Ik duik ook mn bedje in. Trusten en Ellen, tot morgen!
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 18-12-09 07:00
Goedemorgen!
Leuk gemaakt Dagmar!
Trea
Geplaatst: 18-12-09 08:39
Goedemorgen,
Dagmar geweldig dat filmpje.
Gooya mooie stal honden vooral die grote dat is echt helemaal mijn soort hond.
Puck opzoek naar schoen met hakken, gewoon een keertje op de markt kieke zijn ze vaak voor een priekie te koop en overal is het nu uitverkoop
Die sneeuw is leuk voor de sfeer plaatjes en voor de kids en de honden, maar ik vind het maar niets John is vrachtwagenchauffeur en zit de hele dag op de weg bah(ook voor alle andere die veel op de weg zitten). Ik hoop dat de voorspellingen van zondag niet uitkomen we gaan dan met de kids(voor hun nog een grote verrassing) naar het Kerstcircus in Utrecht en ik zou het toch wel heel erg balen vinden als we vanwege het weer niet kunnen gaan en de kaartjes zijn ook al betaald.
Grit
Geplaatst: 18-12-09 09:42
Goedemorgen!
Avontuurlijk dagje dus Ellen! Boxtel-Den Haag op zo'n dag als gisteren is ook wel een fikse uitdaging.
Vandaag ook weer een dag op de weg
Trea; ze voorspellen erg veel sneeuw voor zondag. De wedstrijd hier is om deze reden afgelast. Naar wat ik hoorde valt het 's ochtends nog mee. Op tijd vertrekken en een tasje met tandenborstel mee en duimen dat het mee valt.
grrr
Geplaatst: 18-12-09 09:52
Goeiemorgen!
Twee weken vakantie, dus vanaf hier probeer ik het weer bij te houden.... Hoop wel dat ik Kascha morgen op kan halen... als het erg sneeuwt is het denk ik niet verstandig...
Grit
Geplaatst: 18-12-09 09:54
Vakantie, lekker Marleen! Hoe gaat het verder bij jullie en de buren??
Voor morgen is de voorspelling goed. Droog, zonnig, wel met fikse vorst. Maar dat is niet erg als de wegen droog zijn.
Doe maar voorzichtig vandaag Ingrid! Je moet natuurlijk veel van de hoofdwegen af.... Het is allemaal wel te doen op de snelweg hoor Trea! Gewoon voorzichtig rijden. Echt een leuke verassing! Maareh... jij bent toch ook jarig?? ga je je een beetje in Utrecht verstoppen! hihihihi Wat moet je lezen wat eng is dan Joyce?
Nou zo eerst maar eens kijken of het pad naar de wei een beetje te bewandelen is voor de tinks, anders mogen ze van mij een dagje op stal blijven.... Ik weet nog vorig jaar dat Niamh en Enya echt enorm aan het glibberen waren, wat was dat doodeng, zeker omdat er een paard bij ons op stal verongelukt is door een glijpartij.
grrr
Geplaatst: 18-12-09 10:07
Lief dat je het vraagt Grit, 't gaat wel hoor! We zijn allemaal nog een beetje van slag, en af en toe begin in spontaan te janken... maar hoort er denk ik even bij. 't Is nu gewoon even niet zo fijn thuis te zijn, omdat je elke keer die verbrande schuur achter je zie staan... maar goed, dat zal wel wennen.
Mees heeft gisteren ook meteen Banbay's ijzers er onderuit gehaald, hij liep zo te glibberen... Succes Joyce!
ellieellende
Geplaatst: 18-12-09 10:13
Dan zou het natuurlijk wel extra fijn zijn om Kasha weer lekker thuis te hebben he Marleen? een beetje extra steun van je ontzettend knappe kanjer!
Grit
Geplaatst: 18-12-09 10:32
Marleen; die schuur blijft wel herinneren Niet dat je het anders zal vergeten.
Ijzers en dit weer is niet ideaal . Ik heb op de rubber matten en stoep zand gegooid, dat geeft meer grip als het opvriest. En in de paddock lopen ze met sneeuwklompen, maar dat loopt toch al voor geen meter door de harde richels in het zand.
Dat blijft altijd een angst dat er een paard zijn been breekt ofzo. Opsluiten is bij ons geen optie, ik hoop maar dat ze zich nergens door laten opfokken en rustig blijven lopen.
Gelukkig zijn de 'meeste' paardjes wel verstandig en doen lekker rustig aan....Ik ga maar eens aankleden, snowboots aan en naar stal en daarna door naar Puck!
ik ook vind het heerlijk buiten zo even boodschapjes doen en dan naar stal
Pradaatje
Geplaatst: 18-12-09 13:04
Ennu ligt ze in mijn armen zich op te warmen Het is hier zo enorm glibberig, je kan hier alleen uit de voeten met de auto of lopend. Dus ga naar stal als mama wakker is.
Ik zou vandaag naar Chantal en Eva gaan, maar er rijden hier geen bussen..
Puchje
Geplaatst: 18-12-09 13:05
Ah jeetje, wat zonde Joyce...... Ik heb gisteren om 22u nog een vriendin van station Wijchen opgepikt, die had 5 uur gedaan over Oss-Wijchen en moest nog naar Elst.... Toen had ze haar vriend gebeld en die had mij weer gebeld of ik haar in de tussentijd even wilde oppikken en opwarmen..
*KRIJG NET EEN TELEFOONTJE VAN MN STAGE.... IK BEN AANGENOMEN!!!!!!!!!*
Goed, En toen had ik r al bibberend in de auto gezet en mee naar de overburen genomen, alwaar ze een glas wodka kreeg Was echt sneu.
Laatst bijgewerkt door Puchje op 18-12-09 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt