mis ik iets...
sorry Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mis ik iets...
sorry
voor Leon en Snowdon. oliebol is dat zeg, dat het zo stroef loopt tussen jullie. Misschien toch een tijd lang wat meer recreatief gaan rijden, lekker naar buiten samen ? Weer leren om van elkaar te genieten in plaats van elkaar dwars te liggen ? Ik heb bij Keeva ook een dip gehad, kreeg toen net introductie freestyle van Corine Vogelaar, en zij heeft me wel de ogen geopend over mijn omgang met Keeva. Misschien is dat wat ? Zij leert je (tenminste, bij mij) meer naar jezélf kijken, je paard is een spiegel en alles wat je ziet komt dus bij jezelf vandaan.
. En ze is een kei in het ontwijken van die hoeven ...

Niets nieuws onder de zon wat er aan uit kwam...
Gewoon ff rustig aan doen. Als Snow de hele dag lekker buiten staat móet je niet rijden mi.
Morgen alweer vrijdag!
. Ik mijn woningbouwvereniging gebelt, want dit is al eens eerder gebeurd. iets van 1 1/2 jaar geleden. Toen wilde ik dat ze de deur dicht maakten, want dat ruit vind ik niets. Wilden ze niet doen en nu dus weer. Weer gebeld dus, maar ik moest het schriftelijk aan de opzichter melden. Meteen foto's gemaakt en een kwaaie brief geschreven. Ondertussen is mijn raam gemaakt en ik kwam uit de sportschool en dacht:"ik ga even in mijn box kijken of het nog heel is"
Indezz schreef:Ha Fjordkootje, lukt het een beetje met Mira en Kootje? Heb je gelezen wat SuperRoos schreef?

Indezz schreef:Overigens, fijn dat Mira het verder goed doet. Ben benieuwd of er morgen nog iets uitkomt! Als ik het zo hoor is ze niet echt gewend om voor je te werken. Het maakt haar onzeker als je op haar zit, in plaats van dat je naast haar staat (denk ik). Joh, lekker rustig aan oefenen. Komt helemaal goed!
jeetje zeg dat is echt vervelend...