ik kreeg vroeger echt enit alle speelgoed die ik woumaar had volgens mij genoeg speelgoed. was wel woest dat ik NOOIT een babyborn heb gekregen. (snap ik kreng kostte 100 gulden)
ik had vroeger echt heeeeeeeele rare kleren, maar het was mode, zon belachelijke rode trui met een vreselijk lelijke witte kanten kraag ofzo dat was mode.. echt walgelijk.
nee schat ik lach je niet uit hoor. ik vind je gewoon er goed uit zien hoor. jullie willen niet weten hoe ik er vaak bij loop en dan net als vanmiddag bij dce kapper binnen kom wahhaha
Ik vind het soms echt lachwekkend om bijv vandaag in een overal te lopen compleet in de stront en morgen in een leuk rokje ed. en dan die koppen huh was jij dat.
hier staat 1 of andere debiel lawinepijlen af te steken.. :S
snowdon
Geplaatst: 24-10-09 23:19
mnkortleve schreef:
Ik vind het soms echt lachwekkend om bijv vandaag in een overal te lopen compleet in de stront en morgen in een leuk rokje ed. en dan die koppen huh was jij dat.
Bij ons ging dat ook zo doorschuiven maar naar de jongste en dan zelfs met de hele buurt/ straat en ook met nichtjes uit duitsland die vaak weer hele andere soort kleren hadden als in NL maar wat ik dus eigenlijk altijd wel leuk vond namelijk altijd al beetje Anti Mode geweest
In Gemert is morgen trouwens een speelgoedbeurs met 2ehands speelgoed mooi gewassen en schoongemaakt enzo en dan voor een prikkie en opbrengst voor Stichting voor Kinderen met Taaislijm ziekte da's ook nog mooi!
snowdon schreef:
maar ook veel over de HK, vind grid wel interessant...
Ja idd dat wilde ik toch wel gaan lezen dus ga ik nu doen
Idd of ik kom thuis van het werk: kom op hakjes nette kleren aangescheurd, ga eten etc, half uur later kom ik in mijn paardenkloffie weer voorbij gescheurd hahah buren zullen wel denken haha
Grit
Geplaatst: 24-10-09 23:20
In de mode Leon, maar zelfs dan nog net de verkeerde kant van de mode. Zo van "ik wil wel, maar weet niet hoe".
Mijn nette kleding, zelfs rokken, blouses, broekpakken en dergelijke hangen werkeloos in de kast. Kies toch altijd voor iets dat lekker zit en waarbij ik mijn adem niet hoef in te houden.
Ik heb een foto waarbij ik bij mijn hoofd een "orb" heb zitten