Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

daar is een klein bos vlak bij stal waar je je wel een uurtje kunt vermaken 
. Beste voor mij zou zijn als ik iets vindt of in Kortrijk of in Gent, mijn moeder sprak ook van A'pen en dergelijke maar ik wil niet meer dagelijks zo een grote afstand afleggen. Die dagelijks 2u40 min in totaal met de trein werden mij echt te veel met het gevolg dat ik er op een gegeven moment geen klop meer voor deed en mijn toetsen letterlijk in de trein leerde maar verder niet
. Terwijl Gent aangenaam zit van afstand op dat vlak 25min met de trein en eventjes met de bus en ben er al
.
. En uiteindelijk eindig ik met klopt het zelfde papier als dat ik nu het geen waarmee ik bezig ben afmaak "Prof fotograaf".
. 
maar het is er wel een hele mooie geworden, een lief merrie'tje met 1 blauw maanoog genaamd Katinka

drie klasgenoten die de master hier doen op de MAD komen van daar.
.
.
. Ook zowel binnen als buitenlandse stage's en een studie uitstap naar San Francisko om bedrijven zoals google, adobe, facebook, ... te bezoeken (we gaan maar even niet denken aan het kostenplaatje van die reis
). Maar van die stage met wat geluk kan ik die stage afstemmen op regio en kan ik dan tijdelijk verder reizen maar stel dat ik dan aangenomen wordt voor full- time .... dan zit ik direct in de regio dat ik wil wonen eventueel... maar bon eerst informeren en met wat geluk
.

Lette niet op mijn benen

dat ook weer niet
Kon het niet laten! Ik wou zo graag de blauw-bruine harrys Horse cap

Maar dat versta ik wel, veulen is er dan ook nog maar net uit. Dat betert allemaal wel als ze zich beter voelt