[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:03

eefje... mooie reading...

tjee grit... dat is schrikken zeg :(:)

Nog 1 mopje dan om jullie beetje op te vrolijken....

Bekeuring

Rij ik vandaag naar m'n werk, en ja hoor.... weer een agent met lasergun: . Ik reed maar een kleine 35 km te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen. Of meneer agent mijn rij- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.

"Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.

"En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten.

"Ik ben penisverlenger." zei ik.

"Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?"

"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren en gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer één meter tachtig."

"Één meter tachtig!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een banketstaaf van één meter tachtig?!"

"Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"

Boete voor 35 km/h te snel rijden: 187 euro
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 50 euro
De blik in z'n ogen: onbetaalbaar!!!!!

ringelberg

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:05

oh grit,wat vreselijk...

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:06

Jemig, Grid, wat vreselijk, lijkt me vreselijk ;( Y;(

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:08

Krijg het beeld ook niet weg. Ik vind het zo erg voor de mensen, de man was zo stil, ontdaan.
En mij doet het enorm aan Bert denken. Ook een haflinger en het deed me zo denken aan mijn eigen afscheidsmoment. Ik heb dit paard ook nog even zitten aaien.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:08

Jeetje Grit, wat verschrikkelijk.. wat moet de eigenaar geschrokken zijn zeg :\ Lief dat je zo hebt geholpen.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:09

jeetje grit..... kippenvel... wat verschrikkelijk. wat goed dat je hem kon helpen met het andere paard... het zal je maar gebeuren... poe....

en eefje een verhelderende reading, hopelijk is er een oplossing voor zijn maag darm probleem.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:17

ik begrijp dat er veel terug komt op zo'n moment grit :(:)

Ik heb gelijk een soort voedings supplement bestelt bij de paardendrogist voor maag en darm problemen en voorlopig gaan we bitloos.En dochterlief krijgt even een cursus hoe ga ik liefdevol met mn paard om,ik heb al vaker dingen gezien die me niet zinden,dus even terug naar de basis.Ik heb er veel voor over om mijn paarden gelukkig te houden.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:29

Jeetje Grit... ;( Wat een nare gebeurtenis... :(:)

Ik ben ook gelijk weer weg :wave:
Janet, we komen morgen rond een uur of 10 even het tuig ophalen :j Was goed toch?
:wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:32

Jeetje... Grit.... ik ben sprakeloos... wat erg... Wat vreselijk erg. Dikke knuf.. goed dat je geholpen hebt maar jeetje... :\

Wilde toch nog even deze filmpjes van tijdje terug delen...

En geluid zacht zetten := Van vanaaf :

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:34

Wat een toffe filmpjes Maya! Wat een heerlijk brokje wordt Nico al :+:
En gaaf filmpje van Aman d'r wappermanen :D

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:35

He Grit wat een ontzettend nare avond.. :(:) Verschrikkelijk voor die mensen, en natuurlijk ook voor jou.. Sterkte.. :(:)

Hier was het ook een beetje aparte avond..
Pensionpaardje in Hitzum heeft vanavond een van onze kittens platgestampt.. Zomaar pats boem zijn voet op geparkeerd, beestje was zo 'kapot' dat Hotze hem niet meer heeft kunnen redden..
Hij was er niet goed van, arme jongen.. Ben echt helemaal ontdaan er van.. ;(

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:36

Ah gats Sita wat naar :\ Kan me voorstellen dat je daar flink van ondersteboven bent :\ :(:)

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:37

Wat erg Sita... Snap dat je daar ontdaan van bent :(:)

En grit... dit raak je heel diep! Inderdaad heel goed dat je geholpen hebt..

