Wat een mooie foto's van Jaron! Tamadine goed bezig. Mira283 ook lekker aan de slag. Gaaf setje diaz, fijn dat je passend zadel hebt kunnen vinden! sterkte hoor Ellie!
Ik ga vrijdag voor t eerst na 3 maanden weer eens op t paard... Vind het stiekem wel weer een beetje spannend. Voor ik verhuisde was ie steeds hyper actief met rijden (zowel voor de koets als onder zadel steeg ie gewoon op) en heeft ie me er zelfs af gegooid midden in t bos (schrok ie zelf van, huh wat doe jij daar nou!?). Ik rijd m al 4 jaar en als t koud is wil ie wel vaker erg enthousiast doen. Er is geen bak, alleen een paddock waar ik m voor t rijden maar ben gaan longeren zodat de ergste bokkesprongen eruit waren voor ik er op ging zitten. Hij is 2x onder zadel geweest in de afgelopen 3 maanden en iedere week voor de koets en schijnt wel weer wat rustiger te zijn. Ben benieuwd hoe ie nu voelt! Gijs zn nieuwe halster nog steeds niet binnen trouwens :/
VandeMol
Geplaatst: 12-06-12 13:13
Mooi Karlijn , staat Diaz erg goed !
hier gaat het al weer een beetje beter..... ben er nog niet , maar hebben al geen koorts meer ! verder geen tot weinig nieuws hier . Ja dat eerste week van Juli Kyan wordt bezocht door een serieuze gegadigde... Leuke meid , woont aan zee en kan Kyan dat bieden wat ik voor hem zoek ! Hopen dat er een klik is .... ! Via de foto's en via filmpjes al wel ! hihihi
VandeMol
Geplaatst: 12-06-12 13:49
Minishoot gehad hier thuis , een oom kwam even wat foto's maken .....
Karlijn
Kyan, lebber lebber
EN DEZE VIND IK DE ALLERMOOISTE GEWORDEN !!!!
ja , ik wet het van de cap , heb dochterlief ook heeeeel erg goed vast , hihihihi
eerst ruana gelongeerd.verliep niet vlekkeloos,maar dit keer ben ik er blij om.Ruana weet moeilijk de rem te gebruiken(lees:ze rent als een raket over de longeerplek),en ditmaal tikte ze tegen een afzetpaaltje van de ring.Deze knapte af en tikte nog een 2e paartje kapot.Van die tik schrok ze wel flink en ze hield nu afstand van dat paaltje.zodra ze er in de buurt kwam,schoot ze meteen weer weg.In ieder geval was ze veel voorzichtiger,want o dat paaltje zou maar boe roepen of op je afkomen.ze heeft dus geleerd voorzichtiger te zijn. ook gleed ze op een nat stuk een paar keer weg en daarom hield ze op een gegeven moment ook maar in. volgensmij lijkt t kwartje eindelijk te vallen.
Daarna ruana nog in moeten sponzen met imavorol.helaas zijn er nog een aantal paarden die nog steeds plekjes hebben.voorlopig dus nog sponzen om de paar dagen.zeker omdat die mijten ruana ook zo snel lastig vallen (als zijn de kale plekjes bijna helemal weg bij haar,alhoewel die sokken altijd een probleem zullen blijven. ze genoot wel van haar verfrissende badje.
nog steeds geen beeb hier op stal.Ouders van stalhouder zijn er inmiddels wel,en die zullen ook wel blijven tot na de geboorte.een echte fopmerrie dus!
vandaag minder gezien,voornamelijk door de natte ondergrond.ze was meer bezig met het kapotte paaltje! jep morgen de da.spannend hoor,heb nu t idee van dat ik naar de tandarts moet of zo.niet lekker dus.
lepel; kei mooie foto's. Wat een brave Karlijn!! Diaz: leuk setje voor Diaz. Mooi hoofdstel ook!!
Wij zijn zondag met Jack met de kar gaan rijden. Er was een fietstocht en daar werden foto's van gemaakt. Ze hebben ons ook op de foto gezet. Hij was weer zo braaf!! We hebben heerlijk samen een rondje gereden.
Nou het was geslaagd vanavond! Diaz was echt heel hyper, ze was hengstig, en de ruinen stonden niet op zichtafstand van de wei, maar wel van de bak! Maar alles ging prima! Leaser heeft gereden, en Diaz reageerde heel fijn op haar!
ellie: ben benieuwd hoe t gaat morgen!! Heidy: aw jack! hij staat zo mooi voor jullie wagen!! Karlijn: leuke set! erg mooi dat bruin, ben daar zelf ook stiekem meer fan van dan van zwart! Chantal; leuke foto's!!! Julia: spannend, ben benieuwd naar je zadel!!!
hier verder weinig nieuws, druk met de tuin.. graven graven graven.... we moeten van ruim 55 m2, 10 cm aarde scheppen en weer opvullen met zand.... zwaar klusje voor iemand met een zwakke rug, maar het is voor een goed doel! volgend weekend komen ze het eerste deel straten met leisteen!! ikke blij!! zal fotos maken als er een deel in ligt!!!
TurboTinker
Geplaatst: 12-06-12 22:32
kom je daarna door naar hier? eerst voor 45 en dan achter 70
pfffffffff neeee echt niet...... is niets voor mij!! haha ben blij als het straten voorbij is en ik lekker plantjes kan gaan neezetten!!! maarja eerst maar weer ff sparen want het varkentje is inmiddels weer leeg haha
bokt onder favorieten is gelukt, nu mn toetsenbord nog
patrick1994
Geplaatst: 12-06-12 23:00
Even tijdjes niets van me laten horen krijgt het druk met een paard en een vriend Super leuke fotoos langs zien komen zal alles weer een beeetje proberen bij te lezen... Met mij en Shadow gaat het super goed afgelopen twee wedstrijden allbei winstpunten gereden en zelfs wedstrijd tussen de dressuurpony's een derde prijs dus helemaal super dat was toen ook tevens mijn laatste wedstrijd M1... Shadow en ik starten zondag op de koudbloed/tinkerdagen in Blaricum voor het eerst M2 dus heel spannend maar we hebben er zo veel zin in
Recht oversteken is heel moeilijk en ik had niet altijd een rem Verder ging het heel goed. Ook weer ene galopje gedaan alleen rechtsom vind ie moeilijk dan zit ie vaak overkruist en gaat dan snoeihard.