Ben weer bij gelezen. Sneu van die Haflingermerrie hoop dat het allemaal goed komt. Niamh niet helemaal lekker,misschien bloedarmoede? Hummer weer te koop, was toch een brave hengst?
Nala mist Serada wel hoor,die is een beetje van slag. Ze hadden ook niet alle eten op van gisteravond. Monster is druk met bouwen van een nestje terwijl ze niet eens drachtig kan zijn hihi hormoontjes he... Vanmiddag even uitgewaaid op het strand. Patrick had enorm naar zijn wat er volgde een boksessie,lekker racen en vooral lekker rollen en het liefst ver het water in. Daarna naar Ouke geweest. Nu op de bank aan het hangen.
Prada was vandaag in een bui, pff. Ik stapte op en ree de binnenbak in. Prada dacht jeeej, en sprinte in galop weg. Maar haar deken lag nog op dr kont, dus die viel eraf. Dus ik stapte af om de deken te pakken. Nouuuu, je had Prada moeten zien Alsof ze nog nooit zoiets engs had gezien. Ze zette dr voorbenen uit elkaar en ging zo naar achter hangen, van ik kom niet dichterbij Heb dr nog nooi zo bang gezien. Ik kon dus ook niet bij mn deken. Dus ik de teugels over dr nek, helemaal uitgerekt, kon ik er net bij. Dus ik pak hem op, schud voor dr hoofd, en doe BOE. En ze keek me aan, denk je nou echt dat ik dat eng vind
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 17-01-10 20:38
In Loenhout Leon.
Sneu is dat he Marja als ze hun maatje missen
Eigenlijk erg, Nathan is nog geeneens goedgekeurd, maar heeft alvast een zadel Ik had gister m'n Cheyenne maat 1 meegenomen. Lag op zich wel goed, zo'n boomloze mag natuurlijk wat langer zijn dan een boomzadel. Maar ik bedacht me dat ik vast wel in een maat 0 pas (makkelijk zelfs, paste zelfs in zo'n bruin roze kinderzadeltje ) en dat staat dan net wat mooier op Nathan. En zo'n maat 0 kan ook op andere paarden, mocht Nathan niet goedgekeurd worden en m'n maat 1 gaat dan weg.
Ja. als ik het zo terug lees, klinkt het niet grappig. Maar was het wel
Er staat ook nog een badkuip in de bak omdat ze als ze in de bak stonden ook konden drinken. Prada wou ook even drinken nadat ik mijn deken had opgeruimt. Prima, stond denk 20 cm water in.. Wat doet mevrouw, duwt heel dr hoofd erin, begint de spetteren en te doen. Gevolgd, heel mijn hoofdstel nat, en Prada was nog hyperder
Trok laatst mijn schoenen aan. Stond op, voelde iets in mijn schoen. Dacht dat het een sok was. Trok mijn schoen uit. Keerde mijn schoen om. En toen...
Rolde er een dode muis uit, waar ik dus bijna met mijn volle gewicht op het gestaan
Ik heb gegild. Niet te zuinig. Rende gillende heen en weer door huis
Resi_lover
Geplaatst: 17-01-10 20:47
_janet_ schreef:
Ik heb gegild. Niet te zuinig. Rende gillende heen en weer door huis
En dan moet je je ook nog voorstellen dat Wilco tegen me schreeuwde: "stil" "zo is het wel genoeg" "hou je mond nou maar" Maar ik kon niet meer stoppen met gillen