Sneakers heeft ook het grootste aantal in Zwolle, alleen net niet de maat ik wilde..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heerlijk gereden, ga ik vaker doen zo lekker werken buiten ipv in de bak.. Had de weg voor mij alleen.. En op den duur was ze helemaal los en ontspannen en kon ze de hele werel weer aan.
Heb trouwens in mijn shirtje gereden, vond het nog aardig warm zo met het avondzonnetje. 
Waar zijn jullie?

Alleen wat later dan gepland geloof ik. 

Berdien schreef:Hahaha Tinkerchick!![]()
Klinkt als een lekker ritje Sita!
Tja, en gisteravond zou Bokt er dus uitgaan, en ging ik CSI en Mijn Tent is Top kijken, dus vandaar!
Zo naar Groningen, op All Stars jacht
Ja.. Ik moest een naam verzinnen..
En toen dacht ik dan doe ik dat wat Berdien zei maar! 

timokyana schreef:@Sita: klinkt als een lekker ritje die je gemaakt hebt, toch maar geen longeerpoging gedaan?
Ik vind daar persoonlijk geen reet aan, Amy ook niet.. Maar ik ga het binnenkort weer eens oppakken.. Een keer met Pessoa longeren is ook wel eens goed.. 
heeft een mooi koppie vind ik.. lekker eigenwijs!
***) helemaal anders dan verwacht, ran liep super en ik zette hem aan in de galop,
hij vloog de andere kant op, waar mijn broertje reed die had les met perfect(tinkerzus van pallieter) ran dacht er niet over om opzei te gaan, en vloog vol tegen per in, mijn voet bleef hangen achter mijn broer zijn beugels en ran rende verder....... mijn voet verdraaide dus behoorlijk, maar dacht dat het allemaal mee viel, totdat ik afstapte, ik kon er niet op staan, er ging een (***) pijn doorheen grrr.... Wij dus naar de eerste hulp
daar hebben we 3 uur gezeten, foto's gemaakt en het was gelukkig niet gebroken (daar deden ze nou 3 uur over) ik kreeg krukken mee, het was zwaar gekneust en ik moet het rust geven.......... Nou loop ik dus nog met me krukken, maar ben ze aardig zat!
Nu snap ik met wat je bedoeld dat ie wel eens wegvliegt..

*\o/**\o/**\o/**\o/**\o/**\o/**\o/**\o/**\o/**\o/**\o/*
*\o/**\o/**\o/**\o/**\o/**\o/**\o/**\o/**\o/**\o/**\o/*