Super trotse paardenmama hier! Gijs heeft gisteren met Wendy mee gedaan aan een dressuurclinic van Ingrid Gerritsen en ze deden het zo goed! Zéker gezien het feit dat het pas de tweede keer op vreemd terrein onder zadel was voor Gijssie!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jorretje schreef:Even een ego post
Super trotse paardenmama hier! Gijs heeft gisteren met Wendy mee gedaan aan een dressuurclinic van Ingrid Gerritsen en ze deden het zo goed! Zéker gezien het feit dat het pas de tweede keer op vreemd terrein onder zadel was voor Gijssie!
[ [url=m/yImrfm.jpg]Afbeelding[/url] ]
missanita84 schreef:leuke foto,s kimley! ze heeft ook wel wat weg van paddy vind ik haha
shelly leuk!! ben benieuwd naar de foto,s
lkkr olejeon ! was is het heerlijk weer voor!
wij hebben vorigeweek ook een shoot gehad, nou hij was heeeeeel wakker tjee haha
dat leverde vast mooie platen op, hebde foto,s nog niet binnen dus ben ook benieuwd!
helaas kon ik gister niet naar de ossenrit in eext mijn rijmaatje waar ik mee zou gaan had vorigeweek een flinke ontsteking in de kaak, en zag het nog niet zitten... wel heb ik gister zelf rondje gereden buiten hij was erg voorwaarts dus waren we er ook zo weer!
Jane2 schreef:Stoere Gijs!!!
Storm krijgt nu iets minder vitalbix en het lijkt dat hij iets normaler aan het worden is hahaa. Nog steeds erg voorwaarts en allert maar bommetje gevoel. Hij doet het trouwens super onder het rijden. Zijn nu langzaam aan de galop aan het werken, wat vooral ik heel moeilijk vind. Hij vertrekt dan echt hahaa en zet zo hard af dat ik helemaal mijn balans kwijt ben. Linksom hebben we nu goed onder de knie, maar rechtsom heeft Storm ook last van zijn balans dus daar moeten we even aan werken. Komt goed.
Woody is de perfecte kinderpony. Mijn nichtje heeft nu haar 1e rijlesjes op hem. Ook rijden mijn zus of ik hem 1x in de week en 1x in de week grondwerk. Woody moet nog veel leren en de meiden zijn nog te klein om dat zelf te doen. Silvy (mijn dochtertje) rijd hem ook maar heeft nu even geen les met hem. Zij is begonnen met het Young Leaders Program op de manege. (even google als je hierover meer info wil) Dus even geen tijd voor extra les met Woody.
OleJon schreef:Kimley schreef:
Nee.. er was niemand om te helpen.. en nu ze zo gek doet ga ik niet alleen
Wel lekker aan de longe gehad!
Wat doet ze dan?