Heerlijk filmpjes Maya... Wat is Nico toch een beauty!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:52

Val weer even binnen en heb eerst het verhaal van Ingrid gelezen! pfoe wat heftig, allereerst voor de eigenaar van het beestje en zijn familie, maar ook zeker voor jou, was ook het eerste wat bij mij opkwam; Bert.... ai Bijna een jaar later....
arme jij! Wel super super knap dat je het op hebt kunnen brengen om te helpen, je weet niet hoe je reageerd als je zoiets tegen komt. respect voor je handelen hoor!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 23:03

Mooi zo'n reading Eefje, ben vrij nuchter, maar dan sta ik bij Niamh in de stal en aai over haar bolletje, kriebel haar links en rechts en ze heeft zo'n sprekende ogen; het lijkt alsof ze me vanalles te vertellen heeft.... Dan ben ik wel heeeeel benieuwd wat er in dat koppie omgaat! Ze lijkt me ubervrolijk, en dat wil ik zo houden :D Dus als iemand me in contact kan brengen met iemand die 'met paarden praat' lijkt me dat wel een keer leuk!

oh sita.... dat is ook een naar iets, die kleine beestje weten nog helemaal niet wat gevaar is.... Ook sneu voor Hotze! Snap goed dat je daar toch even stil van bent.... :(:)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 23:04

ellieellende schreef:
Mooi zo'n reading Eefje, ben vrij nuchter, maar dan sta ik bij Niamh in de stal en aai over haar bolletje, kriebel haar links en rechts en ze heeft zo'n sprekende ogen; het lijkt alsof ze me vanalles te vertellen heeft.... Dan ben ik wel heeeeel benieuwd wat er in dat koppie omgaat! Ze lijkt me ubervrolijk, en dat wil ik zo houden :D Dus als iemand me in contact kan brengen met iemand die 'met paarden praat' lijkt me dat wel een keer leuk!

oh sita.... dat is ook een naar iets, die kleine beestje weten nog helemaal niet wat gevaar is.... Ook sneu voor Hotze! Snap goed dat je daar toch even stil van bent.... :(:)

edit; thanx voor de opvrolijk momenten Lies! Er zijn veel mensen die het goed kunnen gebruiken op het moment! :(:)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 23:06

Weer een beetje van de schrik bekomen en maar eens bijgelezen.

Ingace; bij ons is Michiel Scheepers (osteopaat) geweest. Is al een tijd geleden, maar ik was er erg tevreden over.

Berdien; mooie foto's. Vooral die van Kiki, ze ziet er zo op foto ook nog super uit. Beetje grijs snuitje, maar vooral een mooie vacht. Mooie foto als aandenken!
Herken het, wil ook niet huilen met andere mensen erbij. Enne hier huilen is dan toch een middenweg!

Luna drachtig van Billy *\o/*
en leuke mopjes :D

Draakje lekker gereden :z

Jammer Janet dat het huis is verkocht :\

Leuke filmpjes Maya. Mooie Nico (flinke jongen) en mooie wapperende manen :z

En Sita (en Hotze) ook al een vervelend verhaal :(:) Dat is ook erg om dat te zien, arm poesje.

Ellen; ik heb Bert laten readen na zijn overlijden. Staat op de laatste blz van mijn topic over Bert (onderschrift). Heeft mij erg goed gedaan, ik herkende hem helemaal in het verhaal. Was/is fijn om het zo op papier terug te lezen.

Wat een heftige reading Eefje. Je kunt je paard nu wel beter helpen, maar lijkt me niet niks om het zo te horen :(:)

Ellen; dat handelen gaat vanzelf. Ik zat bij zijn paard en wilde het liefst zelf gaan huilen, ik wist ook niet wat ik voor hem kon doen. Tot ik in de verte zag dat zijn maatje door het draad ging. Dan kun je iets "nuttigs" gaan doen. Zo'n 15 minuten met het beestje gewandeld en dat deed mij ook goed. Ze werd tijdens het lopen steeds rustiger en op stal stond ze meteen te eten. Blijft me verbazen hoe gemakkelijk paarden zich aanpassen. Blijf het zo'n verdrietig idee vinden voor de eigenaar.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 23:11

Het is ook een enorm verdrietig iets, je paard verliezen...... heb je profiel al eens gelezen, mooi verhaal, kreeg er kippenvel van en werd ook behoorlijk emotioneel.....
Wist trouwens niet dat die reading na zijn overlijden gemaakt was.....

