Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tinkerplein schreef:Hey Yvonne,ik snap het helemaal,ben de laatste tijd ook meer aan het meelezen,ik zit vaak pas laat in de avond achter de laptop en dan heb ik soms best het lampje uit en niet altijd zin om te reageren,maar wil wel op de hoogte blijven,ha,ha.
Gypsylady,leuke stal hoor,toppie!
Mirte,zoals Irene (verzorgster van onze Madelief)al zei,vooral eerlijk zijn tegen elkaar,dus als je ergens mee zit er ook over praten,niemand doet het precies zoals jij doet en dat hoeft ook niet,kan soms zelfs verfrissend zijn,je voelt echt wel of het goed gaat of niet.
Patrick braaf in het tuig......
Ha,ha Moyra,het kan natuurlijk ook dat jij heel klein bent.....nee hoor,flauwekul,volgens mij idd een grote jongen![]()
gelukkig komt er mooi weer aan,joepie!![]()
![]()
Kunnen we eindelijk weer gaan maaien,we hebben nog wel wat hooi nodig voor de winter(moet er nog niet aan denken)
Slaap lekker allemaal
_Patrick_ schreef:Hier slecht nieuws w.b.t. Timon![]()
![]()
Timon heeft een buikvliesontsteking, er zijn net foto's gemaakt waar dit zichtbaar op is.
Nu gaan ze vrijdag opereren om te kijken hoe ernstig het is, is het te behandelen starten we een zware behandeling.
Is het te ernstig om te behandelen laten ze hem op de operatietafel inslapen![]()
Mijn vraag is willen jullie duimen voor me lieve vent(je)wat een vechter is hij toch.......
Hij loopt hier misschien al wat langer mee rond.
Hij is eind januari gecastreerd en had een afwijkende de bal en heeft daarna een ontsteking gehad.
Heeft toen 2 maanden op de ab gezeten.
Heeft nooit iets laten merken tot vorige week woensdag![]()
![]()
Brand hier kaarsjes voor Timon![]()
nikkielvis schreef:Nog twee foto's spammen, met dank aan een mede-bokster
Van de keuring 28 Augustus 2010
_Patrick_ schreef:Hier slecht nieuws w.b.t. Timon![]()
![]()
Timon heeft een buikvliesontsteking, er zijn net foto's gemaakt waar dit zichtbaar op is.
Nu gaan ze vrijdag opereren om te kijken hoe ernstig het is, is het te behandelen starten we een zware behandeling.
Is het te ernstig om te behandelen laten ze hem op de operatietafel inslapen![]()
Mijn vraag is willen jullie duimen voor me lieve vent(je)wat een vechter is hij toch.......
Hij loopt hier misschien al wat langer mee rond.
Hij is eind januari gecastreerd en had een afwijkende de bal en heeft daarna een ontsteking gehad.
Heeft toen 2 maanden op de ab gezeten.
Heeft nooit iets laten merken tot vorige week woensdag![]()
![]()
Brand hier kaarsjes voor Timon![]()