even een vraagje ... je was in het begin van dit topic toch bang dat ze slaapziekte of zo zou hebben , is daar dan niets meer van over ?
Pijnstilling ben ik ook niet voor ... zou ook maargbloedingen kunnen geven verteld mijn veearts. En ze voelen minder pijn dus doen ze juist weer teveel Ik zou juist je eigen gevoel volgen en langzaam opbouwen...
Die holle rus is mij nog niet opgevallen bij jouw paardje. Heb je eens een goede stanfoto ?
Hoe oud is ze dan nu ?
Ik vind al die verschillende verhalen over je paardje zo vreemd ( ik val je niet aan hoor ! ) , maar misschien let je teveel op je paardje ?
Laatst had Kyan Karlijn een klap op haar hoofd gegeven , gevolg was een winkelhaak met VEEL bloed erbij.
Wij hebben dat eerst een paar dagen aangekeken , toen ging het iets etteren en heb ik er wondspray ( van de koeien) op gedaan.... toen was het met een paar dagen over. Litteken heeft ze ook nauwelijks siet er weinig meer van ....
Ik bedoel , ben je niet te voorzichtig met je paard ?
( nogmaals , ik val je absoluut niet aan hoor ! )
Ik heb het geluk een zeer nuchtere melkveehouder te hebben als man en niet zo snel onder de indruk is van een wond.....