door ik zou ook vet lang blijven gillen denk ik
Prada en joyce op de foto!
Marja wat sneu nog van serada..
edit iets te vroeg geplaatst
draaakje
Geplaatst: 17-01-10 22:14
vergeet ik het bijna te zeggen! avelyn heeft vandaag voor het eerst vast gestaan. eerder was het er niet van gekomen omdat ze altijd netjes stilstaat om gepoetst te worden. (ik poets avelyn en odinn ook vaak samen) maar vandaag dus eens aan de paal gezet. ze was super braaf, bleef netjes staan, zelfs toen ik even een borstel of hoevenkrabber pakte bleef ze netjes staan. knappe avelyn! (nu is ze ook weer lekker helemaal schoon en fluffy ipv vies en zanderig )
laatst ook als eens het zadel van odinn op dr gelegd voor de lol (is een heel licht zadel) vond ze wel mooi! (kreeg ze een snoepje ) (verder niet vast of niets hoor, gewoon erop en eraf)
morgen uitslag van bloed, ben benieuwt.
mnkortleve
Geplaatst: 17-01-10 22:29
Dat gaat dan al goed Maartje. Zadel er op dat is toch gewoon humor. Morgen uitslag.
Liesbeth, hoelang heeft die merrie bij jou op het pension gestaan dan? Want voor zover ik weet, stond ze vorig jaar nog bij mijn vriendin, toen een paar maand niet omdat ze verkocht was, en toen heeft die kennis haar weer teruggekocht En lekker buiten gereden
Maartje spannend uitslag.. En brave Avelyn
Ellen
Janet sterkte morgen...
Travis - geit
Allemaal mooie foto's gezien....
Balou was boos vandaag... Ik had haar even laten eten bij heeel lekker hooi (wat eigenlijk voor de kalfjes is). Want mijn vriend moest in haar land, om 2 varkens in de trailer te stoppen, die gaan morgen op wintersport. Nou, was dat klaar, moest ze weer terug... Kwaad dat ze was dat ze niet meer mocht eten... En raar doen, en wou ze m'n vriend aan de kant beuken... Eigenwijsje... Maar verder wel lief hoor... Ben alleen bang dat ze nu dus weer een poosje chagrijnig is
Joyce op Whis hebben wij een zadel wat een diepe zit heeft en dikke knievrongen. Sas vind het heerlijk zitten(er zijn ook mensen die het helemaal niks vinden) maar duwt haar wel in de goede houding.
Hier zijn we moe ik was al om half 6 uit bed en om 7uur op stal. Om te kijken of me kanjertje zich wit had gehouden whahah
Ahhh Avelyn is een knap paard! Zal ze binnenkort eens in het echt komen bewonderen maartje! En ik moet ook nog bij Joyce en Prada langs! mag ze dan wel een beetje stom doen Joyce? hihihi Morgen de uitslag van het bloed ik duim dan maar dubbel!
Nou ik lig heerlijk op mijn nieuwe bank! zo lekker fluffy! met dikke kussens. mmmmmmm
Mijn huidige salontafel is een bietje te groot, dus kan ik weer MP afspeuren, ik wil graag 2 houten massieve kubussen als salontafeltjes!