Lien zocht toch juist geen grote btw?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sterkte
Zie nog leuke foto's van Grr's kudde voorbij komen
en sita met bembem gemend
en pff
lekke band met kruiwagen ...
weet ook niemand voor een tinkermerrie ...
nu nog klein beetje buiten, maar ik heb niks 

was wel ff wennen maar ze zijn zó stoer!!
en nu weer thuis en heb net (runder
)hachee opgezet

heb er doorgereden in draf en galop. Echt vet!
En lol dat we hadden!
Voor herhaling vatbaar!
Klinkt goed sita
kan je niet helpen, maar misschien die dazmar die het ook voor Silas heeft gemaakt
Wat mag ie trekken?

zitten. Ik zou idd ook meegaan, maar Aman bleek gisteren kreupel / onregelmatig te zijn. Wrsch heeft ze zichzelf overbelast door heel de nacht rondjes te lopen (te oordelen aan lege stal in midden, en alles aan zijkant + dat deed ze de vrijdag ook al). Ze stonden nl in stallen met een dichte voorkant, en dichte zijwanden. Ze kon Dewi dus niet zo goed zien, plus dan toch blijkbaar de ietwat zware rit erheen. Met als resultaat dat ze gister onregelmatig liep met vlagen, en zodra ze een bochtje om ging, echt kreupel was...
Wel even naar het strand gegaan, richting de zee, door het water geplonst (plas) en daarna weer terug gestapt. Verder dus een trailer gaan organiseren, en ze vanochtend met m'n vader opgehaald. Aman liep er zo op, maar Dewi was aan het meuten... uiteindelijk 20 min mee bezig geweest, en dankzij 2 behulpzame mannen met een longeerlijn kwamen we er uiteindelijk dan toch...
Stoer!! Gas zal wel ff wennen zijn met wegrijden
--> Of ben je dat al gewend ?!
had nog maar net mijn rijbewijs en toen hadden mijn zus + mijn vriend een gasauto
maar vooral wegrijden (bv bij stoplicht) ging dus in het begin niet al te soepel 
Maya
balen ...