Ik heb verder niet echt bijgelezen, zag dat het Annique goed af gaat in Polen en verder ben ik het kwijt.
Voel me knap beroerd, zoveel dagen niet kunnen slapen en dan de nachten werken breken me lekker op. Ik heb gister overdag wel weer wat geslapen (van 10.30 uur tot 15.30 vandaga dan ook weer zoiets, maar ja dat maakt de dagen dat ik niet heb geslapen niet goed.
Ik ben gisteravond weer lekker bij Noa geweest, de dagen dat ik gewerkt had was ik niet geweest. Ik kon het niet opbrengen door mijn vermoeidheid. Ik was gister lekker laat gegaan, om 21 uur en ik ben gebleven tot 23 uur. Echt heerlijk, niemand om me heen, geen rennende of zeurende kinderen, geen mensen die maar dingen vragen.. gewoon ik en Noa.. Ik heb erg om haar gelachen, eerst was ze beledigd en daarna kroop ze weer lekker in me. Om vervolgens weer sjaggo te doen Ze had mijn bijrijdster ook al gebeten toen ze haar aansingelde (en die doet het echt heel rustig) Hmm wat was het nou aan het einde van de dracht sjaggo naar de mens, dan een merrie??
Verder heb ik een nieuw hoofdstel gekocht voor haar, de andere was kapot gegaan en ik had nog een fleecedeken liggen en die heb ik even gepast...
Het resultaat:
Nou hoofdstel staat goed toch
De deken:
En hoe krijg je een buik goed in beeld:
Lekker buikje toch, de deken zat helemaal strak om haar reet (ik zeg geen kont want kijk nou zelf ) De banden diekruislings lopen zaten gewoon los hoor, het is echt haar buik die het geheel zo strak trekt.
De hengstenvlecht gemaakt door mijn mannelijke bijrijder, hij was er zo trots op...
En wat krijg je als je een drachtige muts onder haar staart friemelt.. 1 die in slaap valt met haar hoofd in een hoekje bij de staldeur...
Nou lang bericht weer sorry, ik ga mn dochter bij een vriendin ophalen, die is daar wezen spelen en eten
hihihi de deken zat zelfs op het uiterste gaatje bij haar borst, anders kreeg ik hem niet dicht.... Is een maat 195m, dat voor een pony van 1,48 m hoog
Oeh, gave foto's Janet! Die eerste is gaaf! Fijn dat je kipjes lekker aan t rondscharrelen zijn!
Nieuwe spulletjes voor Noa! Leuk!
vanmiddag lekker op stal geweest.. Amy dr VIP behandeling gegeven, lekker 2.5 uur met dr aan het tutten geweest.. Heerlijk vind ze dat, lekker poetsen en vlechtjes opnieuw gedaan.. Tussendoor een worteltje en madammetje vind het wel best..
2.5 uur?? das lang zeg! Dat hou Misty niet vol hihihi
Sita_
Geplaatst: 10-03-09 19:58
Amy wel hoor, die haart behoorlijk en vind het heerlijk om zo goed gerost te worden, en dan mag ik ook echt geen enkel plekje overslaan.. Ondertussen sta ik ook altijd wel te beppen met stalgenootjes.. En Amy slaapt altijd..
Janet gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een leuke foto's van jou en Ziggy!!
Verder niet echt goed bij gelezen......
Ik voel me nog steeds niet helemaal top! Vooral nadat ik wat gegeten heb (of het nou een koekje is of een hele maaltijd) heb ik nog veel last van buikpijn..... Maar ja, we wachten donderdag wel af, dan moet ik weer terug naar het ziekenhuis.
Zaterdag had ik nog geen fut genoeg om te rijden maar heb ik lekker getut bij Boncho. Uitgebreid gepoetst (wat verhaard ie zeg!) Staart gewassen en de ergste plekken op z'n buik en achterbeen! Zijn nu nog steeds erg geel, hopelijk krijg ik dat er nog uit door een beetje regelmatig te wassen..... (nog tips????) Ook nog wat leuke foto's gemaakt tijdens het losgooien in de longeerbak.
Lief!!
Voetjes van de vloer!! Hier is ie gewoon oranje! Toen ie droog was zag het er beter uit!
Gekke bek trekken!!
Morgen maar weer een poging doen om te rijden...... Kijken of meneer er zin in heeft!!