Hier is zadel waarschijnlijk verkocht, kan dan zelf voor mijn singel kijken voor mijn western en ook beginnen met terug buiten rijden. Ga wel lange lijnen op vaste basis blijven combineren doe het gewoon te graag.
Nu bij mijn vorige deed ik dat van uit het longeren met dubbele lijn en dan iedere keer opschuiven tot ik er gewoon achter stond, bij Jack was het gewoon in 1x er achter .
J_E
Geplaatst: 14-07-13 10:56
Het is erg fijn als je een leuk plekje vindt voor een paard. Ik heb pas mijn Shetlander na 9 jaar verkocht en het is makkelijker als je weet dat ze het goed krijgen. Goed dat er mensen zijn die zo een paard helpen!
Lange lijnen; ik liep er altijd schuin naast, dan sta je wat veiliger. Mijn andere pony vond het ook niet eng in het begin. Wel vind ik het erg lastig om te doen. Mijn Shet kon het erg goed, maar ik niet, haha!
Aranka is nu echt goed aan het bijkomen. Ribben zijn niet meer te zien en ze krijgt weer wat meer nek. Wat wordt Quint groot hè, ik blijf dat halster maar verstellen.
Lori
Geplaatst: 14-07-13 11:20
Heb daar eigenlijk nooit moeite mee gehad met dat lange lijnen, ging van zelf voor me zelf ook (nooit iemand in begeleid). Aranka ziet er goed uit .
Mijn ene zadel klaar maken voor verzending, laatste modder spetters afboenen. Pad is gisteren zo goed als mogelijk haren verwijderd en singel nog eens goed ingevet. Vandaag zadel nog eens kijken of ik er dingen af moet halen (lampje, adres hangertje, ...) en dan is dat klaar.
Eens zien vandaag nieuw zadel invetten en hoofdstel ook eens invetten. Maar daarna best eens me zelf naar de ranch schoppen met wat geluk mag die er volgende week op (mocht achter het hooien en er is gehooid) op de weide. Stal doen en verder nog geen plannen . Owja en inlage's knippen voor in mijn nieuw zadel (wat een flut inlage's die daar in zaten).
quint is echt al groot zeg!ze zien er allebei goed uit.
ondertussen nog geen vakantie geboekt,we moeten onderhand eens een keuze maken.probleem is dat we voor ons gevoel te veel consessies moeten doen om iets te boeken.niet leuk dus..maar ja we zoeken wel iets uit,met een beetje goed weer zal het dan toch wel leuk worden.
J_E
Geplaatst: 14-07-13 20:46
Pff.. vakantie zoeken. Succes! Vind dat altijd zo moeilijk, vooral als je vlak van te voren kijkt. Maar als je er eenmaal bent
Om dat te voorkomen hebben wij een burgelijke caravan gekocht, leuk voor de kids, maar nu is de auto stuk
Dames, ik kon het écht niet laten hoor.. SUPER SUPER trots!! Ik ben zoooo benieuwd naar de rest van de foto's! Ik ga dus niet meer kunnen slapen van opwinding, haha. Ik voel me net een klein kind.
Heerlijke foto's weer! En die pup! *smelt* prachtig kleurtje ook!!
Ik heb gister HEERLIJK gereden met Diaz.. helemaal zelf! De dag ervoor is ze gereden door een stalgenootje die me helpt. echt heel fijn. ik merk super verschil nu!
Ze liep heerlijk! Netjes buigen bij voltes, drafje in een heel fijn tempotje, waarbij ze haar half nog lekker ging strekken ook, en na een stukje draven kon ik haar in het rustige (maar actieve) drafje gewoon belonen en de teugels losgooien. Zelfs galop ging weer goed! Met uitstappen ging ik naar buiten, en ze wilde zelfs het terrein af! dus we zijn nog even op de weg geweest ook!
grrrr,net een mailtje gehad:bestelde telefoon komt pas 1 aug bij hun binnen(dat is 5 weken nadat ik hem besteld heb.met een beetje rekenen komt ie dan pas de 5 of 6de bij mij aan.lastig want ik weet niet hoelang de oude het nog vol houdt.ik kan wel ergens een andere bestellen,maar hoe lang gaat dat duren??
Klopt Joanne, al een verschil met een paar weekjes terug inderdaad! Ze rende gewoon de bak uit met me, en pakte het bit vast en spurde heen waar ze zelf heen wilde.