Ben net terug van een heerlijke buitenrit. Zonnetje erbij, weinig wind en heerlijk rijden. We hebben vandaag voor het eerst een groot rondje gedaan. Eerst het slingerweggetje (minkeloos) en dan even langs de provinciale weg en dan terug over een fietspad langs een 60 km per uur weg en dan kom je weer in het dorp. Denk dat ik een dik uurtje weg ben geweest. Black is wel moe nu hoor. We hebben ook nog even gegaloppeerd in de berm langs de provinciale weg. Is wel leuk, vrachtwagenchauffeurs die zwaaien en eentje die ook zo aan het kijken was dat hij met zijn wielen in de berm terecht kwam. Humor, moet ie maar opletten.
Ben nu eventjes aan het eten en ga zo weer naar haar toe. Dekentje eraf halen, slobbertjes geven en mag ze nog even los in de grote losgooibak.
Zo nog even met de hond wandelen. Wij passen dit weekend op mijn schoonzus haar huis en de hond. Vinden we helemaal niet erg. Groot huis voor onszelf. Playstation is ook aanwezig en een bad. Dus dat is lekker strakjes badderen met de nodige lekkere dingen en dan vanavond na mijn moeders verjaardag playstationen.