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 23:23

Ik had er zo'n behoefte aan om nog iets van hem te "horen". Dit was een manier om weer even dichtbij hem te komen.
Terwijl ik er ook nuchter in ben, ik geloof zeker dat mensen deze gaven hebben, maar ben ook iemand die alles wil kunnen verklaren. En dat kan in deze niet, maar ik heb vertrouwen in de readster en het heeft mij goed gedaan.

Maar ze doet ook levende paarden en komt dan op stal (danae@bokt).

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 23:54

snowdon schreef:
rommulus, ik ben je al voor geweest met springen zonder zadel op Tinkerdag :+

ook zonder hoofdstel??? gewoon 18 + ???
dammm gaat mijn primeur hihi

berdien je bent echt niet de enige die hier en daar periodes heeft dat je eingelijk gewoon een wrak bent
ik heb laatst ook in de taxi staan bleren om mijn brommer (gelukkig zonder klant erbij)
en om arian kan ik zo nu en dan nog om janken vooral als ik dan eens goed naar cerberus kijk en ik ergens ver in mijn achterhoofd weet dat mijn pupie toch ook oud begind te worden

ohhh janet balen van dat huisje :(:)

zo grit dat is schrikken !!!
toch fijn dat je die mensen kon helpen

lucy geweldig!!!!
gaat even zoekken ik weet er ook een die is om je te bescheuren!!

readings ben ik een beetje sceptich over ik weet niet wat ik ervan moet denken

siet wat sneu arm jong ding :(:)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 23:58

Rom; misschien kun je het parcour springen terwijl je achterstevoren zit *D . Dat zullen er nog niet veel hebben gedaan :D .

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 00:12

ehhh dan donder ik er dus wel af :o
al geprobeerd :o

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 00:22

volgens mij heeft Leon al zowat alles gedaan wat er gedaan kan worden op de rug van een paard 8-)

Eef mooie reading, wat gaat ze nu nog verder uitzoeken? Bij wie heb je het laten doen, als ik dat vragen mag :o

Grit jeetje wat een schrik zeg, wat erg, lijkt me inderdaad erg moeilijk om zo'n beeld uit je hoofd te krijgen, bah..

Janet wat balen dat het huis al verkocht was, nu op zoek naar iets anders.

Lucy op de moppentoer en een drachtige merrie, feli hoor!

TV een nieuwe merrie, er moet nog veel aan gebeuren maar dat komt wel goed! Kom haar wel een keer bezoeken (ooit, vertel zo wel waarom)

Berdien ook sterkte, is toch logisch dat je om zoiets gata huilen, je mist toch de aanspraak van zo'n hondje in je huis.

Siet arm ding zeg, lijkt me ook geen fijn gezicht hoor!!

Verder ben ik het kwijt, oja andere Eef over Mallow, ver terug is dat geloof ik. Dat hoorde ik van Chanel_ Wat een gedoe zeg, hoop dat alles goed komt met hem, maar terugtrekken is denk ik alles wat je kan doen :(:) sterkte hoor en dikke knuf!

Hier dus weer eens een keer een berichtje van mij... Hier dus ook 1 die niet lekker in haar vel zit. Om de haverklap huilen of op iemand schelden of uitfoeteren. Ik heb overal twijfels over, wat ik doe, hoe ik het moet doen en of ik het dan wel goed doe. Ik heb het gevoel dat ik er beter aandoe om alles weg te doen, dus Noa, beesten en weet ik het, om alles stop te zetten, dus trouwen, kinderen proberen te krijgen en alles regelen. Ben het zo zat allemaal, heb het gevoel dat ik op mijn tenen loop en dat ik mezelf voorbij loop.
Mijn auto heeft het begeven, totall loss verklaard en nu moet alles op de fiets. Kan voorlopig ook geen nieuwe auto kopen, pas in September. Ik moet naar de kaakchirurg want mijn verstandskies groeit niet normaal omhoog maar plat dus mijn andere kies die ernaast zit komt in de knel en die gaat nu ontsteken. Ik heb onwijze pijn in mijn mond en heb constant koorts. Blehhh ben al zo bang voor de tandarts, vorige keer naar de mondhygieniste geweest, ik heb gewoon 2 dagen niet kunnen eten van de pijn in mijn mond... grrr ben het zat...

Gisteren sleepte Mich me mee onder de douche en daar hebben we een goed gesprek gehad. Dat was eigenlijk wel fijn, gewoon lekker ontspannen met mijn ogen dicht en maar praten. Over hoe alles loopt en wat onze plannen zijn. Hij wil zo graag met me trouwen, hij zegt het voelt zo goed bij jou, ik wil niet dat je alles stopzet, je bent de enige waar ik dit mee wil. Dus toen was het uiteraard weer huilen, ik weet dat ik gewoon teveel doe met die chronische vermoeidheid, ik moet beter op mezelf letten maar ja als ik niet slaap of nachtdiensten werk, dan is dat erg moeilijk.

Dus ik was ook hier van plan om te stoppen met schrijven of mailen. Heb hier genoeg leed veroorzaakt wat ik niet bewust heb gedaan maar het is me wel aangerekend. Misschien dat er mensen van op de hoogte zijn, dat maakt me niet uit. Ik heb het gevoel dat ik toch alles fout doe en ik heb gewoon geen zin om hier te schrijven terwijl er mensen zijn die me met scheve gezichten aankijken.

Of ik naar de keuring ga weet ik ook nog niet, weet niet of ik bepaalde mensen onder ogen wil komen. Van andere mensen moet ik komen, dus ik kijk wel. Wat ik vandaag in het weiland zag van Móhr, ben ik eigenlijk verplicht om te gaan, hij zweeft gewoon als hij draaft, erg mooi om te zien....

zucht ik weet niks meer geloof ik...

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 00:23

lol gevonden

wat te doen als een agent je heeft aangehouden als je te hard gereden hebt
de volgende situatie schet's

Agent: Goeiedag, mag ik uw rijbewijs even?
Jij: Heb ik niet meer. Het werd ingetrokken na mijn vijfde boete.

Agent: Toon me dan maar even het registratiebewijs van de wagen.
Jij: Het is mijn wagen niet. Ik heb hem net gestolen.

Agent: Je hebt deze wagen gestolen??
Jij: Inderdaad. Maar nu ik er aan denk... ik dacht dat ik het registratiebewijs gezien heb toen ik mijn pistool in het handschoenkastje stopte.

Agent: Er zit een pistool in het handschoenkastje??
Jij: Ja, dat heb ik daar gelegd nadat ik de vorige eigenaar neergeschoten had en zijn lijk in de koffer gestoken heb.

Agent: Er zit een lijk in de koffer??
Jij: Ja mijnheer.

De agent zal dan versterking laten aanrukken en binnen de kortste keren staat er vast wel een officier aan je wagen.

Officier: Mag ik uw rijbewijs even?
Jij: Natuurlijk, hierzo... Nog volledig in orde.

Officier: Van wie is deze wagen?
Jij: Van mij natuurlijk. Hier heeft u het registratiebewijs.

Officier: Kan u zeer langzaam het handschoenkastje even open maken? Ik wil graag zien of er een pistool in ligt.
Jij: Natuurlijk, maar er ligt geen pistool hoor.

Officier: Maakt u ook even uw koffer open. Er werd mij gezegd dat er een lijk in ligt.
Jij: Een lijk?? Nee hoor, kijk maar.

Officier: Ik begrijp het niet. De agent die u tegen hield beweerde dat u geen rijbewijs had, dat u deze wagen gestolen had, dat er een pistool in het handschoenkastje lag en dat er een lijk in de koffer zat.
Jij: Jaja... En die onnozelaar heeft u vast ook verteld dat ik te snel reed zeker???

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 00:30

Biancaa zo dat is nog eens alles er uit gooien

wel goed dat je er mee bezig bent ik kan je weing tip's oid geven maar prioriteiten stellen voor jezelf is wel een idee wat je zelf wil aanhouden en wat niet en eventuweel een andere baan of niet
je moet jezelf niet uit het oog verliezen als jij er onderdoor gaat steeds anderen tevreden te stellen zitten die anderen er niet mee jij en de mensen dicht om je heen wel

verdorie ik dacht dat ik in de oliebol zat

erg veel sterkte
mocht ik wat voor je kunnen betekenen zeg het maar :(:)